Re: HPI Bullet MT/ST Flux
Mám 30-60C ale myslym že stačí i 20C .
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Mám 30-60C ale myslym že stačí i 20C .
mám 30, 40, 50 a na běžné ježdění je s rezervou 30. Je lepší mít v baterii rezervu než obráceně tahat z ní co se dá a pak se divit, že se nafoukne jak balooon :-), novou aspoň 2x sjet nabíjecím a vybíjecím cyklem a po doježdění baterku dosatat na skladovací napětí 3,5 - 3,6v na článek. Sice pruda ale baterky mi stále drží...
Díky, dík.
A jaký nejnižší vybíjecí proud LiPo je třeba?
Díky moc.
Naposledy upravil: Fik (25. 02. 2013 06:31:31)
Skladovací napětí je 3,8 - 3,85 V/článek
Pokud jezdíš aspoň jednou za 14 dnů, tak po doježdění klidně nabij naplnov balance režimu.
Konečně došly díly na předek 108077 a 108078 ještě čekám na zadky 108021.
Nicméně FLUX PRO COMPETITION V3 120A už je v Bulletovi a myslím, že i se stávajícím origo motorem FLUX SHOT 4300 mám dost výkonu i rychlosti.
Testoval jsem maximálku a s převodem 12/46 a 3S LIPO telemetrie ukázala 98 km/h.
Po 10 min max. výkonu byla teplota motoru 75°C při venkovních 6°C. Regulátor 58°C.
Takže budu požívat poměr 10/46 a 2S a neměl by být problém. Tolik času jsem zatím na testování neměl abych tohle nastavení zkusil.
Když jsem dělal údržbu nafotil jsem celou zadní část - výztuhu parohů a uchycení druhého zadního nárazníku.
Při velkých skocích mi začal odcházet přední nárazník, ale hlavně přední hrana hliníkového šasi. Použil jsem s drobnou úpravou přední nárazník VORZY. Vyzkoušeno na závodech včetně čelního nárazu a funkčnost 100% :-) viz. rajče.. je to jako jako u buggy 1/8, ale nárazník je uchycen horní částí do originálního nárazníku. Spodní část, hrana, která překrývá šasi je volná a tedy pružná.
http://mouka74.rajce.net/BULLET
M
Ahoj,taky jsem "stastnym";) majitelem Bulletu MT,dostal se ke me uplnou nahodou cca mesic stary,v zaruce jety asi tak 3x,s nabijeckou equilibrium 3.5 a origo hpi lipo a to vse za polovinu,coz byl hlavni duvod koupe.Jinak bych si tento model zrovna nekoupil,ale je urcen prevazne pro obcasne hobby jezdeni,takze asi dobry.
Jezdim s nim asi mesic a pul a zatim se mi nepodarilo znicit vubec zadnej dil.Jinak par uprav probehlo,po vzoru Mouky a ostatnich a par vlastnich napadu,protoze MT kastle je opravdu hodne vysoko na nic moc vyresenych drzacich tak jsem zadni vyztuzil karbon destickou(foto na rajce),a pomohlo to,kotrmelcu bylo dost a drzaky drzej,jinak rad jezdim na sotoline a odlitavajici kaminky docela hoblujou zadni tlumice a poloosy,tak jsem vyrobil deflektory na zadni ramena a desku pred motor,docela to pomaha a nenarocne na vyrobu,funkcnost zarucena,jinak jsem vymenil servo za analog Blue bird BMS-630MG,15kg,017s - za ty prachy funguje OK,dal loziska do rizeni,vyrobil radlici na predek-a ted cekam balicek z hong-kongu kde jsou alu tlumice(15$ za par),komplet tehlice alu na predek(22$),sada lozisek(11$) a zkusim uzsi kola 1:8 buggy za 4ks 18$ komplet na cernejch rafkach,tak jsem zvedav kdy to poslou.
take doslo na vymenu karoseri za ST,a nechal jsem si ji nastrikat,a fotky zde
http://lexxxa1.rajce.idnes.cz/bullet
Naposledy upravil: lexa (04. 05. 2013 12:10:58)
Kastle cool! Mám před lakováním, původní je už na kaši. Koupil jsem HPI č. 101319 ale neobsahuje nálepky na skla. Obsahovala jen krycí polepy oken. Kupoval jsi je samostatně nebo byly součástí?
Kastle cool! Mám před lakováním, původní je už na kaši. Koupil jsem HPI č. 101319 ale neobsahuje nálepky na skla. Obsahovala jen krycí polepy oken. Kupoval jsi je samostatně nebo byly součástí?
byli tam dva archy samolepek,jeden arch na nitro a druhej flux+maskovani na okna
par novych uprav zde
http://lexxxa1.rajce.idnes.cz/bullet
nove tlumice,jen 4 na misto 8
alu ramena hpi MT
predni tehlice a unasece taky hpi MT
zadni tehlice axial axo
rozhodne to pomohlo k lepsimu,vule jsou pryc
Protlačily se mi středy (matička se protlačila skrz) na origo discích na Bulletovi ST. Jaké doporučíte na origo pneu disky. Ty standardní, tedy tyto: http://www.savage.cz/cz/zbozi/rc-model … 1-par.html nebo jiné?
Jde mi hlavně o jejich výdrž, aby vydržely středy, neprotáčel se šestihran, nekřivily se nebo nepraskaly při jízdě na dráze (skoky, zatáčky, nerovný terén).
Ahoj, po delší odmlce se zase vracím s pokrokem a v úpravách.
Konečně po půl roce došly zadní HPI kovové těhlice. Takže už konec lámání zadních závěsů.
Co mě ale trápilo byla teplota motoru protože převod 10-12 / 46 byl těžký na originál motor.
Takže nově osazeno HOBBYWING 3656 SD - senzorový 4700kV. hřídel 5mm a pastorek 14 !!!! ještě větší než jsem dosud vyzkoušel.
Mám nyní konečně dostatek výkonu a rychlosti. Co jsem měl s 3S tak teď mám na 2S a teplota je naprosto v pohodě. Top Speed 78 km/h. Při venkovní teplotě 25 jsem měl max na motoru 42 a regl 72.
Nevěřil jsem jak se změní ovládání při senzorovém motoru. Je to jemnější žádné cukání. Instalace motoru naprosto bez úprav.
Mouka
Zdarec měl bych dotaz chtěl bych koupit silnější servo na model HPI BULLET MT 3,0 RTR a rád bych nějakou radu jaké servo koupit .
Díky
Kolik do toho serva chceš dát peněz?
Vůbec nemám představu co to stojí a určitě nějaký střed do 1500,-?
Tak to bych tam dal HITECA
http://rchobbyracing.cz/serva%20hitec,% … %201HI3212
http://rchobbyracing.cz/1HI3243%20HS-79 … cription=1
Myslím si že 10KG tah na 1:10 monstra bude stačit
Naposledy upravil: pavel1 (29. 10. 2013 22:27:12)
Super díky hned objednávám ...:)
jezisi proc tomu klukovi radite takove zbytecne drahe serva???
Tady ma dokonce 15kg servo kovove prevody za 590Kc
Ja bych teda radsi taky koupil toho Hiteca nez nejakou neznackovou vetes....pak se dohadovat o zaruce neni nikdy nic moc. Kopupil bych to 7985 a byl bych klidnej, ze to servo bude dlouhodobe OK.
Nema cenu za kazdou cenu setrit me se serva ta libi to servo z tveho odkazu vypada jako ty laciny mrchy z ebay jako tohle http://www.ebay.com/itm/New-MG996R-Torq … 2eca27f4b7 Do himota dobry do fluxe bych tolik nesetril.
PS: uz to s tim linkovanim na himoto zase zkousis .
Naposledy upravil: Wormsnake (30. 10. 2013 13:16:25)
Hledám něco co mi zvětší rozchod Bulleta cca o 1,5 cm http://mouka74.rajce.net/BULLET pořád mě trochu trápí stabilita. Nevim jestli jsou 1/8 disky, které by měly střed víc utopen a tím bych dostal větší rozchod, ale chci používat 1/8 disky. Potřebuji delší unašeče...abych dostal kola od sebe a měl tam 17 hex. Osa unašeče musí mít průměr 5mm.
Ahoj,mám HPI bullet,a při jízdě dopředu tomu něco brání a seká přední kola,díval jsem se na zuby diferencíalu,ale jsou jako nové,nevím si s tím rady,nevíte někdo,co by tomu mohlo být? díky:|
Nemáš vyžvejkaný unašeče poloos nebo kardanu či ohoblované "kosti" poloos?
Pak se to může kousat
Vyžvejkaný unašeče mám,ale nemyslel jsem si že to s tím může souviset.Díky za radu
Dokud nepropojím poloosama spur a diferenciály,tak auto jede jak andílek,tak že se to musí sekat někde na cestě od motoru k diferenciálu
A seká se to jen při jízdě dopředu,dozadu to jede tak,jak má