1

Téma: Nejde sparovat vysílač s přijmačem

Dobrý den jsem úplný začátečník mám spalovací auto tomahawk bx. Auto mám z druhé ruky když mi přišlo, tak vše fungovalo (plyn, zatáčení). Dnes jsem chtěl auto poprvé zkusit a najednou mi nereaguje příjmač s vysílačem, je možné že při startování jsem zavadil o něco na vysílačce a rozladil to. Postupuji dle návodu, který jsem dostal k modelu. Ať dělám co dělám tak mi to nejde.. občas se mi stane že to nějakým způsoběm spáruji, ale zase kdyz třeba přidám plyn tak auto zatočí a tak. Na vysílačce po celou tu dobu bliká led binding což by asi nemělo, mělo by svítit stále a ne blikat. Když postupuji způsobem který je v manuálu ( nejprve stisknu binding tlačítko poté zapnu vysílač - dle návodu by měla led svítit rychle a zeleně mě svítí červeno zeleně) Kdyby někdo věděl co stim tak prosím poraďte. big_smilewink

Vysílačka cougar ps3i příjmač ace rc trs403ss.

2

Re: Nejde sparovat vysílač s přijmačem

Vyměň nebo nabij baterky.

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

3

Zkusím i když baterky jsem dával nové a na vysílači mi svítít zeleně power. Pak dám vědět.

4

Jestli přidáš plyn a zatáčej ti kola, máš pravděpodobně přehozený kabely na přijímači - obvykle CH1 - servo; CH2 - regulátor.

TLR 22 SCT 2.0 + Serpent Cobra 1:8 Buggy + HSP Troian 1:16 + LCRacing sand buggy 1:14 + TeamC 2WD buggy Jekkyl 1:10 + onroad Basher BSR BT-4 1/10 4WD 1:10 => bývalo Himoto Zenit MT model 2014 2,4GHz 1:10 - můj první .. a poslední, dále pak SWORKZ S104 EK1, TeamC TS2 Team Edition 2WD 1:10 short

5

No ono to zatáčí a součastně se přídává i plyn a všechno se to jakoby "klepe". Zapojený to mám správně.

//edit:
Tak baterky jsem vyměnil a funguje to, akorát mi na vysílačí pořád bliká zeleně binding...

Naposledy upravil: resmike13 (21. 01. 2016 21:28:39)

6

Ještě že jsem zas našel tu skleněnou kouli wink
Spárovat a uvidíš ...........