1

Téma: 1:8 elektro buggy/truggy kterou?

Ahoj! Jsem nováček a chtěl bych pořídit nějakou osminu. Prvně jsem byl rozhodnutý pro buggy, ale pak jsem narazil na truggy a monster. Mohl by mi tady někdo prosím shrnout jaké jsou rozdíly, hlavní výhody a nedostatky jednotlivých kategorií?

Původně jsem zamýšlel buggy, protože mám 1/18 miniinferno, což je takový šustítko, ideální někde vytáhnout na šotolince s kámarádama a zablbnout. O víkendu jsme se byli podívat v Radotíně na Czech open a lítali tam motorový neskutečně. Hlavně jsem vůbec nechápal, kolik toho ty auta vydrží. Chci raději na začátek něco jedoduššího na provoz, proto elektro, ale asi bych koupil už upravenou bazarovou nebo nějaký KIT. RTR už moc nechci, protože vím, že to moc nevydrží většinou.

Z buggy mi přijdou nejlepší buď Kyosho MP9E nebo Xray XB8E. Z trruggy mi přišlo dobré Traxxas E-revo. Monster mi přijde už moc těžkopádný asi.

Teď pár otázek. Jak se orientovat na trhu? Vím že kyosho je asi jistota, ale mají teď nějaké problémy s dílama? Nově mi přijde, že teď letí x-ray. Další Mugen moc nevím. A Losi prý také super, ale všechny nejsou metrické, ale v palcích apod.?
Jak se liší hobby 1/8 např. z RTR setu oproti závodnímu speciálu? Případně ocením konkrétní tipy kde, jaký model a proč ten a ne jiný koupit.

S penězma jsem si žádný strop zatím nedával, ale zas za to nechci dát úplně bambilion. Spíš bych chtěl rovnou setup, který bude fungovat a bude odolný a se kterým by se případně dal odjet časem nějaký závod.?:D

Díky za postřehy!

2

Re: 1:8 elektro buggy/truggy kterou?

Ahoj, vitej na foru smile  K jakemu ucelu to ma slouzit? Chapu dobre, ze s tim chces "prilezitostne" na zavody? Hodlas jezdit jen tak nekde po polni ceste nebo na draze? Jak moc to s tim zavodenim myslis vazne? A co tvuj budget, kolk do toho chces vrazit? Alepspon orientacne.. Mas uz nabijecku, RC soupravu?

Xray XB8 2016 - Hobbywing Xerun XR8 sct, Xerun 1900Kv G2, Hitec servo