Super, takze draha.. Dobra volba!;) Driv jsem jezdil jen tak nekde na parkovisti, polni ceste.. Ale to te pomerne brzo prestane bavit. Draha je jiny kafe, navic tam prichazi ten dalsi prvek a to zavodeni s lidma kolem, s kamosem atd. Co se tyce budgetu, tak uprimne je to pomerne malo na top zavodni masinu, ale da uz se s tim neco podnikout a postavit
Monster - omlouvam se predem vsem zastancum, ale na drahu to fakt neni dobra volba.. Vysoke teziste, pomaly, neohrbany, tezky.. Muzeme ho smele vyskrtnout... (vzhledove ale pekny auta). Truggy - ta uz mi dava mnohem vetsi smysl, muzes se s ni paradne vyblbnout na draze i mimo drahu, dobra pruchodnost, na draze neporovnatelne stabilnejsi oproti buggy, lehci na ovladani. Cca pul kila/kilo nahoru ve vaze oproti buggy, vetsi odpor kol = idealne truggy motor, bude proto i vice papat baterku, je to monstrum na kolech, (subjektivne) skvely, akgresivni vzhled...
Buggy je rychla, mrstna, lepe toci, ve skoku lepe ovladatelnejsi, s rychlejsi reakci, samozrejme lehci, vyzaduje citlivejsi rizeni a mozna trosku vice trpelivosti, elegantni to stroj.. Neda se uplne rici, co z tech dvou kategorii je lepsi, mam oboji a opravdu to je uplne jine jezdeni. Kazdopadne zavody pro truggy u nas moc nejsou(!), jezdi se hlavne buggy, proto pokud uvazujes trosku dal a vyhledove bys rad zkusil zavody, tak buggy bude asi jasna volba..
Ted k rozpoctu.. Osminy jsou vetsinou bytelny auta, co da pomerne hodne prace rozbit. Vydrz dilu nejde moc s mensimi meritky porovnavat, coz trosku kompenzuje cenu modelu. Zminovane Kyosho je na muj vkus sakra drahe, stejne tak dily stoji ranec. Mugena taky trosku drazsi sranda.. Losi nevim. Z KITu bych doporucoval AGAMU (cena kitu i dilu velmi dobra, prodejce vynikajici, skladem atd,), dale Serpenta (podobne jako Agama, moc fajn auto, ale prodejce je trosku kokot) a pokud bys sahnul hloubeji do kapsy, tak Xray, ten je pro me osobne TOP, i kdyz nelibi se mi rozlozeni hmotnosti...Zataceni ma ale bezkonkurencni, spadla mi celist, kdyz jsem to videl.
Kit stoji, rekneme 13000 - 14000, k tomu potrebujes servo 1800, pak ESC cca 3400kc, motor 1500kc - 3500kc, RC soupravu s prijimacem (zakladni model od Sanwy Mx-V?) 2800kc, nejaka zakladni chemie a baterky.. Zavodni pack stoji 3800 a vice, potrebujes alespon dva, idealne tri, ale to pocka..Ze zacatku muzes jezdit nejaky zakladni batrerky, za sebe bych vzal Zippy - pack te vyjde na 1300 - 1450kc. Celkem to dela minimalne 25 000kc. ALE... To za predpokladu, ze chces na vse zaruku a kupujes v CR. Taky se to da vyresit ESCckem s Ebaye (SKY rc Toro 150A - 2100kc), k tomu Sky rc toro sensorovy motor 2000kv 1300kc, servo bys vzal z Hobbykingu spolecne s baterkama za nejakych 600kc a RC soupravu koupil na bazaru. Hned ses na uz rozumnejsich cca 21-22 000 kc.
Pokud to je moc, pak se nabizi vzit RTR, zde bych s klidem doporucil Arrmu - Typhona, ktery bude umet i 5S a 6S baterky a pojede v pripade potreby jako strela. Ses na 12-ti tis a k tomu baterky, cele za 15 tisic a urcite nebudes nespokojeny. Pokud doted si mel nejaky sustitko, tak i z tohoto ti vypadnou voci:D Druha moznost Serpnet Cobra BE za stejny penize, ktere lze libovolne vylepsovat. V porovnani s Arrmou nabizi lepsi, kvalitnejsi zpracovani, v podstate zavodni stroj, ktery je ale limitovan 4S baterkou. Arrma ma v zakladu vykonnejsi kombo, navic s moznosti jit az na tu 6sku, ale na zavodech muzes max 4s. U techto aut jeste nebudes muset prodat ledvinu a pritom budou bohate stacit na skvele pojezdeni na trati a vylbnuti se. Pokud te to chytne, muzes to prodat s nejakou mensi ztratou par tisic a jit do KITu.
Ja ma treba RTR Serpenta (podvozek, elektroniku jsem vymenil) a hodlam s tim jit na zavody.. Na kit jsem hodil bobek
Naposledy upravil: Mexxx (12. 04. 2016 21:09:01)
Xray XB8 2016 - Hobbywing Xerun XR8 sct, Xerun 1900Kv G2, Hitec servo
Xray XB2 2016 - esc Hobbywing Xerun 120A, Trackstar 5,5T, Savox servo
Precirotate SB401 - esc Hobbywing Xerun 120A, Hobbywing 5,5T G3, Savox servo