1

Téma: Jak na tom bude 4x4 Mini Cooper u pořadatelů?

Čus,
chtěl bych jezdit rally s Mini Cooperem, ale s M03 nebudu vůbec schopnej držet krok s 4WD (já ho s nima nebudu držet asi ani tak, ale chci mít alespoň malou šanci lol) a tak se v mojí hlavě zrodil nápad na přestavbu TL01 na rozvor 210mm (ufiknutim) a šířku 165mm (ramenama z M03) fotky sou na flicr.com, ale nevim jestli by mi to prošlo na závodech. Mini je 2WD a muj model by byl 4WD. Podle pravidel by neměl bejt problem (vyjma rallytrophy), ale zajmaj mě vaše zkušenosti.
Díky moc http://forum.tamiyaclub.net/images/smilies/icon_pray.gif

2

Re: Jak na tom bude 4x4 Mini Cooper u pořadatelů?

pokud to nezakazujou pravidla, tak je to v pohodě. Jen si nejsem jistej, jestli to TL-ko nebude mít moc těkej zadek.

Kde je v rallytrophy pravidlo, že pohon musí být shodný s předlohou? nic jsem nenašel...

Jo a ještě něco - FWD se docela vyrovná AWD, v safaricupu přešel jeden závosník z TT-čka na M-03 a zajíždá stejný časy :-)

3

Re: Jak na tom bude 4x4 Mini Cooper u pořadatelů?

Našel sem to tady:

14.    Soutěžící může startovat s více vozy, ale během závodu nesmí měnit podvozek ani karoserii, každý jezdec má vlastní auto. Prioritní vůz s pohonem AWD, další nasazení pouze s jednou hnanou nápravou. Karoserie vozu musí ctít pohon nápravy. Při porušení tohoto ustanovení je soutěžící vyloučen ze závodu (DSF).


To podle mě znamená že když mam Mini Coopera na 4WD podvozku tak snim nesmim startovat, ale možná se pletu http://forum.tamiyaclub.net/images/smilies/eusa/think.gif. Každopádně od příštího roku by to alespoň v kategorii Historic vadit nemělo smile.
A co sem psal tomu chlápkovi co to přestavoval tak řikal že oproti normal TL01 to má mnohem lepší jízdní vlastnosti smile. A cenově to vyjde nastejno smile.