Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Protože jsem tu nenašel žádné komlexní vlákno o tomto modelu , tak si dovoluji založit jej.
Tenhle model je taková hračka na večer , když nedávaji nic v televizi sednu si k tomu a něco na tom spáchám ........ ale umí překvapit.
Tech. info: - originální kvalitní podvozek HIMOTO 1:16
- 4x olejové tlumiče s hlinikovými víčky
- 2kanálová RC souprava 27 MHz
- dva 3mm hliníkové držáky tlumičů
- standartní vykonný stejnosměrný motor RC380 s pasivním chlazením
- pohon 4x4 přes ocelový kardan
- rychlost 35km/hod (po brushless úpravě až 70Km/hod)
- elektronický regulátor SP-03058 s špičkovým zatížením 150A
- podpora pohonných baterií Ni-Cd / Ni-Mh s napětím 7.2V
- podpora stejnosměrných motorů od 18T (závitů) směrem nahoru
- plně proporciální řízení a zatáčení
- nezávyslé zavěšení kol
- nastavení geometrie podvozku
- kuželový diferenciál vpředu i vzadu
- hnací ústrojí je kompletně oložiskováno
- převodový poměr 1:11.1
- délka:290mm, šířka:200mm, rozvor:174mm, výška podvozku:18mm
- rozměr kol v předu: 70mmx25mm, rozměr kol v zadu 70x30mm
- možnost rozsáhlého tuningu o díly z hliníku
Koupil jsem tenhle model vlastně jen náhodou a to na Aukru asi před dvěma roky a to jako bazarové zboží , ale auto bylo skoro nové. Do nedávna mi leželo doma bez povšimnutí , protože mám raději nitro modely 1:8 , ale pak jsem se rozhodl že ho "zajedu". A tím to všechno začalo
Nejdřív jsem po ulomení unašeče předního kola zjistil že jde o první řadu tohoto modelu která má jistý problém a to - unašeče kol mají moc velký otvor pro pin zbytečně velkého průměru a tudíš je unašeč velmi oslaben a láme se .... následovala výměna všech unašečů , pinů a šestihranů (12mm) které mají menší vybrání. viz foto.: http://lukidol.rajce.idnes.cz/HSP_Troian_1_16
Origo aku. - vysměch , koupil jsem Lipo Turnigy 1800 mAh 2S, ale pochopitelně po druhé jízdě shořel motor , tak jsem osadil lepší motor LRP Fusion 380 , ale ten se uměl tak zahřát že se z něj odletoval přívodní plus.
Dobře , tak jinak ............. koupil jsem střídák , osadil ložiska místo mosazných kluzných futer ..........
A ....... teď už se jen nestačím divit ....... je to raketa a ku podivu drží i diferáky ze kterých jsem měl strach , jen je škoda že jsou to otevřené dify a nejdou přivřít olejem. Auto už moc krát bouralo a stále vše drží .....
Ještě jsem zjistil , že k první řadě tohoto modelu patří i ne příliš povedené pneu které mají velmi ostrou a tvrdou hranu. Nahoře na tom obrázku už jsou ty nové.
Fotky : http://lukidol.rajce.idnes.cz/HSP_Troian_1_16
Naposledy upravil: Lukidol (03. 08. 2013 14:29:01)
Střídavé kombo : HobbyKing Brushless Car ESC 45A w/ Reverse
HobbyKing Xcar HK2445-3200 Brushless Inrunner (3860kv) (12T)
Motor je o dost delší než původní stejnosměr , tak se muselo upravit servo a držák horní desky a držák antény.
Dnes jsem ještě upravil řízení a vyměnil páku aby se zmenšil rejd.
Fotky : http://lukidol.rajce.idnes.cz/HSP_Troian_1_16
Auto jezdí opravdu jak raketa , hrabe i na čistém asfaltu a na krátce střižené trávě se zvedá na zadní.
Ted mě ještě čeká koupit jiné pneu nebo celá kola.
Zatím alespoň , nové molitanové vložky do zadních kol , gumy už byli místy odlepené a ostré kamínky které se dostali dovnitř úplně rozemleli původní vložky. A konečně příšel kastlík na převody , ale přesto že má být přímo na tenhle model , tak tam nepasuje , musí se upravit a stejně tak horní deska. Ještě mi přišel ocelový spur , ale zatím jsem ho neosadil , plasťák zatím drží. Ještě je na fotkách větší plato , zvažoval jsem že bych model přeskládal na trochu větší plato , ale hlavně hliníkové a vešla by se tam větší aku a nebo dvě malé. No , uvidíme jestli to do budoucna udělám , při dlouhých večerech.
Wow tak tomu rikam prava modelarina. Super prace..Toto auticko jsem videl jezdit na parkovisti u Tesca tady u nas a muzu rict ze i kdyz to melo zakladni motor tak to jezdilo opravdu slusne....takze verim tomu ze pokud je tam stridak tak to musi jezdit opravdu super:)
Nooo a je po něm ....... po difu , teda vlastně se jen olámala hruška na zadku , ale dával jsem mu hroznej kouř a to i na asfaltu - furt plnej , dopředu , dozadu , po zadních , po předních , anténou dolu kolama nahoru .............. tohle HIMOTO mě hodně překvapilo !
A kolik tě to auto i s úpravama vlastně stálo? Himoto překvapit může, když se investovaná částka pohybuje okolo ceny novýho traxxasu...
Luki jsi démon :-) Toto auto teď prodává a dováží f. FAST, kde jsem ho koupil za 1800 (přes známého :-) ) a musím říct, že jsem z něj v základu taky spokojenej, i když souhlas, accu naprd, motorek je pomalej. Ale to monstrum, co jsi z něj udělal ty ... tomu říkám přestavba . Máš ho ještě?
Prodal jsi ho kousek od Prahy pořád ho mám ovšem ted nejakou dobu jen odpočívá protože jsem se nedostal k tomu objednat novou hrušku, ten zadek dostava fakt čočku dělá se i kovová? ta hurška? protože to už je asi druha nebo třeti jinak jezdi perfekte a vydrzí toho opravdu ranec
Čau čau, to je škoda ale zas by to pak odneslo neco jinyho urcite nevim jak to vyresit jinak
No, jinak ted celkem dlouho odpocivala a jen lezela polorozebrana, ale objednam hrusku dam to dohromady a zas zacnu jezdit
Tak jsem si udělal radost a zmíněné autíčko koupil. Origo aku docela jde. Když jsem jel rychlostí chůze tak jsem dal asi 3,5 km. Rychlost dostatečná.Překvapily mě hodně tlumiče. O proti Tormentu 1:18 je to žehlička.Auto vůbec neskáče. Ted přemejšlím... Pamatujete si někdo jak vyměnit spur? Asi musím odendat zadní diff z šasi a potom nějak sundat spur.Pamatujete si jak je uchycenej? Předem moc díky za radu
Stránky 1
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.