@neilz
"zjisti si jestli ten regl zvlada 120A trvale nebo jen spickovea popr kolik zvladne spickove, pak si zjisti jestli ta baterie dava (5Ax40C=200A) 200A trvale nebo spickove. pokud nechces odpravit regl popr i motor nemela by baterie davat vetsi hodnoty nez na jaky je regl stavenej.
kdyz zapojis baterie k sobe s mensi kamacitou tak se jejich C secte takze misti treba 100A max ti daj dve spojeny s mensi kamacitou a stejnym C {(C=nasobek kapacity (A)} treba 170A ale musi to bejt schopnej pobrat i regulator.
kdyz tam das dve k sobe spojeny lipo co budou mit kapacitu 7A a treba 35C tak musi regl zvladnout 490A"
a
@bado. podla mna je najlepsie auto toyota rav4 2.0 2006. full time 4x4 , lepsia ako land rover a zvuk ma taky vo vysokych otackach, lepsie ako AMG medaky.. podla mna. lebo to je jedine s cim som kedy jazdil. Tak vies dat dovod, alebo nie? Mozno ked sa vozis hore dole na 4s tak je vpohode, ale za co potom tolko penazi, mozem si kupit nejaky thunder tiger za polovicu + z reklam je to masina na brutalne 6s jazdenie. Rok som jazdieval s majitelom ereva, jednosmerneho, potom striedaveho, vyskusal si tie auta, radil mu, riesil s nim problemy v terene, pocuval o tom co opravoval co dolamal, videl som ako to koncilo ked sa snazil napodobnit tak z polovice to co som robil ja s autami. A potom to uz pochopil aj on a predal to. Preto VZDY tvrdim, ze dizajn 1/8 podvozku ma znacne vyhody v odolnosti, v rychlosti prace na aute, v nastaveniach (3 dify, nastavenia tlmicov, geometrie auta). A to je pre mna podstatne. Ci to mozem ponorit do potoka alebo obut otmu pol metrove kolesa, to ma nevzrusuje.
Znacna nevyhoda arrmy bola prvotna seria horiacich regulatorov.
co to odjazdene: Tamiya dt02, Tamiya df01, Team associated b4.1 , Sworkz s 104 ek1 performance kit, Xray xb9e 2013,Trucksucks Ejebo 1/10 brushed/bl,TLR 8ight-t 2.0, Agama a8e evo, Schumacher SVR, SV2, Xray xt8 2009 bl