1

Téma: Pomoc s benzíňákem Olomouc a okolí

Ahoj,

jsem začátečník a koupil jsem si starší model FG sportsline 1:5 s benzínovým motorem zenoah 23 ccm a potřeboval bych pomoci s nastavením karburátoru.

Našel by se někdo z Olomouce a okolí, kdo má zkušenosti s benzínovými motory a byl by ochoten mi věnovat čas?

Děkuji

2

Re: Pomoc s benzíňákem Olomouc a okolí

Ahoj , vítám tě ......

Měl bys začít tady :  http://www.rcauta.net/forum/topic24813- … motor.html

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

3

Ahoj,

díky za odkaz. Už jsem jej studoval předtím i jiné stránky o nastavení karburátoru. Teoreticky ot mám nastudované, možná se mi podaří to i podle toho naladit, ale rada od zkušeného borce je přecejen k nezaplacení.

Na co budu sám přicházet třeba i hodiny a ani na to nemusíám přijít, na to zkušený člověk přijde hned, proto jsem chtěl spíše od někoho pomoc.

4

Ahoj, respekt za odvahu, ze sis jako zacatecnik poridil spalovak a rovnou petinovy model.. Co se tyce ladeni motoru, smesi, uprimne bych se nespolehal na nekoho tady z fora. Ano, muzes natrefit na cloveka, co tomu rozumi, ale taky amatera.. Malokdo umi spalovak skutecne vyladit, je to docela veda, aniz bych te chtel teda strasit. Nejde jen o smes, teplotu motoru, ale taky filtr, tesneni a podobne. Zaklad je podle meho praxe, teorie je fajn, ale ta proste v tomto pripade nestaci..
Moje rada je proto velmi jednoducha, vem auto a dojed s nim na zavody, zrovna ty petiny se jezdi kousek od Olomouce.. Mozna i kluci, co jezdi osminy, by ti poradili.. (tuto sobou se jede zavod ve Skripove, v patek trenink). Organizator (Kubanek) umi spalovaky spickove vyladit, za sebe bych se s nim zkusil domluvit, jestli by byl ochoten za nejake ty kacky model zprovoznit/seridit a hlavne poradit, co treba vymenit a podobne.
Hodne zdaru, at to brzo jezdi! wink

odjezdeno: E-jebo 1:16, Serpent Cobra aktualne: Arrma Talion - truggy 1:8 stock