51

Re: E-Maxx (model: 3906)

Já určitě taky! V současné době mám na E-maxxe objednané díly v jedné pražské prodejně už měsíc!!! a stále je nemám (a kdo ví jestli kdy budu). To je pořád jen výmluv a slibů a díly nikde. Chudák E-maxx tak leží rozebraný a nemůže jezdit.  :cry:

52

Re: E-Maxx (model: 3906)

Čtyři lidi to je docela málo nevíte ještě o někom nebo jestli máte možnost se zeptat. Byl bych hodně rád, kdy by se to povedlo, ale zatím si myslím, že je nás málo

53

Re: E-Maxx (model: 3906)

Po dlouhe dobe jsem mel moznost projet meho tuningoveho Emaxxe a po doladeni oleju v tlumicich jsem byl velice spokojen. Vsechno jsem tentokrat nahral na videokameru a pri editovani videa jsem nektere casti zpomalil 10x abych presne videl jak se auto chova v zatackach,pri velkych a malych skocich a na hrbolatem terenu. Vzniklo fantasticke video, kde jsou videt slabiny Emaxxe, ktere ovsem lze doladit. Je neuveritelne co Emaxx vydrzel pri nepovedenych skocich. Mam ted plno napadu na vylepseni Emaxxe a casem je zverejnim na svych web strankach. V zasade pro nove majitele Emaxxe muzu doporucit jako prvni vec na zlepseni jizdnich vlastnosti vymenu kol a tlumicu za neco lepsiho. Investice do nalestenych kovovych dilu je az na vyjimky zbytecna. Toto plati pokud hodlate delat brutalni skoky na BMX tratich.

54

Re: E-Maxx (model: 3906)

Skoda, ze uz nejsou k mani tlumice pro-line powerstroke, zrovna, kdyz sem je chtel objednavat, tak jeste tejden pred objednanim byly vyrazeny z prodeje a tak mi ted zbyvaji jen BigBore od Traxxasu :cry: .
to Mike: Das nekdy na web to video, o kterem mluvis, moc rad bych se na nej podival, abych videl jak se chova tvuj Emaxx oproti mymu smile .

MonsterBaja 5T
Mugen Seiki E-MBX5T

55

Re: E-Maxx (model: 3906)

To bohuzel nepujde, protoze po sestrihani to ma 1,4GB. Priste to natocim trochu jinak, aby se to nechalo zkomprimovat a dat na web.

56

Re: E-Maxx (model: 3906)

OK, to bych byl rad smile .

MonsterBaja 5T
Mugen Seiki E-MBX5T

57

Re: E-Maxx (model: 3906)

nevíte někdo kde by se dala sehnat nabiječka od E-maxxe

58

Re: E-Maxx (model: 3906)

s Emaxxem se zadna nabijecka nedodava

59

Re: E-Maxx (model: 3906)

ani u verze RTR

60

Re: E-Maxx (model: 3906)

Emaxx se prodava pouze v provedeni RTR. BEZ NABIJECKY.

61

Re: E-Maxx (model: 3906)

OT: Teda Miku, v jakém formátu to probůh natáčíš, že to nejde zkomprimovat?? A já se tak těšil  :cry:

62

Re: E-Maxx (model: 3906)

Zkomprimovat jde vsechno, ale mam kameru, ktera to snima ve vysokem rozliseni. Pokud bych se mel dostat na roznumnou velikost tak bych potreboval z videa vybrat jenom okno, kde by bylo jenom auto a ne okoli. To neumim - nebo spis nemam na to software. Priste proste  musim vic zabirat auto.

63

Re: E-Maxx (model: 3906)

Ahoj všichni. Máte někdo zkušenosti s používáním 7 článků pro EMAXXE se seriovými motory?

64

Re: E-Maxx (model: 3906)

Osobní zkušenost ne a nevím o nikom tady kdo by se o tom zmiňoval. Ze zahraničí jsou zkušenosti velice pozitivní, pokud se týká nárůstu výkonu (je to prý dost znát).

Jako nevýhody vidím větší namáhání částí pohonu (včetně vyššího zahřívání motoru, které je i u tvrdých 6ti článků v horku na hranici) a především ty packy nemůžeš hodit na vybíjecí destičku (nebo aspoň žádnou takovou neznám).

65

Re: E-Maxx (model: 3906)

Zdravim,
pri objednavani sveho Emaxxe z USA sem narazil na7-clanky primo pro Emaxxe, a jelikos sem byl zacatecnik, tak sem o baterkach nic nevedel, a tak jsem je objednal. Po case sem je vymenil za docela dobre 6-clanky, a nepoznal jsem zadny rozdil, ale myslim si, ze to bylo jen kvuli nekvalitnim baterkam.

MonsterBaja 5T
Mugen Seiki E-MBX5T

66

Re: E-Maxx (model: 3906)

Pri E-Maxx sa nedá pri používaní 2x7článok hovoriť o preťažovaní. je na to konštruovaný. Ja som skúšal na starom zničenom E maxxe čo som kúpil v podstate na dielce jazdiť s 2x7 článok úplne v pohode. Samozrejme musiš mať bud originál regler z E Maxxa alebo regler od Novaka ktorý je tiež do 16,8V.

67

Re: E-Maxx (model: 3906)

7-článek u E-Maxxe zatěžuje mnohem více regle než 6. Hrozí tam více přehřatí a uškvaření. Když se k tomu přidají ještě nekvalitní baterky, je regl na odpis za pár týdnů. Mluvím z vlastní zkušenosti. Radši bych jezdil na pořádnej 6-ti článek, kterej do toho šoupne hodně ampérů

68

Re: E-Maxx (model: 3906)

pokud jsem to pochopil dobre tak Emaxx jezdi na 2 packy baterek.Jak dlouho vam vydrzi jezdit a na jake baterky?

69

Re: E-Maxx (model: 3906)

Tak jsem konečně dokončil přestavbu na HV-MAXXe (stříďák od Novak). Protože výkon dosahuje k 400W, bylo potřeba vyměnit kardany za pořádné -MIP CVD. Dál tam mám Big Bore tlumiče a Robinson Racing spojku.

Dneska jsem to jel poprvé projet, ačkoliv jsem neměl k dispozici optimální převod (konkrétně 70t Spur), nemohl jsem odolat a čekat dva tři týdny až dorazí.

Takže první dojmy, výkon narostl přibližně dvakrát, jezdím jen na dvojku a pokud neopatrně přidám plyn, jsem hned na střeše. Výborně se ovládá při nízkých rychlostech, lépe než původní Titany, holt stará senzorová technologie  wink . Jezdí to teď tak, jak jsem si představoval, budu muset tomu výkonu dorůst jezdecky. Fantazie  big_smile

Mimochodem, udělal jsem si takovej mod - podle jednoho uživatele z fóra traxxasu - dal jsem 80x80mm větrák tak, že fouká stále na motor (při zapojených baterkách bez ohledu na polohu spínače) což především chladí motor a ten se nemá šanci přehřát a zadruhé chladí mezi jízdami, takže není třeba čekat.

Závěrem, tomu kdo přemýšlí o přestavbě E-Maxxe na stříďák, mohu HV Maxx vřele doporučit s tím, že se určitě najdou systémy trhající asfalt (spíš gumy), ale uživatelská přítulnost je dost jinde. Dost tlachání, jdu to zas zkusit  tongue

70

Re: E-Maxx (model: 3906)

Zvědavost nedala a tak jsem připevnil GPSku (200g) na korbu maxxe (výhoda trucků  tongue ). Na asfaltu byla maximálka 46km/h, se stock pneu (těžké), s Bowtie to bude okolo 50km/h (potvrdím).

Odešel mi větrák z PC (80), holt není stavěný na skoky ...

Jinak je s tím o hodně větší zábava, je to skvěle ovladatelné (dávkování plynu), lze jet šnečím tempem, což předtím nešlo.

71

Re: E-Maxx (model: 3906)

Na HV-maxxe se taky chystam ale asi az na podzim, prece jen ho mam ani ne mesic smile

Dneska dostal zabrat na draze ve stodulkach a divim se ze to odnesl jen zadni drzak karoserie (blby kaminky auto rozhodili a letelo 4 metry vzduchem a pak hromada kotrmelcu) - vyrobim novy z hlinikovy trubky a uvidime jak dlouho vydrzi.

Budou na jezdeni predevsim na BMX drahach lepsi Bow Tie pneumatiky nebo Talony co jsou treba ne Revu?

72

Re: E-Maxx (model: 3906)

No to bych spíš viděl na otázku životnosti. Bow Tie jsou vyloženě závodní - minimální hmotnost, maximální trakce ale taky jsou snadno poškodit, Mike by mohl vyprávět. Talony vypadaj bytelnějc.

73

Re: E-Maxx (model: 3906)

Premyslel jsem jeste o uzsich a lehcich pneumatikach nez Bow Tie. Vzhledem k tomu, ze  Emaxx ma obrovskej tocak pri rozjezdu a ani siroke Bow Tie tomu nestaci tak jsem na jine pneumatiky(uzsi, lehci) rychle zapomnel.

74

Re: E-Maxx (model: 3906)

No jelikoz se talony davaj v zakladu na t-maxx 3.3 ci revo tak musej bejt na poradnej vykon doufejme udelany

75

Re: E-Maxx (model: 3906)

No jelikoz se talony davaj v zakladu na t-maxx 3.3 ci revo tak musej bejt na poradnej vykon doufejme udelany


Myslel jsem to v tom smeru, ze se kola pri prudke akceleraci protaceji (hrabou). Kdyz budes mit uzsi pneumatiky tak zabira mensi plocha a je to jeste horsi. Nemluvim o kvalite pneumatik.