1

Téma: HPI Trophy Truggy Flux 2.4GHz #101707

Dnes jsem si domů přinesl tuto hračku...budu sem psát postupně své dojmy a zkušenosti. Pořídil jsem si ho i přes varování některých zkušených jezdců, prostě se mi strašně líbilo smile Uvidím, zdali se potvrdí avizované negativní vlastnosti tohoto rc auta.
Důležité je zmínit jednu věc. Jsem naprostý amatér pokud jde o rc auta. Do této chvíle jsem měl Traxxas Stampede VXL 2WD, se kterým jsem spokojeně jezdil téměř den co den 3,5 roku. Do mé sbírky patřil i želvoun od Losi - Mini Rock Crawler 1/16. Měl jsem možnost si zajezdit i s jinou "technikou", ale žádné jiné rc auto jsem nevlastnil.

HPI Trophy Truggy Flux jsem si pořídil na rekreační ježdění v parčíku a semtam lehce na dráze. Auto bude provozováno každý den (venčím s ním psa), ale nebude vystaveno extrémnímu ježdění (ikdyž kdo ví smile ).

Takže začnu hned s prvním pocitem...v hezky potištěné krabici je již sestavené auto, karoserie je obalena folií. O nějaké ochraně auta při přepravě tu nemůže být ani řeč. Auto jen sedí v krabici a napříč krabicí jsou dvě kartonové výztuhy, nic víc, ale asi to stačí.

V pytlíčku se dají najít různé podložky k tlumičům (nejspíš se tomu říká jinak, nějak odborně, ale je mi to fuk smile ), jeden klíč a imbus....v návodu se ale uvádí, že by balení mělo obsahovat několik klíčů - imbusů a hlavně klíč na kola...no neva no...Ještě drobná bižu a další pytlík s náhradními díly.
https://lh3.googleusercontent.com/-B-RDSMK6_wI/UBmD2-P209I/AAAAAAAABJI/b5o1sTFQrJo/s640/DSCN2298.JPG

Na webu výrobce je krásný obrázek vysílačky, na tu jsem se docela těšil...ale vybalil jsem tohle...
https://lh5.googleusercontent.com/-HmQmpmq6xYo/UBmA8xbAPlI/AAAAAAAABIY/4jCg62KG0BA/s512/DSCN2291.JPG
https://lh6.googleusercontent.com/-r2EHsIHC-9k/UBmA8A3ws_I/AAAAAAAABIU/pLwF4cE6IZ4/s512/DSCN2292.JPG