1

Téma: Zavreni diferaku Strada TC

Zdravim, mam Stradu TC vpodstate stock, a rad bych vedel jak ucinne zavru zadni diferak. Ano hledal jsem tady, ale nenasel jsem zadnej kloudnej navod. Jo a mam ho vubec zavirat??Hodne pise ano hodne zase ne. beru cokoli....

2

Re: Zavreni diferaku Strada TC

To musíš zjistit co ti bube víc vyhovovat ... já mám zavřený oba u udělal jsem to tavnou pistolí wink
Pokud to chceš přechodně, tak někdo tuším psal, že tam dával jemný pisek, ale to nemám vyzkoušný, tak nevim

3

Re: Zavreni diferaku Strada TC

napevno to jeste delat nechci a naspypat do diferaku pisek mi prijde dost necitelny a bojim se aby to ten pisek nezrasil

4

Re: Zavreni diferaku Strada TC

Pokud diff bude mastný tak bych se toho tavnýho lepidla nebál.
Mělo by to jít pak očistit dobře pokud to zůstane mastný před tím než aplikuješ tavný lepidlo.

5

Re: Zavreni diferaku Strada TC

Já bych se ještě zeptal, co přesně zakápnout? Nebyla by kdyžtak fotka?
Dík moc

6

Re: Zavreni diferaku Strada TC

Normálně jsem tím tavným lepidlem naplnil vnitřek diferáku. Fotku můžu hodit až o víkendu, to budu předělávat zadní diferák, protože ta mrcha povolila roll

7

Re: Zavreni diferaku Strada TC

Takže slibované fotky 8)

http://grimreaper.rajce.idnes.cz/Diff/

vyndal jsem zbytky tavného lepidla z diferenciálu, trošku jsem promáznul ozubená kola a vnitřek diferenciálu, aby to šlo pak dobře rozebrat, kdyby bylo třeba. Při lepení je potřeba jen dávat pozor, aby tam toho lepidla nebylo moc a diferenciál šel složit, případně ho složit předtím než lepidlo úplně vychladne.

8

Re: Zavreni diferaku Strada TC

tady mate videjko jak sem to delal ja myslim ze to tu jeste nikdo nedaval tak hodne zdaru vsem a at vam to pomuze, je to diferencial z sprint2fluxe predni.
http://www.youtube.com/watch?v=aj1OjQXFlWk

9

Re: Zavreni diferaku Strada TC

Ahoj. Mám sice MT,ale systém je stejný. Chtěl jsem uzavřít dif,ale mít jistotu,že když někde nabuřím,nepotrhám poloosy. Použil jsem grafitovou vazelinu,a jemný bukový prach. Vazelina zhoustne, uzavře dif na cca 80% , ztiší chod,bezvadně vymezuje vůle,a hlavně zabraňuje přímému tření zubů,a opotřebení. Buk má málo agresivních tříslovin,které by škodily těsnění,a ložiskům. To je možnost.(:-

Traxxas Summit 4WD Ezrun 2700 ot/V -regl Foxy 120 A
AT-10 2 WD
www.milou1.rajce.idnes.cz

10

Re: Zavreni diferaku Strada TC

Ahoj,jen otázka,k čemu je dobrý uzavřít diferák?asi trochu vím,ale abych nědělal někde chytrýho:)dík

Himoto nascada

11

Re: Zavreni diferaku Strada TC

Většinou se uzavírá u teréních aut a to z důvodu větší průjezdnosti terénem.

12

Re: Zavreni diferaku Strada TC

ok dík,takze na drift?

Himoto nascada

13

Re: Zavreni diferaku Strada TC

Aby se prenaselo vyc vykonu na silnici (aby stale hrabali obe kola) U monnstra 2wd se mi to ale neosvedcilo, prakticky prestal zatacet, ale s driftem se jezdi jinak...

1:8 LRP S8 TXe                      1:8 Losi 8ight 2.0Te                     1:10 Duratrax Evader DT

14

Re: Zavreni diferaku Strada TC

když zavřeš dif. při driftu snadněji utrhneš kola od asfaltu (zamklej zadek, otevřenej předek - auto se více přetáčí, ale chce to vyzkoušet různý varianty, každýmu vyhovuje něco jinýho - já jezdím oba zavřený s volnoběžným středovým kardanem na téměř  shodným podvozku jako je strada), btw. tady to o driftu moc není, raději zkus hledat tady:
http://www.forum.tamiyaforum.cz/viewforum.php?f=106

E-Revo VXL
Sakura D3 CS – Drift
LRP S10 TC – Drift