Mno :-) Jezdim ho teď s 2S Lipolkou a je fakt že oproti NiMHčku je to výrazný nárůst výkonu = trochu víc práce s řízením.
To s tou čepičkou u tlumiče je zajímavý protože mě takhle auto dorazilo dokonce už jako nové a musel jsem to hned řešit reklamací. Nakonec jsem si raději pořídil jiné tlumiče. Zdá se, že se tady opravdu šetřilo na všem. Nicméně čepičky i tělo tlumiče se dá pořídit za pár korun.
S tím bordelem, který lítá do spuru je to vyřešeno, díry jsem zadělal modelínou a je zatím klid, už jsem testoval na šotolině. Posílám foto, kde je to třeba udělat.
Naposledy upravil: 1viper1 (23. 02. 2015 13:47:49)
TLR 22 SCT 2.0 + TLR 22 4.0 2WD + LCRacing sand buggy 1:14 + LCRacing EMB-1 + TeamC 2WD buggy Jekkyl 1:10 + onroad Basher BSR BT-4 1/10 4WD 1:10 + LRP Blast TC rallye => bývalo Himoto Zenit MT model 2014 2,4GHz 1:10, SWORKZ S104 EK1, TeamC TS2 Team Edition 2WD 1:10 short, Serpent Cobra 1:8 Buggy, HSP Troian 1:16