1

Téma: Co byste vybrali vy?

Zdravím, jsem úplný začátečník v RC autech a chtěl bych si sem tam zablbnout se synem s RC auty. Velice se nám líbí kategorie buggy 1/10. Jezdili bychom kolem baráku - chodníky, cesta, uježděné polní cesty. Možná že bychom se šli podívat párkrát i na trať do Skřípova (jestli by tam úplné nováčky pustili :-) ).Možná tělocvična.
Cenová hranice je cca 5000,- a uvažuji o těhle kusech (vše by bylo koupeno 2x)
Raider Mega DB 2WD ATX RTR
ECX Boost 1:10 V3 RTR
Maverick Strada XB 1/10 RTR
LRP S10 Twister Buggy RTR
K tomu dokoupím NiMh aku 4600mAh a nabíječku.
Chtěl bych poradit, co z tohoto má asi "cenu" koupit. Jedním z kritérii, je i omezení rychlosti u modelu, jelikož syn (7 let) nebude 100% stíhat - a já ze začátku asi taky ne :-).
Dále dostupnost náhradních dílu.
A taky mechanická výdrž - aby to nechtělo náhradní díly hned po prvních jízdách..
Vím, že se tyto auta dělají +/- ve dvou fabrikách. Ale rád si nechám poradit. Jo určitě nepůjdeme do bazarových modelů.
A poprosil bych poradit nějaká maziva, co by bylo vhodné (tlumiče, diferák), případně co ještě - "lepidlo" na šrouby čico.
Možná, že mé požadavky jsou mimo realitu, možná ne.
Závody s tím jezdit nehodlám, spíše se tak pobavit ve dvou lidech sem tam o víékendu

Zatím díky za váš čas a názory.

2

Re: Co byste vybrali vy?

Všechny auta, co jsi vybral jsou plus mínus na stejné úrovni a neočekávej od nich žádnou slávu.
Jenom bych poradil žádné Nimh baterie, ale jedině Lipol.

hmm Traxxas Stampede  hmm Losi Mini 8ight 1/14 4WD hmm Himoto MegaE8MTL Monster Truck hmm  Axial SCX10 II Jeep Cherokee hmm Savage XS Flux hmm Exceed RC Mad Torque 8x8 Crawler hmm
                                                        http://jackie49.rajce.idnes.cz/

3

Re: Co byste vybrali vy?