SLV, z tvýho dosavadních příspěvků mám pocit, že sis něco přečetl, nebo slyšel a teď to tu "do krve" papouškuješ. Buď přesně popiš co je špatně v tomto konkrétním případě, nebo se na to vykašli. Já už opravdu nerozumím tomu co tu rozebíráš. Nebavíme se tu o volně se točícím motoru, nebavíme se tu o (jak jsi napsal) "mám neodpovídající motor napasovaný k výkonnějšímu motoru" ať už to znamená cokoliv, prostě probíráme zmenšení pastorku o jeden max. dva zoubky u fabrickýho RTR setu. A abych tu demonstroval moje zkušenosti, měl jsem Blitze se 17,5T motorem Speed Passion a SP regulátorem. Regulátor měl být podle výrobce max. na 3S Life, já jezdil i na 3S Lipo, někdy 9,6V NiMh. Motor měl být pouze na 2S, jestli si dobře pamatuju na údaje od předchozího majitele. Primární převod jsem měl 23/77z (8,7:1). I při lítání "plnej - plnej" a max. časování byl motor prakticky studený, perfektně reagoval na plyn, baterie vydržela až to zábavný nebylo . Pak jsem zvolil převod podle doporučení výrobce pro 17,5T motory a to 28/77z(7,15:1). Auto bylo viditelně línější, motor po chvíli hodně teplý, baterie (pro jistotu jsem testoval jen na 9,6V) taky teplá a s výdrží snad poloviční.
Naposledy upravil: Mathes (17. 04. 2015 11:42:39)
Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)