1

Téma: Honda Accord 1/18 BPA

Měl jsem možnost otestovat tuto karoserii minulou sezonu na GP Třebíč. Nyní jsem se vrátil ke karoserii od Protoformu Dodge Stratus 3.0. Jezdím nyní silnější kombinace. Zdá se mi, že co se jízdních vlastností týká, nepoznal jsem mezi nimi zásadní rozdíl. Jen HONDA je v plusu co se hmotnosti týče. To může mát pozitivní vliv při použití motoru 180 a 5 článků. Zde hraje každý gram svůj význam. Ale při použití střídavého motoruči 370ky a LiPo baterií se mi jezdí s obojím dobře. Jaké jsou vaše zkušenosti s karoserii od BPA ? Jinak karoserie nepraská,spíše se po nárazu mačká.

2

Re: Honda Accord 1/18 BPA

Dneska se u nás na závodech jedna vyskytla na modelu Nanda (osazeno šestičlánkem a motorem řady 280). Těžko posuzovat, podle jednoho nasazení, ale na úzké a pomalejší trati vliv karoserie asi tak markantní nebude. Je ale fakt, že třeba já na své Nandě měl originální karoserii ze setu a ta je skutečně dost těžká. Jelikož jsem celé závody bojoval s nastavením modelu abych se v zatáčkách nepřevracel (180-ka Speed320 plus lipol) tak možná lehčí karoserie bude klíčovým bodem. chci ji zkusit na svůj model za čtrnáct dní na dalším závodě, tak pak napíšu další případné zkušenosti. wink

3

Re: Honda Accord 1/18 BPA

Hondu so synom používame už od chvíle keď prišla na trh. Minulú sezónu v kat. stock (5čl. + 180 motor) syn vyhral päť pretekov v rade a myslím že i Honda mala svoj podiel.  Teraz syn jazdí open (6čl + strieďak 5,4 kV) a úspechy podobné. Karoséria vydrží hodne a sme s ňou spokojní. Netvrdím, že kto ju použije tak bude vyhrávať, ale spokojný iste bude a to je dôležité.

4

Re: Honda Accord 1/18 BPA

No ja s ni jel jednou a rozdil byl hodne znat. Skoda jen ze je tak oskliva.

5

Re: Honda Accord 1/18 BPA

Já jsem ji jezdil loni se 180 a pětičlánkem. Rozdíl v jízdních vlastnostech oproti Ferrari byl díky hmotnosti a většímu přítlačnému křídlu znatelný. Letos jezdím Mazdu, ale s 300 a šestičlánkem, tak je těžké posuzovat rozdíl v jízdích vlastnostech. Každopádně je, ale Honda lehčí. K Hondě mám jen jednu vítku a to, že nemá samolepky světel a masky.

6

Re: Honda Accord 1/18 BPA

nemá samolepky světel a masky.

ma... kastle koupena v rijnu...

7

Re: Honda Accord 1/18 BPA

co se tyka jizdnich vlastnosti... je to uplne stejne jako s kazdou hmotnosti nad tezistem - lehci karoserie umoznuje rychlejsi a stabilnejsi prujezdy zatacek, tim i lepsi akcelerace apod.

Honda lepe zataci pri zachovani pritlaku na zadni naprave, jak v pomale rychlosti (zpomaleni), tak i ve vyssi rychlosti

jezdim ji rok, asi bych tam klasickou boudu uz nedal. Rozdil je citit jak se slabsim motorem, tak pak i silnym.

Dane, ja myslim, ze ten rozdil byl jasne videt (plus zmeny na podvozku), razem jsi zacal zavodit s klukama, kteri ti davali pretim dve kola :-)

8

Re: Honda Accord 1/18 BPA

ma... kastle koupena v rijnu...

V tom případě beru zpět. Já je tam loni ještě neměl.

9

Re: Honda Accord 1/18 BPA

ma... kastle koupena v rijnu...

V tom případě beru zpět. Já je tam loni ještě neměl.

jo, loni, to asi tam nebylo :-)