1

Téma: TRAXXAS E-Revo

Vahadla :

P1-pro jaký koliv terén-skákání
P2-pro dráhu-hrbolaté boulovité tratě
P3-asfalt pevné tratě
LT- kua bashing-trial-crawling-max světlá vejška podvozku
K tomu ale odpovídající pružiny dle progrese

Barevné značení pružin podle tvrdosti
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/8/8343/8343029_5a2dde72d7c8bddacf17a76b68452378/images/ZnaenpruinREVO_1.jpg?ver=0

Oleje do tlumičů
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/8/8343/8343029_5a2dde72d7c8bddacf17a76b68452378/images/Beznzvu.jpg?ver=0

Olej do diffů
http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/8/8343/8343029_5a2dde72d7c8bddacf17a76b68452378/images/sb03.jpg?ver=0


Oleje do Diffů a Tlumičů

http://img14.rajce.idnes.cz/d1402/8/8343/8343029_5a2dde72d7c8bddacf17a76b68452378/images/Traxxas_Oil.jpg?ver=0



Pastorek / Spur : Modul 0.8
___________________________________________________________________________________

Pneu  PROLINE

Tady je starší příspěvek od marek_k  z 11. 06. 2014 , 21:40:46

 
Tak od prolinu som mal:
Trencher X
Shockwave

A stale mam:
Rock rage
Road rage
Badlands

Co som zistil je ze univerzalna guma neexustuje . Ked chce clovek jazdit po asfalte a chce aby sa to auto spravalo najlepsie ako sa da a zaroven nezodral gumy po par jazdach potrebuje road rage. Aka kolvek guma so vzorkou sa na ne nechyta gripom a hlavne stuple sa strasne rychlo zoderu.

Z tych dalsich 4 je s obrovskym naskokom najlepsia pneu na blbnutie Badlands, ma najlepsi grip, naprike tomu ze je najuzsia. Je lahucka, najmenej zatazuje motor, polosi a auto s nou najlepsie reaguje na plyn a najpresnejsie sa ovlada do zakrut. kedze ma najlepsi grip, auto sa s nou najmenej "smyka" pri brzdeni, resp v zakrutach.

Shockwave rychlo straca tu malu vzorku co ma na asfalte a oproti badlandom sa na hline, prachu, kamenoch, proste v terene o dost viac smyka. Tie ma velmi sklamali.

Ako prve som kupil Trencher X(v podsate big joe, masher su to iste len s inou vzorkou)  s tym ze to budu univerzalne gumy, co aj trochu su, vydrzia v pohode aj na asfalte(na asfalte sa nederu  tak rychlo ako badlandy, ale nedrzia ani nahodou tak ako road rage).  Ale su tazke , postupom casu som si to len potvrdil , cim lahsia guma tym lespie pre auto a jeho handling.

Ako posledne som kupil Rock rage, co sa tyka vlastnosti spravaju sa ako trenher X ale su este vacsie(rovnaky rozmer gumy ako na summite). Su najvacsie a najmakie, take badlands maju vnutri natlacenu v podsate skoro rovnaky molitan takze su o dost tvrdsie. Rock rage maju bezkonkurencnu priechonost. Tam kde auto na rozbitej ceste v rychlosti s talonmi alebo badlandami "poskakuje" tak to velke a maksie rock rage odtlmia. Ale samozrejme ich velksot a makkost negativne ovpylvnuje jazdne vlastnosti.

Urcite kup disky s offestom, auto je potom sirsie a stabilnejsie. A co maju bsetky spolocne je ze roztrhat sa ti ich podari len naozaj vemi tazko.

Naposledy upravil: Lukidol (30. 06. 2016 21:58:37)

2

Re: TRAXXAS E-Revo

Taky sem z toho nervózní, přeci jenom jsem o něm kdysi uvažoval a jak tak koukám tak na něj můžu z hluboka zapomenout......  :cry:  roll

3

Re: TRAXXAS E-Revo

Zaruka na auto? To je dost problematicka vec. Pokud neni dil vadny z vyroby coz se pozna hned tak se znici jen pri brutalnim zachazezi a zaruku na elektroniku a motor budes mit od toho kde si ji koupis. Predelavka Reva na elektru je velmi snadna zalezitost i s puvodnim podvozkem (dela se i drzak motor)
Jedina slabina REVA jsou diferaky a pro poradny motor je jsou nutne FLM hybridy s 1/8 diferakama

problem elekter je ze nejsou v naproste vetsine pripraveny na stridak a je levnejsi konverze spalovaku ktery ma zakladni veci - poradne diferaky, poradne poloosy a kardany, poradnou prevodovku/stredovy diferak

4

Re: TRAXXAS E-Revo

Jenom pro predstavu vemte si wallotova maxxe nerikam ze vsechno co na nem ma bylo potreba pro stridak big_smile ale je to dost investice do puvodniho auta, do mojeho lightninga sem nekoupil jedinej tuning kvuli stridaku. Takze cenove sem o vic jak polovinu niz.

5

Re: TRAXXAS E-Revo

********
//Neni nutne sem davat odkazy na revo konverze koho to zajima si to najde ci se me zepta nechci aby to tu skoncilo seznamem odkazu na vsechny konverze lidi co se pohybuji na rcmonster forum kde se vyskytuji take. Wallot

6

Re: TRAXXAS E-Revo

Tak nerad bych tu placal nesmysly, ale na domovských stránkách traxxas něco bude...

7

Re: TRAXXAS E-Revo

jj opetovne napinani na webu traxxasu smile

ale teda spis to vypada na lod, uvidime zitra smile

8

Re: TRAXXAS E-Revo

No hodiny jim utíkají .....................jsem zvědav co pro nás mají smile

9

Re: TRAXXAS E-Revo

tak to je fakt trapnej for zacit vodpocitavat do minusu.  roll

10

Re: TRAXXAS E-Revo

No to teda jo  :cry:  a komu tím prospějete....druhé straně???? lol

11

Re: TRAXXAS E-Revo

Je to bordel, já si nařídil budíka jako kokot ....  :evil:

12

Re: TRAXXAS E-Revo

Je to bordel, já si nařídil budíka jako kokot ....  :evil:

Tak to sme na tom stejne :evil:

MonsterBaja 5T
Mugen Seiki E-MBX5T

13

Re: TRAXXAS E-Revo

a je to tu: NEW E-MAXX yikes

MonsterBaja 5T
Mugen Seiki E-MBX5T

14

Re: TRAXXAS E-Revo

no zadna slava ale lepsi nez dratem do voka smile

kazdopadne nova prevodovka je dcela prima aspon az dojdou strobe spojky bude moznost snadno prejit ikdyz zase budu muset vymejslet stredovej diferak

15

Re: TRAXXAS E-Revo

Tak E-Revo je už oficiálně oznámeno.
Datum uvedení  do prodeje nezveřejněn, typoval bych za cca 3-6 měsíců.
Střídavý motor se nekoná.
Kdo umí dobře anglicky nám může napsat víc, osobně by mě zajímalo jestli konstrukční díly jsou shodné s Revo 3.3, nebo jsou lepší wink

Více na.
http://www.traxxas.com/products/electri … /index.htm

16

Re: TRAXXAS E-Revo

zase jako je zvykem u traxxasu, tak je na tom videu nesmyslně mnoho zpomalenejch záběrů a nepochopitelný prohánění auta ve vodě  :evil:

17

Re: TRAXXAS E-Revo

zase jako je zvykem u traxxasu, tak je na tom videu nesmyslně mnoho zpomalenejch záběrů a nepochopitelný prohánění auta ve vodě  :evil:

Me to prijde logicke... Je na tom neco co nedava smysl? Vypis parametru a fotky to tukanum v hypermarketu neprodaji. Marketing se tomu rika :-)

No a k samotnemu stroji - jako vlastnik mimo jine emaxxe2 si zatim vlasy netrham. Chybi mi u toho seznam 358 zlepseni jako pri uvedeni nove Skody Forman :-D

18

Re: TRAXXAS E-Revo

Me se moc libi, sice nebude asi tolik do terenu jako maxx, ale zase ma pekne nizko teziste, tak se nebude tolik preklapet, hlavne reseni umisteni motoru je pekne vyreseno

1/8 Mugen Seiki ..MBX6-TR e.../Flux 2200...Mugen Seiki ..MBX7R Eco.../Tekin 2650
**Xray XB4
http://intertrack.cz/

19

Re: TRAXXAS E-Revo

Me se moc libi, sice nebude asi tolik do terenu jako maxx, ale zase ma pekne nizko teziste, tak se nebude tolik preklapet, hlavne reseni umisteni motoru je pekne vyreseno

Ty motory je posledni co mi prijde jak pekne nebo rozumne reseni. Je tam strasne malo mista oproti maxxovi :-(

20

Re: TRAXXAS E-Revo

Hmm, pěkná kastle  lol

Savage FLUX HP tuning - Futaba 4PL  / Multiplex Funcopter v2         byl E-Savage
naše RC kalkulačka        Foto   Video       www.rc-models.cz/

21

Re: TRAXXAS E-Revo

Článek o E-Revu
http://clodzone.com/?p=676#more-676
http://clodzone.com/wp-content/uploads/2008/04/traxxaserevo_012.jpg
http://clodzone.com/wp-content/uploads/2008/04/traxxaserevo_018.jpg
Předběžná cena 450$ a dodání na trh červen.

Co by jste si koupily E-Maxx, nebo E-Revo a jde vůbec tyto dvě auta srovnávat, nebo je každé určené na jiný terén a styl jízdy?

22

Re: TRAXXAS E-Revo

Cena E-Reva na dvou zahraničních e-shopech 489$ s tím, že se začne prodávat v létě, dle průzkumu a porovnání cen mají prodejci v ČR ceny o 95-105% vyšší takže cena E-Reva bude v ČR cca 16600Kč +-1000Kč.
Tak to alespoň odhaduji.

     Co by jste si koupily E-Maxx, nebo E-Revo a jde vůbec tyto dvě auta srovnávat, nebo je každé určené na jiný terén a styl jízdy? + zohlednit cenu E-Revo bude cca o 4500Kč dražší než E-Maxx.

http://clodzone.com/?p=676#more-676
http://www.traxxas.com/products/electric/erevo5605/tour/index.htm

23

Re: TRAXXAS E-Revo

Cena E-Reva na dvou zahraničních e-shopech 489$ s tím, že se začne prodávat v létě, dle průzkumu a porovnání cen mají prodejci v ČR ceny o 95-105% vyšší takže cena E-Reva bude v ČR cca 16600Kč +-1000Kč.
Tak to alespoň odhaduji.

     Co by jste si koupily E-Maxx, nebo E-Revo a jde vůbec tyto dvě auta srovnávat, nebo je každé určené na jiný terén a styl jízdy? + zohlednit cenu E-Revo bude cca o 4500Kč dražší než E-Maxx.

To nevim na ktery weby ses dival ale ja jsem teda nasel 450$ a 459$ a co ti brani si ho koupit v zahranici. Nehlede na to nez se to sem dostane tak uz by to mohlo byt davno doma.

Promazány sporný názory. Prosím, když už se chceš vyjádřit k dovozu, hlídej slovník. wink TNG

24

Re: TRAXXAS E-Revo

Pro zabavu vidim jako zajimavejsi stale Emaxxe, ale jak Emaxx tak Erevo je urcite zajimave (tezko cokoli soudit anzto ho jeste nikdo fyzicky nevidel - takze jakekoli opevovani je blabol srovnatelny s hodnocenim filmu co se budou natacet za 2 roky). Kazdopadne bude-li o tolik (30-40%) drazsi nez Emaxx nebude to realna konkurence.

25

Re: TRAXXAS E-Revo

Pánové, pánové. Chcete se bavit k tématu nebo si navzájem vyměňovat špičatý poznámky? Já abych věděl jestli budu muset mazat....