takze ted sem napisu nejake sve postrehy ohledne ice landa:
1.Pokud auto staruji venku, chyta spatne a proto vetsinou startuji doma nebo ve sklepe
2.Kdyz jsem jezdil na palivo s obsahem nitra 25 procent tak me porad odchazeli svicky,pak jsem zacal jezdit na desetiprocentni pallivo a svicky jsou v pohode(ale nejsu si jisty jesli je to tim)
3.Jednou jsem strasnym zpusobem prehral motor takze se mi na motor vytavilo to tahatko na nastartovani motoru(nevim jak to lip napsat),a zacalo trapeni pruzinou asi 2 hod.
4.Vetsinou kdyz merim motor namerim tak 130-140 stupnu a nechapu proc tolik protoze vetsinou jezdim pomerne pomale a moc motor nevytacim a smes mam snad bohatou dost
5.Jinak me nejvic stve to startovani je to normalni to startovan 5 min a vic?????
6.Nereste prosim pravopisne chyby, psal jsem to v rychlosti....
Ahoj, auto startuju jenom venku, většinou zima kolem 0-10 stupňů, jezdím 25%nitro, první starty byly taky kolem 5 minut ladění a běsnění, používal jsem svíčku Rossi 2.
Teď používám Rossi 3, natáhnu benzín tak že nakloním auto a "napumpuju" hadičkou až slyším že je beňo v karburátoru, cca. na 5 škubnutí držím výfuk a cítím že je benzín v motoru, nechám cca. 10 sekund žhavit, na dálce si lehce vytrimuju plyn, a do páteho škubnutí motor běží jak hodinky, žhavítko nechávám ještě cca. 10 sek. a je to, po chvíli až je motor teplý stáhnu trim na plyn a je to.