Re: Himoto Monster EMXT 1:10 (stejnosměrná + střidavá verze)
Prošel jsem si tím o víkendu. Baterie zippy 5000 20C. Oddělal jsem ty vnitřní drřáky a vnější pootočil o 90 st.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
RC modely aut » Elektro 1:10, 1:8 a větší Off Road » Himoto Monster EMXT 1:10 (stejnosměrná + střidavá verze)
Stránky Předchozí 1 2 3 4 … 12 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Prošel jsem si tím o víkendu. Baterie zippy 5000 20C. Oddělal jsem ty vnitřní drřáky a vnější pootočil o 90 st.
gblack: Jak dlouho ti to jezdí na 5000 ? Já si objednal 4000 , snad to bude stačit
Taky by mne zajímalo jak dlouho to na to jede. Jo a ještě mám dotaz. Co ty konektory na tý baterii (ZIPPY FLIGHTMAX LIPOL 5000mAh 7,4V 20C). Zdají se být jiný než na autě? Jak to řešíte?
Stačí to přepájet
K těm koncovkám , můžu použít toto https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto … emale.html , když mám baterie Traxxas? Nebo ta redukce slouží k něčemu jinému? ( nevím jakou má Himoto koncovku )
Ano je to redukce, ale tamiya konektory stojí za prd. Radši přepájej na regulátoru konektory na normální traxxasy
tady máš jeden pár, co se prodává http://www.rcguru.cz/konektor-traxxas-par-d4964 samozřejmě je víc e-shopů, tenhle na mě vypadl jako první.
Naposledy upravil: MarekRookieRider (31. 03. 2014 19:38:12)
R0bin: Nevim jakou koncovku má baterie Traxxas, ale ta bílá koncovka na té redukci by na HiMOTO měla sedět.
MarekRookieRider: Nevíš kde sehnat koncovky který by se dali napájet na ty baterie? Na autě to pájet nebudu, páč mám baterie s koncovkama co na HiMOTO seděj.
Himoto má tamiya konektory, ty je nejlepší prostě zahodit, nevykonávají žádnou dobrotu, nejlepší je přepájet na všech baterkách a na regulátoru konektory, já doporučuji 4mm gold konektory, jednak zvládají velký proudy [A]
http://www.rc-levneji.cz/konektory/kone … i-po-10ks/ tady nakoupíš konektory a přepájíš, můžeš použít klidně jiné, hlavně ty bílé tamiye zahoď No a pak kupovat baterky nejlíp s konektorama, které se rozhodneš napájet na regulátor
Naposledy upravil: MarekRookieRider (31. 03. 2014 19:42:31)
Děkuji za vyčerpávající radu.
Nebyla vyčerpávájící, když můžu, tak pomůžu
A ještě mám dotazíček Jde Li-pol baterie nabíjet standartní nabíječkou, co jsem dostal k autu? Samozřejmě vim že i na nabíječce musim přehodit konektory. Jde mi jen o to, že budu mít dvě standartní nabíječky dodávané v krabici autem a už mám doma 4ks baterií MiMH (2x2000mAh a 2x 3600mAh)
NE , na Li-Pol aku si musíš koupit jinou nabíječku.
Alespoň tuhle : http://www.rcmodelymipa.cz/equilibrium- … ijec-p8241
gblack: Jak dlouho ti to jezdí na 5000 ? Já si objednal 4000 , snad to bude stačit
Nuže popíšu svoje zkušenosti z jednoho ježdění na LiPol.
1.konektory jsem už u buggy vyměnil. Řeči jako, konektory Tamiya jsou naprd, jsem dlouho ignoroval s pocitem, že je to pouze pravidlo pro závodníky a motor+esc v hinmotech takový nároky nemá. Omyl!!! Povedlo se mi za teplého podvečera uškvařit Tamiya i s původní motorizací na buggy Mega-E. Osobně jsem si tehdy vybral EC3 kvůli krytu a proudové dostatečnosti. Ještě se nedělali goldy s krytem. Dnes bych šel do nich. Je potřeba to přeletovat všude ESC+ nabíječka + baterie. Na redukce zapomeňte. Jsou to další přechodový odpory!
2.auta jezdí opravdu svižně, bez jakékoli viditelné ztráty na výkonu po celou dobu ježdění
3.z bodu 2 a z podstaty plyne taky to, že se hřeje motor a ESC(motor více), takže na to pozor!!
4.dobu ježdění jsem neměřil byl to pokus, jen jsme se synkem kroužili na jednoduchém oválul, odhadem cca 1/2 hodiny.
5.vyjel jsem cca 4200mAh a pípáky i nabíječka ukazovaly cca 3,7V bez zatížení, (skončili jsme dříve bo byl čas na koupání )
6.obrovsky chválím ty pípáky s displayem. Kdykoli se dá zajet k sobě a skrze okno v karoserii zkontrolovat průběžně napětí na každém článku, bez sundávání karoserie
no a odpověď na otázku. Kapacita tedy xxxx mAh určuje dobu ježdění. Tedy bude stačit na co? 4000mAh bude jezdit o něco menší dobu než 5000mAh toť vše. Pro šťourali: a samozřejmě klesne celkový možný proudový zatížení bo se počítá C-ka krát kapacita. Pokud se budeme bavit o bateriiích 20C, tak 5000mAh bude mít proudovou zatížitelnost 20*5Ah = 100A a 4000-ka 20*4 tedy 80A. Nevím co máte za motorizaci, ale tu původní to uživí i s rezervou.
jako nabíječku s úspěchem používám TA6
Naposledy upravil: gblack (01. 04. 2014 06:06:29)
Ja mam ve svem Himotu EMXT-1 lipol ZIPPY FLIGHTMAXX 5200mAh 30C 7.2V, mam to předelane vse na konektory GOLD 4mm a jezdim neco kolem +-30-40minut. Motor a regulator je v rozumne teplote (ale mam na motoru chladic s ventilatorem takze to take udela hodne v chlazeni).
Jinak ta Lipolka ten model docela ozivy o proti dodavane baterce Ni-Mh.
V podstate diky tem novym vodeodolnym regulatorum HOBBYWING co ted do Himota davaji uz nema cenu cpat penize do baterek Ni-Mh a koupit rovnou nejakou Li-Pol.
Naposledy upravil: hspracing (01. 04. 2014 14:48:56)
Dík za rady .. ty konektory asi fakt přepájím
Pokud stále váháte spočtěte si, co se stane pakliže se konektor protavi. Nastane zkrat baterie + motor + ESC ve zkratu. Můžete odrovnat klidně všechno. A pokud vyzkratujete výkonnou LiPol? Nemusí, ale může nastat a viděl jsem na videu nafouknutí a požár. To už pak jde o celé auto, popř. okolí. Nechci Vás strašit, ale to za ten konektor, cca za 20-30Kč/pár stojí. Než to uděláte, tak se projeďte a po jízdě si šáhněte na motor esc a konektor.Mě to po čase dávalo téměř stejné a dost teplé hodnoty(tedy u tý starší mega-e).
Ahoj , dnes po první delší jízdě a menším karambolu se zlomil díl 02013 . Oplatí se koupit ten díl z hliníku nebo stačí normální ?( http://car.pelikandaniel.com/?sec=product&id=31181 ).. + jsem ztratil poloosu 08029 . Díky
Ano, ten jsem zrušil taky jako první Osobně mám strategii takovou, že co se pos... to tuninguji. Tedy jsem tam dal hliník. Pokud nebude auto trápit velkými skoky apod. Tak se opravy velmí brzy omezí/zastaví a budete řešit jen spotřebák.
jou , taky to tak asi udělám , postupný tuning
Dík
prosim vas aky je priemer hlavneho kolesa diferencialu a aka je dlzka/hrubka hrusky k nemu ? mam starsi model do ktoreho neviem zohnat suciastky za normalne peniaze tak chcem dat prevody z himota/hsp
potrebujem hrusku dlhu do 6mm a koleso s priemerom do 36mm
Alu závěsy kol namontováány , ale teď je druhý problém ( samé problémy ) Z motoru se začalo jemně kouřit a pak jsem z něho vytřepal takové jakoby plastové kousky ( viz foto http://r0bin.rajce.idnes.cz/HiMoto_EMXT … 26_001.jpg ) Motor potom už nejel ( po druhé jsem to zatím nezkoušel ) Dá se nějak rozebrat motor a podívat se do vnitř ?
No nazdar to dlouho nevydržel (zlaté revo) Můžu poprosit o radu jaké kombo koupit? A vydrží ty nekvalitní součástky takový zápřah?
Děkuji moc , zitra objednám