1

Téma: HPI Racing NITRO RS4 EVO 3 RTR

Chci se zeptat, jestli někdo nemá zkušenosti s tímto autem, případně se značkou HPI. Ve spalovákách jsem začátečník, chci si tuhle kárku pořídit.
jak by dopadla v porovnání s Tamiya TGS R

2

Re: HPI Racing NITRO RS4 EVO 3 RTR

Osobně si myslím, že tohle auto je hodně v pohodě a obecně je HPI lepší než TAMIYA. Ale je to samozřejmě jenom názor...

3

Re: HPI Racing NITRO RS4 EVO 3 RTR

Chci se zeptat, jestli někdo nemá zkušenosti s tímto autem, případně se značkou HPI. Ve spalovákách jsem začátečník, chci si tuhle kárku pořídit.
jak by dopadla v porovnání s Tamiya TGS R

V tomhle srovnani sem za HPI :oops:
Protože spalovak v TT. Tudiž TGS R mi nesedí

4

Re: HPI Racing NITRO RS4 EVO 3 RTR

díky za odpovědi, máte někdo osobní zkušenost s tímhle autem? jaká je spolehlivost, údržba, spotřeba,...
jak jezdí v porovnání třeba s CEN tr4? díky za příp. info

5

Re: HPI Racing NITRO RS4 EVO 3 RTR

Tak mi dorazil HPI RS4 RTR3 evo a vypadá báječně. už se nemůžu dočkat, až se udělá venku trochu teplo, abych mohl zajet motor. Je to krásný autíčko  tongue

6

Re: HPI Racing NITRO RS4 EVO 3 RTR