1

Téma: Mugen mbx7r eco

Zdravím místní komunitu.
Potřebuji radu odborníka. Nedávno jsem si koupil a postavil buggy Mugen mbx7r eco a teď studuji čím tu buggy osadit. Budu jezdit nejvíc jen tak po venku občas zajedu na trať a snad i nějaký hobby závod. Rozpočet mám cca 25000-30000 na vše kolem auta.
Co říkáte na ty to komponenty:

Regulátor - SKY RC TORO TS 150 sensor

Motor - LRP Dynamic 8 2600kv sensor+prog. karta (chci vysokou maximálku na trať to můžu stáhnout)

Baterie lipo - nVision Factory Pro Lipo 6500 90C 14.8V 2kousky

RC souprava - LYNX 4S 2,4GHz (RX Axion 2 nebo Proton 4 je potřeba telemetrie?)

Servo řízení - Savox SB-2274SG nebo Futaba S9352HV

Nabíječ - UltraForce 200W AC/DC

Kola už mám a pastorek mám 14 zubů. Na nákup nespěchám. Díky za odpovědi smile

Buggy 1/8 Mugen Mbx7r eco, combo quicrun 150A 2000kv, Lipo 2x EZPOWER 14.8V 6400mAh 60C, servo HS-8370TH, RC LYNX 4S 2,4GHz + RX Axion 2, nabíječ SKY RC D100, pastorek 14 a 18 zubů.

2

Re: Mugen mbx7r eco

cav,

regler dobry, baterky dobre [inak maju nabijaci prud 1C, tak ak ti na tom zalezi, pocitaj s tym pri kupe nabijacky. tj radsej dvojslotovu ako 200W jednoslotovu, kedze nebudes nabijat baterku 15A prudom ale 6.5A+- , tak aby si nabijal 2 naraz a necakal]

servo si nekupuj futabu [zly servis], savox trochu oproti tej futabe zase pokulhava, pozri sa na hitec 9370th, mam ho a je super + hitec ma dobry servis. lepsie ako bls156 od futaby co som mal predtym