1

Téma: Trial - je třeba zpátečka

Zdravím,
chci se zeptat těch co jezdí trial. Protože bych se rád zúčastnil několika podniků letos se svým monsterem, budu potřebovat pro trialový podniky zpátečku, nebo se bez ní obejdu?
Díky za info

2

Re: Trial - je třeba zpátečka

záleží jak kdo někde se zpátečka nesmí používat a někde může

3

Re: Trial - je třeba zpátečka

bez zpatečky ani ránu (teda pro mě někde se šprajcnu na šutru a co pak) je fakt že v praze za zpátečkování dávaj trestný body ale tak nevim no v plzenci taky ale mam pocit až za 3tí

4

Re: Trial - je třeba zpátečka

Potřeba je,ale jak píše rik,v Praze dostaneš trestný body.V Plzenci se to tušim neřeší nebo na mně byli rozhodčí moc hodní a radši se koukali jinam. wink

5

Re: Trial - je třeba zpátečka

No ale největší problém bude s tím monstrem. Od jarní sezóny bude kladen větší důraz na nákladní auta. Takže jestli myslíš trial vážně tak na něj zapomeň.

6

Re: Trial - je třeba zpátečka

No ale největší problém bude s tím monstrem. Od jarní sezóny bude kladen větší důraz na nákladní auta. Takže jestli myslíš trial vážně tak na něj zapomeň.

To se bude muset asi udělat zvláštní kategorie když nám Traxxas vymyslel "Sammita", který je i na trial docela použitelný né?  wink

Pokud jsem ho viděl na videích tak tento monster zvládne v pohodě okruhové závody, s omezením i trial a na expedice se taky může klidně vydat bez ztráty kytičky  lol

7

Re: Trial - je třeba zpátečka

Pick-up a truck je prostě rozdíl.Právě pro takové modely je kategorie X.