1

Téma: RC model pro začátečníka

Zdravím vespolek,
chtěl bych se zeptat na nějaký model pro úplného začátečníka, nejradši bych nějaký podvozek na beton, ale zas aby se stím člověk nemusel bát vjet třeba na nějakou hlínu. Nic na závody, spíš tak rekreačně si pojezdit. Procházel jsem nějaké forum a našel jsem si pár modelů i na bazaru, ale protože jsem úplný začátečník, tak bych nerad koupil ,,zajíce v pytli". Chápu, že takových dotazů tady máte asi tisíce, ale prosím poraďte zmatenému začátečníkovi smile

2

Re: RC model pro začátečníka

Nejdřív je třeba si ujasnit finanční limit na model plus jednou tolik na příslušenství a eventuelně díly do začátku.
Od toho odvisne měřítko.
Pak se můžeš zaměřit na pohon - spalovák/elektro - dnes pokud nejsi vysloveně příznivec kouřících motorů jednoznačně elektro a to střídavý pohon (brushless), snad krom expedic, kde stejnosměr plně vyhovuje.
Hlavně zapátrej ve svém okolí, zda někdo nejezdí hobby RC - ad1 uvidíš "o čem to je" ad2 jízda o samotně je sice super, ale ve dvou či více je to zase někde jinde smile
Pak sem hoď konkrétní vybrané modely a dozvíš se jistě více smile

Savage FLUX HP tuning - Futaba 4PL  / Multiplex Funcopter v2         byl E-Savage
naše RC kalkulačka        Foto   Video       www.rc-models.cz/

3

http://www.akroshop.cz/cz-detail-751774 … -4ghz.html

Tohle jsem dostal doporučením, že pro začátečníka je to vhodné. Rozhodně bych chtěl elektro aspoň do začátku je to určitě vhodnější.

4

RC auta 4x4 na podvozku TT01E s pohonem středovým kardanem, tlumiče, planetové diferenciály. Je přidělán výkonnější motor, nové servo řízeni. Silnější baterie. RC model je takřka nový jezděno jen párkrát.  Vysílačka je značky CRP. Už k tomu mám jenom jednu karoserii a to ten červený nissan. Všechno plně funkční.

Tady jsem si vyhlédl jedno v bazaru, může mi prosím Vás někdo napsat něco ohledně kvality těchto součástek popřípadě zkušenostmi s tímto modelem? Díky

5