Tak jsem konečně dokončil přestavbu na HV-MAXXe (stříďák od Novak). Protože výkon dosahuje k 400W, bylo potřeba vyměnit kardany za pořádné -MIP CVD. Dál tam mám Big Bore tlumiče a Robinson Racing spojku.
Dneska jsem to jel poprvé projet, ačkoliv jsem neměl k dispozici optimální převod (konkrétně 70t Spur), nemohl jsem odolat a čekat dva tři týdny až dorazí.
Takže první dojmy, výkon narostl přibližně dvakrát, jezdím jen na dvojku a pokud neopatrně přidám plyn, jsem hned na střeše. Výborně se ovládá při nízkých rychlostech, lépe než původní Titany, holt stará senzorová technologie . Jezdí to teď tak, jak jsem si představoval, budu muset tomu výkonu dorůst jezdecky. Fantazie
Mimochodem, udělal jsem si takovej mod - podle jednoho uživatele z fóra traxxasu - dal jsem 80x80mm větrák tak, že fouká stále na motor (při zapojených baterkách bez ohledu na polohu spínače) což především chladí motor a ten se nemá šanci přehřát a zadruhé chladí mezi jízdami, takže není třeba čekat.
Závěrem, tomu kdo přemýšlí o přestavbě E-Maxxe na stříďák, mohu HV Maxx vřele doporučit s tím, že se určitě najdou systémy trhající asfalt (spíš gumy), ale uživatelská přítulnost je dost jinde. Dost tlachání, jdu to zas zkusit