76

Re: Olej "po-jízdě"

kdyz pojedu palivo zn. JETs 20%, muzu pouzit WD40...?

edit: tak jsem se docetl, ze je v nem obsazen synteticky olej, takze by to melo byt v poho...

77

Re: Olej "po-jízdě"

Dobrý den všichni, jsem absolutní začátečník jak tady na foru ta se spalovacím RC modelem. A proto si už delší dobu projíždím toto forum a hltám důležitý informace... big_smile  A teď jsem narazil na tento topic a jsem tak trochu na rozpacích, protože nevím co mám teda používat po jízde, nebo na delší konzervaci. Někdo doporučuje after run, protože WD-40 je špatný, někdo zase WD-40. Jak to teda je? můžu tam lejt WDčko nebo ne? Třeba tady jsem se dočet že WDčko jo: http://revo.byps.cz/pitpass/pece-o-model.html     

Vím že to už je trochu OT ale poraďte mi prosím jak je to teda s tím WDčkem, jestli škodí nebo ne.. Mám auto Tamiya nitro crusher a 16%nitro. Moc děkuju za odpovědi  wink

78

Re: Olej "po-jízdě"

No ja Petu (BYPSE) Znam a nema na svych strankach zadne nepravdy.Osobne jsem pouzival WD40 kdyz jsem jeste jezdil nitraky a kdyz jsem rozebral motor tak  byl krasne cistej bez znamky nejakeho zakarbonovani.Co se tyce me tak klidne WD40 pouzivej nic s tim nepokazis.

U sveho druheho a dalsich motoru uz jsem vubec olej na konzervaci nepouzival:-))A taky se nic nestalo:-)) (hrozne me stvalo ho pred jizdou  vyprskavat ven:-)) ) Ale tim te nechci navadet.Proste pokud chces udelat pro motor maximum dobreho klidne ho po jizde mazej.Alespon budes vedet ze jsi pro zivotnost motoru udelal maximum:-))

E-Revo brushless,E-Revo VXL,Revo platinum edition.Futaba 3PM 2.4 ghz,Hyperion EOS0610i Duo II
Fotogalerie

79

Re: Olej "po-jízdě"