1

Téma: HiMoto Zenit MT - stejnosmerny vs stridavy

Ahoj,

Chtel bych si poridit rc auto pro sebe a sveho syna, kterymu jsou 3 a neco, takze zatim spis jen pro me. Vyuziti na zahradu max do lesa, zadnej extrem.

Pro toto auto jsem jiz z vetsi casti rozhodnut, protoze mi to prijde jako dostupny entry level - moje prvni rc.

Ted resim dilema. Radsi bych rovnou brushless, ac se mi z presvedceni nechce rovnou investovat vic penez, kdyz nevim, jestli me to bude bavit dlouhodobe. :) Na druhou stranu, kdyz poridim stejnosmernou verzi, ktera je pomalejsi, je pravdepodobne, ze me to bude bavit min od zakladu. :) cetl jsem, ze max rychlost je 35kmh vs 70kmh, to je dost rozdil.

Jak casto je potreba menit uhliky v motoru? Snazim se najit nejaky dalsi argument proc stridavy motor, krom vykonu :)

Taky mi prijde jako vyhoda, ze u stridave verze je rovnou lipol baterka a nabijecka. Koupil bych druhou baterku a asi bych si vystacil.

Poradte mi prosim, nechtel bych, abych za dva tydny kupoval za dalsich sest tisic stridavy set, baterku a nabijecku. Jsem fakt zacatecnik, mozna ze by mi prislo i 35kmh rychle. Ale rychlost mam v krvi, tak nevim :)

Nejvic by se mi libil savage flux, nevim, penize by byly, ale co kdyz me to neoslovi... verim ze nekdo pochopi moji situaci :)

Pripadne dejte tip na neco povedenyho.

Naposledy upravil: hamony (21. 07. 2015 18:59:20)

2

Re: HiMoto Zenit MT - stejnosmerny vs stridavy

Koukni se na debatu Himoto Zenit. Já už k tomuto tématu napsal dost. Za sebe Himoto obecně s rezervou ano, ale v žádném případě model ZENIT.

TLR 22 SCT 2.0 + TLR 22 4.0 2WD + LCRacing sand buggy 1:14 + LCRacing EMB-1 + TeamC 2WD buggy Jekkyl 1:10 + onroad Basher BSR BT-4 1/10 4WD 1:10 + LRP Blast TC rallye => bývalo Himoto Zenit MT model 2014 2,4GHz 1:10, SWORKZ S104 EK1, TeamC TS2 Team Edition 2WD 1:10 short, Serpent Cobra 1:8 Buggy, HSP Troian 1:16

3

Re: HiMoto Zenit MT - stejnosmerny vs stridavy

Ahoj smile

himoto a tieto lacne auta podla mna nemaju so striedakom ktory ide 70 co robit. Stavane su na to aby zniesli ten jednosmerny motor, priplacat za to bude neovladatelne vykonne, s vyssim opotrebenim dielov a vzniknute narazy nebude moct ustat, podla mna nema zmysel.

Zaklad ta zrejme rychlostou nudit bude, ale ja by som to auto do vyssej rychlosti nenutil. Kupovat striedavy system samostatne, da sa aj lacnejsie ako sumu co si uviedol, je dobre hlavne pre buduce auto (a v tom tkvie aj vyhoda vlastnej kupy - nieco kvalitne a nieco vykonne), nie tak pre moznosti toho hahamota.

Ked sa chces zoznamovat s hobby, tak radsej priplat za nieco co ta od toho hobby nebude odradzat smile Ja by som aj synovi kupil radsej skladacku, vybral si vlastne komponenty (to ze daju v tom sete nejaku smiesnu lipolku, smejdovy ovladac, vtipnu nabijacku, casto servo co ledva toci, to nie je ziadna vyhra), zlozil by som to, nech vidim co a ako funguje a to by som povazoval za dobry uvod do hobby.

Inak pokial sa ti zda savage prilis drahy, je tu vlakno o 1/8 autach od firmy Arrma, mozes na to mrknut, vyrazne usetris.

co to odjazdene: Tamiya dt02, Tamiya df01, Team associated b4.1 , Sworkz s 104 ek1 performance kit, Xray xb9e 2013,Trucksucks Ejebo 1/10 brushed/bl,TLR 8ight-t 2.0, Agama a8e evo, Schumacher SVR, SV2, Xray xt8 2009 bl

4

Re: HiMoto Zenit MT - stejnosmerny vs stridavy

Před mnoha lety jsem se na popud kamaráda s E-revem a Savagem začal opět zajímat o modely. Páč přece nejsem magor, abych do toho dal peníze jako on (navíc co kdyby mě to nebavilo?), začal jsem vcelku levným střídavým Carsonem. Náraz do sněhový hroudy při první/druhý jízdě a mnoho stokorun za ND pryč, páč jsem rozlámal půlku auta. Pak jsem combo z Carsona nacpal do starý buggy Tamiya + přikoupil druhou na ND. Jakmile jsem po každý jízdě týden spravoval podvozek, Carsona i Tamiyu jsem se ztrátou prodal a koupil si Blitze. Jenže byl se slabším combem než jsem chtěl, proto jsem dokoupil Firestorma Flux (naneštěstí skrytý vrak, takže opět investice do ND) a comba vyměnil. Po 3/4 roce se naskytla koupě vysněnýho Savage, takže opět se ztrátou prodej obou "Hápéíček" a konečně investice do toho po čem jsem toužil už dva roky před tím. Asi si touhle cestou musí projít každý, ale když to tak vezmu, byly to drahý zkušenosti... smile Každopádně mysli i na to, že mnohem snadněji prodáš HPI, či Traxxas, než Himoto, Carson a další levný značky. A to nemluvím o mechanický výdrži, která byla třeba u Blitze a Firestormu oproti Carsonu a Tamiye až neuvěřitelně velká. Ještě popřemýšlej, můžu-li poradit.

Historie: Academy Road Runner II, Tamiya Dirt Thrasher, Carson E-Crasher, HPI Firestorm flux + HPI Blitz brushless.
Současnost: HPI Savage Flux, Thunder Tiger Phoenix/AT-10 (synův)

5

Re: HiMoto Zenit MT - stejnosmerny vs stridavy

Diky moc za rady, co rikate na tohle?
http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-mod … -10-tq-rtr

6

Re: HiMoto Zenit MT - stejnosmerny vs stridavy

Mathes napsal:

Před mnoha lety  .... a konečně investice do toho po čem jsem toužil už dva roky před tím. Asi si touhle cestou musí projít každý, ale když to tak vezmu, byly to drahý zkušenosti... smile

podobne u mna, od 500e na tuning tamiye, ktoru som nedavno akurat daroval znamemu, lebo to nemalo zmysel. cez vsetky mozne auta, kedy som si povedal ze usetrim, ze toto si nemozem dovolit a nakoniec som platil viac za diely ako keby som si v prvom rade kupil dobre auto. celkovo ma to vyslo na 10tisice kym som sa dopracoval k autu co mam teraz. Kamarat si take kupil rovno na zaciatok, vpodstate v podobnej dobe ako som ja isiel cez vsetky tieto modely, posetril aby to dal cele dokopy , vo vysledku ho to stalo minimalne 3x menej ako mna cela ta cesta a zbytocne vydaje.

Auto co si poslal mi pride OK na zoznamenie sa s hobby (aj ked to neni skladacka ako som pisal vyssie) Skoda ze je to 2wd, do terenu je NEPOROVNATELNE lepsie kupit 4wd.  asi budes casom menit servo, lebo to co traxxas dava do tych aut, to je dobry odpad. ale inak urcite lepsie ako himoto. Akurat vyzera to tak, ze sa bojim, ci z toho 3rocny syn bude spavat smile

a inak do buducna, pokial ludia nemaju jednoznacne vymedzenu oblast pouzitia a to najtazsi mozny teren, odporucam vsetkym si miesto monsteru kupit 1/8 truggy (vravis ze peniaze su). staci vymenit karoseriu, podvihnut podvozok a obut monster truck kolesa a je z toho na 80% schopny monstertruck, vid https://www.youtube.com/watch?v=gQrsF4s6f2s   akurat to ma asi vsetky ostatne vyhody - kvalita, odolnost, prehladnost podvozku, rychlost rozoberania a udrzby, kompatilibta s roznymi rozmermi baterii, nastavitelnost a na zaver ak clovek raz dostane chut, moze s tym na trat a na zavody.

*video len ilustracne, od HPI by som si truggy nekupil vzivote

Naposledy upravil: eMDee (22. 07. 2015 14:47:33)

co to odjazdene: Tamiya dt02, Tamiya df01, Team associated b4.1 , Sworkz s 104 ek1 performance kit, Xray xb9e 2013,Trucksucks Ejebo 1/10 brushed/bl,TLR 8ight-t 2.0, Agama a8e evo, Schumacher SVR, SV2, Xray xt8 2009 bl