1

Téma: Savage X konverze na elektru

Ahoj

právě dělám konverzi savage na elektru. Začínám pozvolna, 2 motory GT 550, regulátor EVX. Do brushless jsem zatím nechtěl jít, jsem začátečník a chci si všechno vyzkoušet od začátku.

Můj dotaz zní: Je možné použít spur gear 66T a pinion gear 21T na motorech. V návodu na E-savage jsem se dočetl, že originál ozubené kolo má být 20T a potom je tam, že z 21T bude jiný převod, hůř bude akcelerovat, atd.

Díky za radu.

C...arlos

2

Re: Savage X konverze na elektru

nevím kolik je spur na e-savcovi, ale počítej s tím, že nitro podvozek je 1/8 a je o hodně těžší než 1/10 elektro. Taky má nitro jiný diferencialy a větší kola, tak aby se motory neupekly. Radši běž do lehčího převodu, než má origo e-savage. Rozhodně ne opačně.

Losi Desert Buggy XL 1/5 4WD
Nitro 1/8 HPI Savage X SS K4,6
Nitro 1/10 OFNA Hyper GPX4

3

Re: Savage X konverze na elektru

Spur na esavage je 66T, můj původní z nitra je 47T. Lehčí převod znamená méně zubů na ozubeným kole na motoru?

4

Re: Savage X konverze na elektru

j kdyz das mensi ozubene kolo na motor tak to bude pomalejsi ale silnejsi

E-REVO Brushless / Summit  / Sakura D3 drift / MICRO-DT / MICRO Raminator /
E-REVO VXL / MICRO-T / HPI BLITZ / SAVAGE flux hp / (bylo) 
http://jencek8.rajce.idnes.cz/

5

Re: Savage X konverze na elektru

Takže ten 66T určitě dát a potom k tomu vybrat lehčí převod. Je nějaký výpočet na převod?

6

Re: Savage X konverze na elektru

výpočet na převod je ten, že vydělíš počet zubů na spuru počtem zubů na pastorku, pak vydělíš počet zubů na diferáku počtem zubů na hrušce diferáku a oba vysledky mezi sebou vynasobis a mas celkovy prevod

7

Re: Savage X konverze na elektru

manek100 napsal:

výpočet na převod je ten, že vydělíš počet zubů na spuru počtem zubů na pastorku, pak vydělíš počet zubů na diferáku počtem zubů na hrušce diferáku a oba vysledky mezi sebou vynasobis a mas celkovy prevod

Něměl by se počítat i převod v převodovce?

Skorpion AX10
Savage flux