51

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

OT

Naposledy upravil: Tomecek (11. 03. 2012 07:24:36)

hmm Traxxas Stampede  hmm Losi Mini 8ight 1/14 4WD hmm Himoto MegaE8MTL Monster Truck hmm  Axial SCX10 II Jeep Cherokee hmm Savage XS Flux VGJR hmm Exceed RC Mad Torque 8x8 Crawler hmm
                                                        http://jackie49.rajce.idnes.cz/

52

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Fik napsal:

Zkontroluj zuby na věnci/hrušce (č. dílu 101215/101216), zkontroluj planetky v diferáku (101298) a jestli není prasklý jeden z pinů (Z263). Pokud je vše v pořádku, může být příliš velká vůle mezi věncem a hruškou - přeskakuje, stačí vymezit tenkou podložkou (podobnou jako je pod planetkama) mezi hrušku a ložisko B021, eventuelně uvnitř difu vymezit vůli planetek - přidat po podložce.

Díky za radu, jdu to rozhodit.

Bullet mt flux

53

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

OT

Naposledy upravil: Tomecek (11. 03. 2012 16:14:55)

hmm Traxxas Stampede  hmm Losi Mini 8ight 1/14 4WD hmm Himoto MegaE8MTL Monster Truck hmm  Axial SCX10 II Jeep Cherokee hmm Savage XS Flux VGJR hmm Exceed RC Mad Torque 8x8 Crawler hmm
                                                        http://jackie49.rajce.idnes.cz/

54

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Ahoj, tak nakonec to byl vylomený zub na věnci,hold asi opravdu slabé místo.
Ještě se zeptam jaké mazivo mam použít do difu ?

Bullet mt flux

55

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Vylomený zub - dávej si pozor na základní věc - při dopadu auta po skoku je nutné mít uvolněn plyn - na volnoběh. Právě dopady pod plynem či pod brzdou hodně napomůžou právě třeba vylomení zubu na difu.
Do difu silikonový olej do diferenciálů - hustota podle toho jak moc chceš mít "uzavřeno"
Jestli skáčeš, je lepší mít dify "otevřenější" právě kvůli rázům při špatném doskoku na jedno kolo
Potom v klidu můžeš použít nějakou lepící vazelínu, např. A00

Savage FLUX HP tuning - Futaba 4PL  / Multiplex Funcopter v2         byl E-Savage
naše RC kalkulačka        Foto   Video

56

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Fik napsal:

Vylomený zub - dávej si pozor na základní věc - při dopadu auta po skoku je nutné mít uvolněn plyn - na volnoběh. Právě dopady pod plynem či pod brzdou hodně napomůžou právě třeba vylomení zubu na difu.
Do difu silikonový olej do diferenciálů - hustota podle toho jak moc chceš mít "uzavřeno"
Jestli skáčeš, je lepší mít dify "otevřenější" právě kvůli rázům při špatném doskoku na jedno kolo
Potom v klidu můžeš použít nějakou lepící vazelínu, např. A00

Dík,to bude ono.Zpočátku jsem tomu dával dost na zadek, myslel jsem že je to nesmrtelný.
Alespoň to trochu pochopim a kouknu tomu na zub,doslova.

Bullet mt flux

57

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Dovi5 napsal:

A právě ten Stamp 4x4 vydrží peklo... Nemusíš se u něj starat o 8 tlumičů, ale jen o 4, voděodolnej je taky a je vyzkoušený že Velion vodu fakt zvládá. A vypadá hezky, když mu dáš kastli níž...

Tak si tak pročítám vlákno o Bulletovi, že bych si ho pořídil a narazím Dovi na Tvůj příspěvek, kterej přesně tohle auto vystihuje. Můžu Tvoje slova jen potvrdit.
O Bulletovi se tady moc pozitivně nepíše, přesto mě zajímá a vyhovuje mi hlavně velikost.
Model MT se mi líbí, tak kdyby se chtěl někdo pochlubit, jak je s ním (ne)spokojenej pomohlo by mi to v rozhodování.
Díky

hmm Traxxas Stampede  hmm Losi Mini 8ight 1/14 4WD hmm Himoto MegaE8MTL Monster Truck hmm  Axial SCX10 II Jeep Cherokee hmm Savage XS Flux VGJR hmm Exceed RC Mad Torque 8x8 Crawler hmm
                                                        http://jackie49.rajce.idnes.cz/

58

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Ahoj,  podělím se o své zkušenosti. Jezdím 8 měsíců a nešetřím ho, jezdím 2S a 3S.
vyměněné díly:
1) kolo difu - vylomený zub při prvním skoku ( to je podle mého ale přilepenou třecí spojkou  u nového auta, spojku jsem nastavil a od té doby nic)
2) 2x držák tlumičů - parohy, tohle místo je opravdu slabé
3) závěsy p. i z. kola 1x
4) rozlomil jsem zadek karoserie (cca 2 cm od konce)
5) spálil se komplet kombo - motor i regl - vyřízeno reklamace

I přesto nebudu měnit!
Už jsem se s ním tak nablbnul, že mi stálo za to některé díly nahradit a vylepšit jízdní vlastnosti.

Kameny jsem nahradil na 17 mm - dural,  jezdím 1/8 buggy kola, tlumiče jsem posunul a světlost šla níž cca o 5mm, Tlumiče naplněny 50 olejem s 3 dírkovým pístem. Na předních závěsech jsou duralové O kroužky, od té doby jsem přední závěs neutrhl i když to byla taková rána, že vypadla poloosa z náboje.  Nahradil jsem zadní vzpěru mezi základní deskou šasi a difem, vyrobil jsem ji z 6mm duralu, je delší a opírá se právě o zmíněné parohy co praskají a parohy jsou vyztuženy L profilem. Uraženou zadní část karoserie jsem uřízl a aby byl dif a zadní část více chráněna použil jsem originál zadní nárazník, ale obráceně a tvoří jakési křídlo. Je to komplet vyztuženo a chráněno. Navíc díky tomuto dílu už ho při rozjezdu nepřevrátím. I při záklonu od svislé osy cca 20° se vrátí na kola.  Regulátor jsem připevnil na servo, abych auto vyvážil. Dodělal jsem to minulý týden a o víkendu jsem si byl zaskákat. A jsem maximálně spokojen. Je vyvážený a sedí.  Předpokládám však, že dojde na výměnu tlumičů protože už mají odslouženo a upravím to na hliníkové. Co vyměním určitě je servo, je pomalé....

To je moje zkušenost :-)
M

59

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

http://mouka74.rajce.idnes.cz/BULLET/ 


zatím nevyzkoušeno jen namontováno....    :-)

60

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Koukám, že z Bulleta nakonec uděláš čupr auto smile

Savage FLUX HP tuning - Futaba 4PL  / Multiplex Funcopter v2         byl E-Savage
naše RC kalkulačka        Foto   Video

61

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

no ještě nejásám, uvidíme jak to bude fungovat, pak dám návod jak tohle postavit...   díly jsou totiž běžně u nás k dostání :-)

62

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

neda sa mu namontovat stredovy diferencial miesto spojky?

63

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Tak dlouho jsem čekal na ALU díly až jsem našel náhradu a HPI konečne přišlo s ALU díly pro WR8, které jsou shodné na Bulleta. Toto jsou díly, které byly téměř před rokem v Norimberku.


WR8 má středový Deff a mělo by byt možné nahradit spojku Bulleta diferákem z WR8.

http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=e … tNo=108021


Tak hurá konečně !!!!

64

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Padla tady poznámka na středový diff :-)
Už je tam.... z HPI WR8 - 46 zubů a pastorek s možností 8,10,12... poměr je teď úplně jinde... teď spíš jestli to ustojí motor a regl..... ???

Má někdo radu, kde jsou meze, kam až se dá snížit převodový poměr a motor a regl to ještě zvládnou.
Původní je 54 : 10   nyní  je tam 46 : 12.  Motor je FLUX 4300 Ragl Flux V2 reload.

Jinak přední hliníkové zavěšení vyzkoušeno bez problémů.... díly HIMOTO Eamba - tuning

65

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

pochvala za stredovy diff, najlepsi tuning, aky moze monster truck dostat ( dufam ze som nikoho nenahneval big_smile). ale kedze redukcia sa ti znizila z 1:5,4 na 1:3,83, co je narast rychlosti asi o 41% big_smile, ti radim iny motor s nizkym KV alebo najmensi mozny pastorok aky sa da zohnat

Naposledy upravil: johny723 (11. 12. 2012 00:16:29)

66

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

:-) středový diff jsem dal protože jsem vylámal už 4. kolo předního nebo zadního diffu. Skáču s nim na kobercové dráze a protože tam mám 1/8 buggy kola je adheze velmi vysoká a spojka nebyla  to pravé buď utažená a akcelerace super = vylomeny zub a nebo akcelerace slabší, ale zuby vydržely. Protože jsem nekoupil středový  diff http://www.bbfmodels.com/index.html  tak spojka je otázka pokud se nejedná o samosvorný profi diff. Pokud máš samosvor tak bez asi bez diskuse. Středový diff posune ovladatelnost, auto výrazně líp zatáčí, ale na kluzkém - mokrém, prašném povrchu kde potřebuješ max 4x4 záběr by se mi spojka jevila vhodnější.  Jaký máš ty zkušenosti jak se změnily jízdní vlastnosti když si dal středový diff? Co máš v diffu olej nebo vazelinu?

67

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

ja to posudit neviem, so spojkou som v savikovi nikdy nejazdil.
a moj "savik" toho povodneho aj tak uz davno nepripomina big_smile
jazdim silikonovy olej. do velkeho auta ako savik so silnym brushless motorom je vazelina podla mna velmi riedka. raz som dal a predne kolesa sa za kratky cas pri akceleracii roztrhali.

68

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

http://mouka74.rajce.net/BULLET

Doplněné foto  - složení přední nápravy  ALU - vyzkoušeno dvojskoky na hobby závodech a bez problémů
Díly: HIMOTO TUNING TRUGGY EAMBA 31213,31214, ložiska 2ks 10x15x4, 4ks 5x10x4,
Trochu práce je s distančním prstýnkem na ose mezi ložisky :-) a navíc plastová krycí podložka na ložiseka proti něčistotám...

69

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

http://mouka74.rajce.idnes.cz/BULLET#P1180012.jpg to mensie lozisko je dajak upevnene do toho vacsieho alebo nie? dal by som tam dajake lepidlo hoci aj obycajny chemopren aby zo seba nevypadli

70

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

Neni to lepeno, je jisteno plastovou kryci černou podlozkou, na ose to nema kam utect, je to dobre videt na poslednim foto

71

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

jasne ze to moze utiect. a prave na tej poslednej fotke to vidno. smerom ku kolesu mas priestor do ktoreho to lozisko moze vojst. nevypadne sice ale ked sa posunie dopredu tak sa jedno lozisko casom znici lebo male lozisko uz nebude drzat pevne a sila bude na loziska posobit od kraja a nie celou plochou.

72

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

MOUKA74 napsal:

http://mouka74.rajce.net/BULLET

Doplněné foto  - složení přední nápravy  ALU - vyzkoušeno dvojskoky na hobby závodech a bez problémů
Díly: HIMOTO TUNING TRUGGY EAMBA 31213,31214, ložiska 2ks 10x15x4, 4ks 5x10x4,
Trochu práce je s distančním prstýnkem na ose mezi ložisky :-) a navíc plastová krycí podložka na ložiseka proti něčistotám...

Jojo, koukal jsem na Lestrcupu, jak ti to pekne jede...kdyz to vidim vevnitr, je mi jasny, proc to celkem fungovalo, moc toho z bulleta nezustalo .-))

**XRAY XB9 Brushless**                                                         **Xray XSCT-projekt ve vystavbe**
Bylo:HB-D8Te E-Revo, Serpent S811 brushless, Xray 808e, Losi 8ight Te 1.0,  Schumacher CAT SX, HPI E-Firestorm FLUX.

73

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

johny723 napsal:

jasne ze to moze utiect. a prave na tej poslednej fotke to vidno. smerom ku kolesu mas priestor do ktoreho to lozisko moze vojst. nevypadne sice ale ked sa posunie dopredu tak sa jedno lozisko casom znici lebo male lozisko uz nebude drzat pevne a sila bude na loziska posobit od kraja a nie celou plochou.

Ložiska se fakt nemají kam pohnout. Na náboji jsou všechny díly staženy pevně k sobě vnější maticí přes diska kola.
Jediné co se mohlo hnout, bylo ložisko vnitřní větší a to směrem ke středu (ke kinetickému kloubu) a to je jištěno plastovou podložkou.
Co se možná jeví na  fotce jako volné místo je místo, kde ložiska jsou vsazena do ALU dílu. Ložiska však nejdou prostrčit skrz.
Menší je instalováno z venku a neprojde dovnitř a naopak dvojice větší a menší ložisko neprojdou zevnitř na venkovní stranu ALU dílu a instalují se z vnitřní strany. Vnitřní otvor ALU dílu má osazení a tak není možné, aby se to hnulo. Takhle se to dost nešikovně popisuje..... každopádně jsem spokojený jak rozsahem řízení tak jasně zvýšenou odolností proti ulomení:-)

74

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

filipb napsal:
MOUKA74 napsal:

http://mouka74.rajce.net/BULLET

Doplněné foto  - složení přední nápravy  ALU - vyzkoušeno dvojskoky na hobby závodech a bez problémů
Díly: HIMOTO TUNING TRUGGY EAMBA 31213,31214, ložiska 2ks 10x15x4, 4ks 5x10x4,
Trochu práce je s distančním prstýnkem na ose mezi ložisky :-) a navíc plastová krycí podložka na ložiseka proti něčistotám...

Jojo, koukal jsem na Lestrcupu, jak ti to pekne jede...kdyz to vidim vevnitr, je mi jasny, proc to celkem fungovalo, moc toho z bulleta nezustalo .-))

Dík a máš pravdu je to trochu poladěný Bullet :-) V lednu budu určitě na závodech, tak se stav:-)

75

Re: HPI Bullet MT/ST Flux

tak potom je to v pohode.