Re: HPI Savage FLUX
jo jinou,
ne neměl, ale byla to ještě 27čka a ne 2,4ka.
naše RC kalkulačka Foto Video
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 … 68 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
jo jinou,
ne neměl, ale byla to ještě 27čka a ne 2,4ka.
Už se někomu z vás povedlo že by se vám rozpadl hlavní vypínač.Je to divný ale mě se to stalo u obou fluxů v jeden den.Mám shánět originál a nebo mi někdo můžete doporučit nějakou náhradu.
Me se to stalo hned druhej den po stedrem dnu co sem chtel naprogramovat regl. Sahnul sem na nej a on se celej rozpad.
Kup páčkovej nebo tlačítkovej vypínač a je to
http://www.ges.cz/-tsp-101aa1-ges06503840.html
já mam regl blur a kupodivu eště drží vypínač(musim zaklepat),tak doufám že to tak i bude..:-)
Tak jsem vyměnil oba vypínače (na obou fluxech) jeden stán 20kč jsou páčkové a je jednodušší a snadnější auto vypnout nebo zapnout než s tím originálem.Jak jsem koukal na ty prasklé vypínače tak oba dva mají stejnou prasklinu takže pokud na něj zatlačíte tak jako můj klučina tak zřejmě taky praskne.Naštěstí je to jednoduchá a levná závada
Tak dokud jsem jezdil 4S lipo tak bylo vše v pohodě ale od té doby co používám 6Slipo tak jsem vyměnil :cry: 2 kolečka v převodovce (nové ,,ocelové" jsou už objednané). Ale ještě se mi sjelo kolečko (pastorek) na motoru 20 zubů.Dá se koupit něco kvalitnějšího tak jako do převodovky, popřípadě s jinym počtem zubů aby to déle vydrželo? :oops:
tak dnes som bol zase orat treningove futbalove ihrisko no problem je, ze fluxo je cely zadrbany od pomletej a posekanej travy a kvetov. Na byte nemam kompresor, takze to mam dost tazke Travova drt je vsade :evil:
Pár hopsnutí
http://www.youtube.com/watch?v=og70xUw2Byk
no s tymi kolesami vyzera vyssi nez origo 8O
Jestli vono to nebude tím, že na youtubce je to video 4:3, kdežto origo je 16:9 - nevím proč :twisted:
Takže je to takový smrsknutý a opticky to klame.
Jinak ty kola samosebou působí moooc hezky - oproti origo.
O jasném přínosu z rozšíření auta není pochyb.
akurat som pozeral na youtube, ze robili backflip s 2x2s ... Dokonca jeden a ppol backflipu... Tebe to islo ? Alebo skusal si to s 5s ?
Tak mě se becflip nepovedl ještě ani jednou mám baterie 2x 3s zkoušel jsem utáhnout i spojku.Musim udělat i něco z tlumičema?
Vždy zůstane na zádech.
Zhruba před 40 dny nevim proč mi přestaly fungovat regulátory na obou Fluxech.Upozornuji že bylo sucho nedělal jsem nic jiného než obvykle.Prostě jsem asi po týdnu neježdění zapojil baterie a jeden flux při zapnutí jen divně pípal ani ventilátor se neroztočil.Tak jsme vzali alespon toho druhého a šly ven tam jsme ujely tak asi 50m najednou se vypnul a už se ani nehnul.Po zapnutí to neudělalo vůbec nic ani pípnutí ani dioda se nerozsvítila.
Uháněl jsem s tim do prodejny kde se to znovu zkoušelo a prověřovalo zda neni někde nějaká chyba ale na nic se nepřišlo tak se to poslalo na reklamaci. Nakonec jsem dostal oba nové regulátory ale na příčinu nefunkčnosti se nepřišlo.
to je sila... ja som takto musel reklamovat vysielacku...
No flip som este neurobil ani ja nikdy, ale zatial mam len 4s.
Ale na druhej strane nebola to ani moja priorita a ked pride nova bateria,
cez Castle prestavim aj hodnotu rychlosti startu zo strednej na vysoku, alebo ako to tam je.... potom by to malo ist....
To si skusal ?
Hoši, hoši, jestli řešíte backflip z místa, tak není problém ho udělat, pokud máte dobrou přilnavost a utáhnutou spojku na doraz - se standartním nastavením regulátoru, prostě plnej plyn a ihned plná brzda - ostatně já krom nastavení lipostopu a trošku ploššího nástupu křivky plynu to tak mám.
Je fakt, že origo kola se svým vzorkem a tvrdší směsí tomu moc nepřejou, ale jde to.
Ale nemá to valný smysl, sám jsem ho dělal jen párkrát.
Co se přemetů za jízdy týče - je to jen a jen v pazourech a při frontflipu je dobré mít brzdu na víc jak 75%
... aj tak ... ked sa to obcas ani na tvrdom povrchu nepodari, zase to schyta kastla
Jelikož staré "lyže bouďačky" odešli do věčných lovišť, proběhla instalace nové - prodloužené verze.
Jsou lepšejší v tom, že kastle se nad reglem nemá tendenci prohýbat, jako doposud - tím je více chráněn proti případnému úrazu.
Je to sice už kastlbába stará - víc na ní je pásky než lexanu ale ještě slouží.
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/2/2827/2827414_2b7e3adbb65039fcd63508371a411cd8/images/New_lyze.jpg
Dnes při ježdění v parku mladej párkrát havaroval do stromu a obrubníku to by ani tak nevadilo ale po jedné takovéhle havárii vyčesal kolečka v servu ale to by taky tolik nevadilo kdyby se nevřítil na silnici kde ho téměř přejelo auto.(neuvědomil si že už nejde zatáčet a zapoměl brzdit)Naštěstí osobní auto zpomalovalo protože se blížilo na retardér tak to naše malé autíčko ,,jen" kousek vleklo zapříčené téměř pod zadnim kolem. Autíčko bylo statečné a nenechalo se přejet. Bylo mu ubrošeno kolo i s diskem a C-hub.Jinak vše v pořádku.
Nevíte někdo zda se dají sehnat nové kolečka do serva? Kolik stojí a popřípadě když bych chtěl investovat do silnějšího serva tak do jakého a za kolik.Dík
Kolečka nevím,
jestli tam máš servo SF-5 (9kg) tak silnější je například SF-50 (12kg) od HPI
- to dávaj do Fluxe nyní - stojí cca 38 dolars i s poštou na Ebayi.
Dobrá volba, ale dražší, je Savox 1256 TG (16kg) cca do 2000 - ale možná Ti nebude stíhat BEC reguloátoru a bude potřeba externí UBEC - tak jako mě.
Ale někomu prý fachá normal na reglBEC.
Jen doplnim k tomu savoxu 1256 tg , UBEC jsem potreboval taky , ale potom ma servo vykon misto 16 kg 20 kg
Tak jsem kupil servo Monza SSD160M (16kg) 0,18s za 1300kč
Bylo skladem a nechtělo se mi čekat.(snad bude dobré)
Na autě funguje normálně když bych potřeboval UBEC jak to poznám co to bude nebo nebude nedělat.
Co to je UBEC a na kolik to přijde.
Jinak dík za informace
Pouzivam v savikovi Savox 1256 tg a problem nemam.
Tak jsem chlapci pořídil po dlouhém zvažování a vybírání mezi Fluxem a Maxxem nakonec právě Fluxíka Už odpočívá pěkně v krabici doma, ještě pěkně novoučkej v igelitu... 8)
Prodavač mi povidal, jelikož jsem s ničim pořádně doposud nejezdil (jen lítal), abych byl opravdu opatrný, že je to fakt ostré vozítko...
sakra ostre