1

Téma: auto pro začátečníka-kolem 10k

Dobrý den, již pár let dělám modely vlaků, ale nedá se s tim tak vyhrát a ted jsem objevil RC auta. Určitě byhc chtěl buggy v měřítku 1:8 nebo 1:10, menší určitě nechci. Pro začátek yb mi stačilo něco s čim ybch mohl jezsit někde na polní cestě atd.. investice by se měla pohybovat kolem 10 000 kč. Protože jsem začátečník nechám si poradit co yb pro mě bylo lepší jestli elektro nebo spalovací motor. Asi ybch časem chtěl vyzkoušet i nějaké ty závody. A kdyby tu byl někdo z okolí České Budějovice, Český Krumlov a byl by ochoten poradit, třeba i osobně určitě bych byl velice rád.

2

Re: auto pro začátečníka-kolem 10k

mozna hobao hyper 7 rtr

3

pokud okoli Ceskeho Krumlova tak doporucuji 1:10 rally, je tam opravdu silna komunita:

http://www.rca-ck.com/

4

Dobrý den, již pár let dělám modely vlaků, ale nedá se s tim tak vyhrát a ted jsem objevil RC auta. Určitě byhc chtěl buggy v měřítku 1:8 nebo 1:10, menší určitě nechci. Pro začátek yb mi stačilo něco s čim ybch mohl jezsit někde na polní cestě atd.. investice by se měla pohybovat kolem 10 000 kč. Protože jsem začátečník nechám si poradit co yb pro mě bylo lepší jestli elektro nebo spalovací motor. Asi ybch časem chtěl vyzkoušet i nějaké ty závody. A kdyby tu byl někdo z okolí České Budějovice, Český Krumlov a byl by ochoten poradit, třeba i osobně určitě bych byl velice rád.

Zdravím pokud bys něco potřeboval ohledně toho rally jsem z Č.Krumlova ale bohužel buginy ee.

5

Konečně jeden z mála inteligentně položených dotazů ohledně výběru auta. Díky!

Nicméně asi si nechtěl slyšet, že máš jít do jiné kategorie, ale tady je to jednoznačně pravda. U vás je lokálně tahle komunita nejsilnější a jestli Ti i na penězích trochu záleží tak s desítkou v rallye vydržíš možná i sezonu. Jestli trváš na buggy tak rozhodně vyber nějakou osminu, ale počítej s tím, že se to do 10k nevejde a to už jen proto, že určitě nevybírej koncepčně několik let starý podvozek.

6