Středový diff je z HPI WR8 :-)
Stačí si však vzít manuál Bulleta a objednat všechny díly diffu dle manuálu a pouze velké ozubené kolo objednat z WR8 HB 66654 - SPUR GEAR 46T. Problém je se šroubkama jsou tam totiž M2.6 na motáž kola. Jsou to ty samé co v battery boxu z vrchní strany a je s nimi přišroubována deska na regl. Já tam desku nemám a tak jsem dva z toho použil a dva M2,5 Nedávej tam 4x M2,5 nevdrží to!!! M2,6 mám objednané, ale zatím nic. Nejsou to vruty.
Kompletní uložení diffu je bez úprav, ale uchycení motoru musí být upraveno. Drážky na montáž motoru se musí propilovat/profrézovat směrem k diffu. Kolo má menší průměr a tak se sériovým 10 zubovým pastorkem by to to nemakalo. Mám tam 12 zubový a je to fakt živé s 2S a na 3S je to už nářez! Doporučuju pak snížit světlost posunutím uchycení tlumičů v ramenech. Pak příjde na řadu co za oleje do diffu :-) přední 7000, střed 20000, zadní 3000. Motor i regl zatím drží a to mám 2 závody s timhle za sebou.