Re: E-Maxx (model: 3906)
walot: zmiňoval jsi úpravu převedivhy kvůli 1/8 diferenciálům. Mohl bys ji nějak popsat?
Děkuji, Jakub.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 24 25 26 27 28 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
walot: zmiňoval jsi úpravu převedivhy kvůli 1/8 diferenciálům. Mohl bys ji nějak popsat?
Děkuji, Jakub.
to bylo kvuli delsim kardanum. jsem ji proste zvedl o 5mm pomoci hranolu 5mm vysokeho s dirama na srouby
walot: myslel jsem úpravu převodového poměru kvůli jinému poměru 1/8 difrenciálů.
Jakub
no jine prevodove kolo a pastorek prece - menci kolo ci vetsi pastorek
walot: co se týče delších hrušek, nestačilo by je příznout a použít stávající kardany?
Jakub.
hodne stesti pri rezani ultratvrde oceli
de o to jak se ti to podari spis nez rezat by se to muselo brousit bude to dost "nechtnej" material
Tak jsem dokončil zástavbu servosaveru z MTA4.
Zatím jsem to nemohl vyzkoušet venku, ale nasucho doma to vypadá moc dobře.
Jakub
walot: tak jsem obdržel zásilku od Mika a při pohledu na zahloubení pro řízení se obávám, že se mi tam nevejde řízení z MTA, řešil jsi to nějak?
Jakub
nevejde proc? proste to co prekazi se ubrousi
Ahoj,
mám HV MAXX 6.5 a chtěl bych použít 2 sedmičlánky. Půjde do na BEC z regulátoru, nebo už musím použít UBEC.
Děkuji, Jakub.
UBEC pouzivam vzdy nic tim nezkazis a minimalne odlehcis regulatoru.
Zdar, poradíte mi měkdo z vlastní zkušenosti jaké baterie by jste mi doporučili do nového e-maxxe, jak kapacitu tak výrobce.... případně kde je koupím, díky
Já použivam tyto
INTELLECT 4200 NiMH
a jsem nadmíru spokojen.
hodne stesti pri rezani ultratvrde oceli
Ahoj,
tak jsem hrušky HB ubrousil, nebyl to kupodivu žádný problém, až se obávám, aby něco vydržely.
Jakub
Ahoj,
Mám otázku ohledně vymezování vůle hrušky diferenciálu. Původně jsem uvažoval že budu vymezovat polohu hrušky podložkami 8x10x0,3, ale pak jsem zjistil, že HB vymezuje polohu ložiska podložkami 13x16x0,3 mm. Jak to děláte Vy? A jakou vůli tam ponechat?
Jakub
Nevim jak u HB, ale ja osobne vymezuju vuli tak, aby byla co nejmensi a zaroven aby nic nedrelo
Tak takto sem vyresil premisteni baterii pod podvozek
Jeste musim koupit jine sroubky, abych mel vsechny stejny a dostatecne dlouhy
Dovnitr prijde jeste guma
Pěkný z čeho to máš udělaný? Je to nějaký polotovar nebo tvůj výrobek?
Je to hotovy vyrobek. Jedna se o ohybanou a varenou krabicku z nejakeho silnejsiho plechu (nedelal jsem to, ale navrhnul). Uchyceni je tvoreno 1 cm pasovinou, vedouci po cele delce krabicky a naohybane tak, aby sedelo do der drzaku baterii. Pasovina je prinytovana ke krabicce. Cele je to natrene zakladovkou a pak striknuto do tmave sedive barvy. Vymena baterek se provadi odsroubovanim jednoho sroubku u kazdeho packu a vytocenim krabicky do strany. Nevyhody spatruji v tom, ze:
1) nelze pouzit kryt serva (uz se tam nevejde)
- to tolik nevadi, protoze tuhle vec trochu supluje cely drzak baterie
2) vymena baterii asi bude ze zacatku slozitejsi a clovek si bude muset zvyknout
- nutno pouzit sroubovak a nutno otocit auto vzhuru nohama
K polotovaru
Cela tato akce me stala neskutecne penez.
Prvni navrh byl pouzit drzaky prodluzovacek a ty pritahnout paskama k podvozku. To se neosvedcilo z toho duvodu, ze manipulace byla priserna a baterky v tom byly zmacknuty. Pokud bych chtel zacit jezdit lipolky muselo by se vymyslet neco jineho
Druha varianta byla slaminovat dva drzaky prodluzek k sobe a do nich pak zasouvat baterii zezadu. Nevyhodou byla zase nutnost stahovacich pasku a to, ze na plastu laminat blbe drzi
Treti varinta bylo puziti zakladu z MDF desky 8mm (v podstate jemnejsi drevotriska) a prelaminovat to. Jednu mam hotovou a pokud se toto neosvedci, budu zkouset tuto variantu. Jako nevyhodu vydim to, ze i pres precizni praci mych laminatniku a kitaru to asi nevydrzi velky narazy. Vyhodou je opravdu nizka hmotnost.
Cele jsem to delal z toho duvodu, ze teziste ma emaxx na jëzdeni po draze opravdu vysoko a kdyz se neprevraci (pouziti stabelaku) tak se strasne naklani. Vysledne reseni je takoveto z toho duvodu, ze selhaly predchozi varianty a take ze situace, ze neexistuje zadna "krabicka" ktera by mela spravny rozmer.
Treba pristi rok necham celou tuto vec vyrobit z hliniku (platicko se sroubovatelnyma bocnicema. Nebo cely vyfrezovat
Samozrejme vIdim. Omlouvam se za chybku
Já chtěl použít držáky co má Kyosho Twin Force a baterie uchytit stejně, ježe by se muselo vykuchat šasi a do toho se mi moc nechtělo tak je to zatím u ledu. Tvoje provedení je taky dobrý
Twin Force ma ale drzaky na 6ticlanek, coz je mi naprd, jezdim 7mi clanky. Navic je to deravy a stejne by se to muselo doupravit
Jo to jo jsou děravý, jako nápad upevnění a dát je kolmo k terénu,souběžně se šasi,baterky by se dostaly těsně pod motory, jenže se mi nechce kuchat šasi i když je zatím origo plastový.
walot: pokusil jsem se zkompletovat hybridní bulkheady od FLM a narazil jsem na problém. Ložisla hrušky mají vůli ve vodorovným směru. Svisle se ani nehnou. Vypadá to, že je otvor pro ložiska oválný. Měl jsi taky ten problém? Jak to řešit? Jedná se asi o několik desetin mm.
Napadlo mě, zbrousit obě půlky bulkheadů na jejich styčných plochách. Mám ale obavu, že se tam pak nevejde diferenciál.
Jakub