26

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

Já jsem místo papírku použil tenký dřívko... smile
Koukám na návod a opravdu to vypadá na EPA regulaci plynu, což je u RTR setu paráda. To nastavení regulátoru je koukám jako u Carsona - žádná karta, žádný PC, prostě jen pomocí čudlíku a LEDek. To se mi vcelku líbí. Trošičku rychlosti + teploty motoru ubereš i sníženým časováním.

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)

27

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

Mathes napsal:

Takže když lehčím převodem neulehčíš motoru (a těžkým tedy naopak asi nepřitížíš, ne?), to se teda asi nikdy nikomu nestalo, že s většími koly, nebo instalací rychlejšího motoru při ponechání původního přev. poměru ten motor přehřál, či zničil, že?

Tento paradox se tady řešil několikrát. Nikdo tady neřeší situaci, kdy mám neodpovídající motor napasovaný k výkonnějšímu motoru.
Je nesporný fakt, že odehčením motoru nepomohu, ale naopak. Je to ovšem komplex vazeb. Lehký převod vede k přetáčení motoru a delší době ve vysokých otáčkách.
Pro ověření toho, že to tak je stačí vytáhnout motor z auta a trochu ho naprázdno protočit wink

Savage Flux HP, 2.4G, E-Revo Brushless, Savage XS SS, Axial Wraith, Latrax Teton,
Night Crawler, TRX-4

28

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

Ale tady se bavíme o originálním combu s originálním převodem 17/88 a po snížení výkonu přes vysílačku zmenšením převodu na 16/88, pokud by to náhodou šlo tak třeba i 15/88. A v tomhle případě to rozhodně nemůže být kontraproduktivní. A i kdyby se o tuhle trochu zlehčil převod u plně výkonnýho auta (s nestaženým plynem), stejně se tím přece nemůže nic zkazit. Tam nedržíš plnej knedlík půl dne... Navíc i když ten motor bude točit o něco víc, ulehčení práce při rozjíždění modelu se odmění jeho nižší teplotou a menší spotřebou baterie, následně určitě i nižší teplotou regulátoru (ale tu jsem při zkouškách kvůli větráčku neměřil).

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)

29

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

hele jezdim 17/88 4pole senzored 4850kv a teplota OK regl 120a je to peklo no

HPI blitz Novak Havoc pro SC balistic 6.5z,Team Losi 8ight Truggy Argus a5 3.5cc
Sanwa MT4 FHSS4

30

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

to Mathes:
dík za ten tip na snížení časování motoru, to ještě nastuduju.
.
Práci koná motor, nikoli regulátor. Těžko si představit, že bych snížením zátěže motoru ulevil regulátoru a motoru přitížil.

Naposledy upravil: nek (16. 04. 2015 18:42:50)

31

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

:-D ale je to prostě zadokola chce to cit v ruce hlavně pořadny pneu

HPI blitz Novak Havoc pro SC balistic 6.5z,Team Losi 8ight Truggy Argus a5 3.5cc
Sanwa MT4 FHSS4

32

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

Mathes napsal:

... Navíc i když ten motor bude točit o něco víc, ulehčení práce při rozjíždění modelu se odmění jeho nižší teplotou a menší spotřebou baterie, následně určitě i nižší teplotou regulátoru (ale tu jsem při zkouškách kvůli větráčku neměřil).

Než začneš rozvíjet své teorie ohledně odlehčování motoru, tak si nejpve zkus, co udělá motor bez zátěže vytažený z auta. Dokud to neuděláš, tak je zbytečné tyhle tvé teorie komentovat.

Savage Flux HP, 2.4G, E-Revo Brushless, Savage XS SS, Axial Wraith, Latrax Teton,
Night Crawler, TRX-4

33

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

slv napsal:
Mathes napsal:

... Navíc i když ten motor bude točit o něco víc, ulehčení práce při rozjíždění modelu se odmění jeho nižší teplotou a menší spotřebou baterie, následně určitě i nižší teplotou regulátoru (ale tu jsem při zkouškách kvůli větráčku neměřil).

Než začneš rozvíjet své teorie ohledně odlehčování motoru, tak si nejpve zkus, co udělá motor bez zátěže vytažený z auta. Dokud to neuděláš, tak je zbytečné tyhle tvé teorie komentovat.

taková logika nás přivede i k otázce, co udělá silně přetížený motor pod plným plynem? sad
... uleví regulátoru.

34

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

SLV, z tvýho dosavadních příspěvků mám pocit, že sis něco přečetl, nebo slyšel a teď to tu "do krve" papouškuješ. Buď přesně popiš co je špatně v tomto konkrétním případě, nebo se na to vykašli. Já už opravdu nerozumím tomu co tu rozebíráš. Nebavíme se tu o volně se točícím motoru, nebavíme se tu o (jak jsi napsal) "mám neodpovídající motor napasovaný k výkonnějšímu motoru" ať už to znamená cokoliv, prostě probíráme zmenšení pastorku o jeden max. dva zoubky u fabrickýho RTR setu. A abych tu demonstroval moje zkušenosti, měl jsem Blitze se 17,5T motorem Speed Passion a SP regulátorem. Regulátor měl být podle výrobce max. na 3S Life, já jezdil i na 3S Lipo, někdy 9,6V NiMh. Motor měl být pouze na 2S, jestli si dobře pamatuju na údaje od předchozího majitele. Primární převod jsem měl 23/77z (8,7:1). I při lítání "plnej - plnej" a max. časování byl motor prakticky studený, perfektně reagoval na plyn, baterie vydržela až to zábavný nebylo smile. Pak jsem zvolil převod podle doporučení výrobce pro 17,5T motory a to 28/77z(7,15:1). Auto bylo viditelně línější, motor po chvíli hodně teplý, baterie (pro jistotu jsem testoval jen na 9,6V) taky teplá a s výdrží snad poloviční.

Naposledy upravil: Mathes (17. 04. 2015 11:42:39)

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)

35

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

http://img16.rajce.idnes.cz/d1602/9/9970/9970191_acdd9b950c405c1d030f19c144b56568/images/11275139_1057066617654883_527904570_n.jpg?ver=2 řešil někdo rejd :-D ted už mi vydi jenom těhlice

HPI blitz Novak Havoc pro SC balistic 6.5z,Team Losi 8ight Truggy Argus a5 3.5cc
Sanwa MT4 FHSS4

36

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

Kluci, nemáte prosím vás někdo ke změření O-kroužky do tlumičů? Scháním s vnitřním průměrem cca 2,8mm a vnějším cca 6,6mm a co si pamatuju, Blitz/Firestorm by mohl mít stejný...

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)

37

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

maj stejny hele kup radši tlumiče origo moc nic nevydrži

HPI blitz Novak Havoc pro SC balistic 6.5z,Team Losi 8ight Truggy Argus a5 3.5cc
Sanwa MT4 FHSS4

38

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

Musel jsem to číst asi pětkrát, než jsem pochopil jak to myslíš smile . Zabilo by tě používat tečky, čárky a velký písmena...?
Každopádně o tohle auto nejde, jen si myslím, že by mohlo mít podobný O-kroužky jaký potřebuju. Sehnal jsem tu sice rozměr 3x7 a nacpal je tam, ale jsou trochu tvrdší, takže se obávám kdy začnou prosakovat.

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)

39

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

Podařilo se mi to odeslat 2x, takže tímhle momentálním blábolením jen zacpávám volný plac smile

Naposledy upravil: Mathes (30. 05. 2015 22:16:54)

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)

40

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

uvydiš snad to bude OK,ale koukal bych po jinejch tlumičích

HPI blitz Novak Havoc pro SC balistic 6.5z,Team Losi 8ight Truggy Argus a5 3.5cc
Sanwa MT4 FHSS4

41

Re: HPI BLITZ FLUX 2WD RTR 1:10 (2.4GHz)

Tam šlo jen o zatěsnění tekoucího tlumiče na synovu Thunder tigeru, takže jiný/lepší tlumiče by byly rozmařilost...

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)