ja si o tom myslim to ze si daj niekolkohodinove studium na temu ladenia nitro motorov, problemov a udrzby, zprav si poznamky ako postupovat pri ladeni, pozri videa na youtube ako sa to robi [plus ako sa to sprava ked jazdis a ci s tym mas kde jazdit] a potom ak si budes isty ze je to pre teba tak chod do toho. Neviem ci Mexxx jazdil nitra niekedy, ja som sa na to len chystal, nastudoval, potom z toho zislo. Z toho co som sa bavil s majitelom trate na slovensku a zavodnikom, ci nasim slovenskym majstrom v nitre 1/8 tak mi vyslo ze treba mat po ruke skuseneho cloveka ktory ta "zauci", inak budes ako vsetci ti co tu pisu na forum "nestartuje mi to/chcipa to pomoooooc"
tuto mi pisal nas majster SR, aby si mal predstavu ked tim ludi co sa tomu venuju roky nevie donutit nejaky 300e motor aby fungoval a na konci dna aj tak nevedia co bolo zle
"sobotu celý den sme hladali chybu na spalovaku max 2kolá mi to išlo a potom zdochol....4nadržky, ine vyfuky, spojky atd..nič nepomáhalo...potom mi chalan doniesol druhy motor, nedelu rano som dal celkom ok....ale potom otec že skusme ešte dat ten naš motor tam...bud to bolo palivo alebo nadržka alebo tesnenia na výfuku...."
co to odjazdene: Tamiya dt02, Tamiya df01, Team associated b4.1 , Sworkz s 104 ek1 performance kit, Xray xb9e 2013,Trucksucks Ejebo 1/10 brushed/bl,TLR 8ight-t 2.0, Agama a8e evo, Schumacher SVR, SV2, Xray xt8 2009 bl