1

Téma: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Zdravím , prosím o radu , kde mám hledat chybu.. Koupil jsem Combo set - TURNIGY EZ-RUN 60A V2 + motor 9T , namontoval a při testovací jízdě auto jede na 50% ikdyž mám plný plyn a zničeho nic vystřelí na 100%. Většinou nejede na 100%.. BAterie byly použitý Zippy traxxas 4000mah , 2s1p , 30 C - je to málo ? nebo kde mám hledat chybu ? (Při zapojování jsem prohodil dva dráty mezi sebou , aby se motor točil jak má) .. Dík

edit. někdy se vypl uplně ( při plném plynu )

Naposledy upravil: R0bin (10. 09. 2015 17:19:39)

2

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Asi bych ti doporučil znovu spárovat regl s přijímačem a pokud si to nedělal vůbec není se čemu divit.
Pokud to nepomůže zkontroluj naprogramování reglu.
A z vlastní zkušenosti dej do ha... ty spojky mezi motorem a reglem a přiletuj to na pevno jedním kusem drátu u mého komba se hýbali a dělali strašný bordel hlavně při jízdě kdy auto náhle zastavilo nebo zpomalilo a nebo nejelo vůbec.

Dej prosím vědět jestli ti nějak mé rady pomohly. Díky

3

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Spárovat jsem to spároval hned na začátku .. Zkusím to dát napevno a otestuji , jestli to pomohlo . Dík za TIP wink

4

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Tak jsem to místo spojek přiletoval napevno a stále nic . Zkusil jsem to "spárovat" znovu , ale výsledek stále stejný. Nemůže to být vadný regulátor popř. motor na reklamaci ? Baterky s 30C tomu stačí ? Díky
edit: ten přehozený kabel na to nemá vliv ? ( aby se točil správně )

Naposledy upravil: R0bin (11. 09. 2015 16:36:23)

5

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Zkontroluj si jestli je správně naprogramován regulátor.

6

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Počkat ty jsi mezi sebou prohazoval dráty A-B-C? jestli ani zkus je vrátit tak jak mají být. A pokud se bude točit opačně tak přes vysílačku nebo přes regulátor to změň tak aby se otáčel správným směrem nikoli tým že prohodíš dráty mezi sebou to je chyba dle mého.

7

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

JO jo , přehodil jsem dráty ( v návodu to bylo jako doporučení ) na vysílačce to přehodil , mě napadlo až potom .. Vratím to zpět a dám vědět.
Mám k tomu i programovací kartu , ale položky 11 a 12 mi tam nejdou navolit . Skočí 10 a když chci dát 11 tak to skočí zase na 1. Řešil někdo takový problém ?

8

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

A co jsem koukal na fotky tak bych zkusil i jinou baterii vypadají docela staře. Ale určitě ne NiMH ta ti nedá dostatek šťávy.

9

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Já mám bohužel jiné combo s jinou kartou. Možná bych to zkusil přes PC pokud máš USB programovací kabel.

10

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Teď co jsem si to přečetl pořádně a zapřemýšlel vzpoměl jsem si že mi to samé dělalo s NiMH baterií i když byla plně nabytá nedávala dostatek šťávy který regulátor potřeboval a auto se zastavilo či jelo jen pomalinku.
Myslím že by to mohla být příčina i když máš LiPo s málo C
Promiň asi mě to mělo napadnout hned ale ruku do ohně za to nedám.

11

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Jo baterie nejsou nové , měl jsem je v jiném autě .. Zkusím vrátit kabely jak mají být a když to bude stejné , tak objednám nové baterie s více C smile

12

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

I když co sem četl v popisku:
Optimální napájení je při použití 6x NiCD článků nebo Li-Poly 2S (např. Turnigy 5000mAh 2S1P 20-40C 7,4V)

Motor je určen pro rychlé silniční modely, není určen pro terénní modely.

V jakém to máš modelu?

13

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Short course , arrma fury 2wd , jizda pouze po asfaltu smile , 20-40C  - baterky mám 30C ( ikdyž už nejsou nejnovější no )

14

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Nemáš k dispozici jiný regulátor? Já bych tipoval ten problém právě tady. Akumulátorem to dle mého nebude. Ještě mě napadlo, jestli je vše v pořádku po mechanické stránce. Očesané převody, povolený pastorek, prokluzující spojka..

TLR 22 SCT 2.0 + TLR 22 4.0 2WD + LCRacing sand buggy 1:14 + LCRacing EMB-1 + TeamC 2WD buggy Jekkyl 1:10 + onroad Basher BSR BT-4 1/10 4WD 1:10 + LRP Blast TC rallye => bývalo Himoto Zenit MT model 2014 2,4GHz 1:10, SWORKZ S104 EK1, TeamC TS2 Team Edition 2WD 1:10 short, Serpent Cobra 1:8 Buggy, HSP Troian 1:16

15

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

REgulátory mám volné pouze na stejnosměr(nějaké himoto vega power#03018 + arrma co v tom byl  ) takže ty asi nepoužiju .  PO technické stránce by to mělo být OK . Když nabiji baterky na max , tak to první 1-3 minuty jezdí na 100% .. Poté už to blbne . Tak jestli se tam prohřejí nějaké kontakty nebo už baterka nestihá nevím . Baterky sem včera objednal s 60C , tak uvidíme jestli to pomůže ..

Naposledy upravil: R0bin (12. 09. 2015 07:30:30)

16

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Na regulátoru byl nastavený lipo stop na 3.4V , někdy při prudkém přidáání kleslo na baterce pod 3,4V a tím pádem to zpomalilo ne-li vyplo. Myslím že to bylo tím .. nastavil jsem na regulátoru 3.0V Stop + přidal extérní pípák . Zatím jsem jezdil jenom cca 5 minut a auto fungovalo na 100% . Uvidím při vetším testování . Dík za tipy a rady

17

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

A vidíš to několikrát jsem ti psal zkontroluj si nastavení regulátoru wink
Tak ať dobře poslouží.

18

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

tak takový problém mě nenapadl , v návodu bylo doporučeno 3,4-3,6V . Díky wink

19

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

To vypadá, že je již "silně unavená" ta stará baterka. Pokud si pořídíš novou, tak ti doporučuji vrátit nastavení lipostopu na 3,4V, jinak si novou baterku můžeš brzy zničít silným podvybíjením.

Michal Nováček - RC.305
... zběhl jsem k expedicím.

20

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

3 je urcite malo... 3.2 je tak na hrane, hned treba prestat ked to odpoji ... 3.4 mi nechava este hodne stavy v baterke, u mna takych 3.3 by bolo idealne smile

co to odjazdene: Tamiya dt02, Tamiya df01, Team associated b4.1 , Sworkz s 104 ek1 performance kit, Xray xb9e 2013,Trucksucks Ejebo 1/10 brushed/bl,TLR 8ight-t 2.0, Agama a8e evo, Schumacher SVR, SV2, Xray xt8 2009 bl

21

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

Já už dobrého půlroku jezdím z Li-po stopem na 3,2V a ano, jakmile to přestane jet, odpojuji, dávám novou accu. Když připojím regulator k PC, 3,2V je ještě pořád podporováno jako doporučené nastavení napění na článku. Podle mě 3,4V je zbytečně moc a místo využití kapacity končíš se stojícím modelem, i když vím, že na takto nastavené napětí jezdí spousta lidí. K nevratnému poškození LiPo článků dochází až při poklesu pod 2,8V. A jestli jsi měl nastaveno 3,6V a nebyla to nová baterie, tak se fakt nedivím, že ti to tak rychle chcíplo.

Naposledy upravil: 1viper1 (07. 10. 2015 18:21:12)

TLR 22 SCT 2.0 + TLR 22 4.0 2WD + LCRacing sand buggy 1:14 + LCRacing EMB-1 + TeamC 2WD buggy Jekkyl 1:10 + onroad Basher BSR BT-4 1/10 4WD 1:10 + LRP Blast TC rallye => bývalo Himoto Zenit MT model 2014 2,4GHz 1:10, SWORKZ S104 EK1, TeamC TS2 Team Edition 2WD 1:10 short, Serpent Cobra 1:8 Buggy, HSP Troian 1:16

22

Re: Nový motor + ESC = nejede na 100%

U LiPoliek plati lepsie skor ako neskor ;)pod 3.2V na clanok by som nesiel.

Traxxas Summit 1:10,Traxxas E-Revo 1:10 Brushless Mamba Monster,Arrma Granite 1-10