Mno video zatím nemám ale až budu na dráze tak se pokusím něco natočit.
S těm lipolkama je to pravda, ale pokud by někdo chtěl jít do 3S Lipo tak by stačilo koupit verzi s 4600kV.
Výkon je na dvoukolku oravdu víc než dostatečný, originální gumy ho nemají moc šancí přenést na asfalt natož na na hlínu. Na asfaltě s 19z pastorkem to jede dle mého soudu kolem 70km/h, ale musím to vyzkoušet někde změřit v terénu používám pastorky 16 a 17 a podle potřeby přidávám nebo ubírám punch control. Při závodě jsem si byl schopný dát plný knedlík jenom asi na dvě sekundy na rovině a i tak jsem v podstatě celou rovinu nemohl řídit protože byly přední kola v luftě. A podle videí Traxxasu mi přijde že ten velineon jede tak nějak podobně. Ono je docela těžké porovbnávat videa výrobců protože člověk celkem prd ví jaké na točení použili baterky převod a nebo nějaký tuning. A myslím že je každému jasné že se tam budou chtít ukázat jenom v tom nejlepším světle.
K tomu Novaku XBR, taky jsem o něm přemýšlel, viděl jsem ho jezdit v cesťácích a 10,5 stříďák se tak nějak rovnal 19t stejnosměrnému (na oba motory se jezdil stock ve Zlíně). Dřív o novaku kolovaly pomluvy, že trpí na teplotu a často se proto vypíná, podle mně to ale bylo asi spíš tím že to neuměli zpřevodovat, každopádně ty poslední byly už asi v pohodě. 8,5 závitů podle mně nebude na šestičlánek žádný velký nářez, ale asi zase bude šetřit baterky. Na sedmičlánku by to už mohlo být zajímavější.
Rozhodně až ho budete mít tak napiš svoje dojmy z provozu.
Tady na severní Moravě začínají elektro buggy nabírat na síle a každá informace se může hodit. Na posledních závodech nám jelo 23 závodníku což je myslím víc než na MČR