Re: TRAXXAS E-Revo
Chlapi, ono je celkem jedno jestli máte maxxe nebo revo....při normálním poježdění rozdíl moc nepoznáte a na závodech je to zase o rukou a ne modelu:))
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 2 3 4 5 … 136 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Chlapi, ono je celkem jedno jestli máte maxxe nebo revo....při normálním poježdění rozdíl moc nepoznáte a na závodech je to zase o rukou a ne modelu:))
jakej pastorek by jste doporučily do e-reva při použití motoru aling 600xl 1600-2000kv na 6lipolek,nikde nemužu najít převodovej poměr
a co diferenciály jakej olej tam jezdíte,počítam že jsou mázle jen vazelínou v základu jako u všech rtr setu
maxx ma diferaky uz v RTR utesnene a naplnene olejem, tak pocitej, ze revo bude mit taky.
Ano revo je má utěsněné.Doporučuji tak 5h jízdy a pak je rozebrat a vyčistit a naplnit olejem.Dochází k záběhu i u diffu-planety si sednou a bude tam marast a navíc jak je známo nejsou naplněny úplně nýbrž jen aby se neřeklo.
no my maxxe meli rozebraneho po cca 20 vyjetych baterkach a diferaky byly fakt uplne ciste, takze jsme druheho uz ani nerozebirali, pouze co se pohonneho ustroji tyce, tak jsem vycistil a namazal znova loziska v kolech a u diferaku tj. vsude tam, kde je lozisko vystaveno prachu. Jinak aji prevodovka byla cista. Motory je obcas dobre prostriknout kontaktolem a nechat vyplavit bordel, potom jsme je opnorili do horke vody s jarem a nechali chvilicku bezet ve vode na male otacky, namontovali zpet, na kazdou stranu osicek kapli mazaci olej.
chlapi jaké má e-revo v základu vahadla P1-2 nebo P3 děkuji
chlapi jaké má e-revo v základu vahadla P1-2 nebo P3 děkuji
P2 na aute Long Travel i s pruzinama jako prislusenctvi.
jen tak pro úplnost pokud by to někoho zajímalo:
P1-pro jaký koliv terén-skákání
P2-pro dráhu-hrbolaté boulovité tratě
P3-asfalt pevné tratě
LT- kua bashing-trial-crawling-max světlá vejška podvozku
K tomu ale odpovídající pružiny dle progrese
Máte někdo zkušenosti s rozdílem v jízdě mezi 6-ti a 7-mi článkovými akumulátory (u E-REVO)?
Teprve uvažuji o koupi, takže teď řeším nabíječku a akumulátory. Můžete někdo doporučit vhnodné akumulátory a nabíječku (za přijatelnou cenu - tak do 100-150USD) právě pro E-REVO?
Díky moc za podporu začátečníka
Máte někdo zkušenosti s rozdílem v jízdě mezi 6-ti a 7-mi článkovými akumulátory (u E-REVO)?
Teprve uvažuji o koupi, takže teď řeším nabíječku a akumulátory. Můžete někdo doporučit vhnodné akumulátory a nabíječku (za přijatelnou cenu - tak do 100-150USD) právě pro E-REVO?
Díky moc za podporu začátečníka
Zrovna jsem chtel polozit podobny dotaz )
Pry nejaky umej i zajizdet motory...
edit: koukal jsem na 6ti clankovy Lipolky 4200mAh - cena tusim 1ks 40 dolaru
chlapi jaké má e-revo v základu vahadla P1-2 nebo P3 děkuji
P2 na aute Long Travel i s pruzinama jako prislusenctvi.
díky tak to znamená že pokud jsem objednal spojovací tyče(červené)pro P3 tak na P2 nepujdou a musím dát vahadla P3
jen tak pro úplnost pokud by to někoho zajímalo:
P1-pro jaký koliv terén-skákání
P2-pro dráhu-hrbolaté boulovité tratě
P3-asfalt pevné tratě
LT- kua bashing-trial-crawling-max světlá vejška podvozku
K tomu ale odpovídající pružiny dle progrese
Děkuji za upřesnění,ještě se tě zeptám,jestli tomu dobře rozumím tak při stejně nastavených tlumičích má revo při použití P1 největší zdvich a při použití P3 je nejvíce přilepené k zemi,nebo se světlá výška nemění a pouze charakteristika tlumení?
Máte někdo zkušenosti s rozdílem v jízdě mezi 6-ti a 7-mi článkovými akumulátory (u E-REVO)?
Teprve uvažuji o koupi, takže teď řeším nabíječku a akumulátory. Můžete někdo doporučit vhnodné akumulátory a nabíječku (za přijatelnou cenu - tak do 100-150USD) právě pro E-REVO?
Díky moc za podporu začátečníka
Sedmiclanky jsou poznat docela dost, ale hrabe to bez problemu i na kvalitni sesticlanky. Par sedmiclanku mam na prodej kdybys mel zajem. Nabijecku si kup takovou, kde lze nastavit delta peak a pripadne umi nabijet 14clanku. V z beznych nabijecek napr. Ultramat 14 a vyssi. Mel jsem konkretne tuto a je mala, skladna a nema vetrak a umi 220 i 12V takze univerzal. Nemohl jsem si na nic stezovat. Pokud chces koupit ze zahranici, tak vetsina levnejsich nema vubec stavitelny deltapeak, tak bacha !!!
Tak e-revo je uz doma - po 1,5 hodine na celnici jsem jeho hrdym majitelem
Akorat jeste cekam na baterky, objednal jsem si venom 4600 (pak jsem si na netu precetl ze moc dobry nejsou, no uvidime) co na ne rekne BC-6tka
Hodim nejaky fotky
Mam radost jak malej kluk
To Siky : Koukal jsem ze si taky vymenil elektroniku , co tam mas presne za Neu motor ? a jak to slape :?:
To Siky : Koukal jsem ze si taky vymenil elektroniku , co tam mas presne za Neu motor ? a jak to slape :?:
Ten modrej tekno edition 1515/2.5D/F má větší ložiska,je celej zakrytej a má hřídel celou broušenou na červa,jo a je modrej jinak to samé jako ten černoch neu zatím to jezdí ale pneu moc nestíhají,už jsou na cestě lepší tak snad pak to bude ok
To Siky : Koukal jsem ze si taky vymenil elektroniku , co tam mas presne za Neu motor ? a jak to slape :?:
Ten modrej tekno edition 1515/2.5D/F má větší ložiska,je celej zakrytej a má hřídel celou broušenou na červa,jo a je modrej jinak to samé jako ten černoch neu zatím to jezdí ale pneu moc nestíhají,už jsou na cestě lepší tak snad pak to bude ok
Jo ty talony jsou dobrej crap, mam ted GRP gripy na drahu a je to mnohem lepsi, ale na bash to moc neni.
Skoda ze Tekno nemelo ty motory o mesic driv. Ted uz na poste ceka ten origo cernej 1515 2d :twisted: . Jen se bojim o diferaky , drzej ? Jsem chtel ty truggy od FLM ale nejsou skladem :x
GRPčka jsou dobrý ale jen na dráhu,pro moje blbnutí špatný.Proline badlands to snad vyřeší.Jo dif.zatím drží mam tam sice vnitřky od robinsnu a v záloze hodně náhradních převodu tak se uvidí.Kdybych to musel nějak často rozebírak(páč je to voprus) tak bych to řešil hybridama jako ty.Nicméně myslím že pokud bude šikovná ruka na plynu hlavně při rozjezdech vydržet by to mělo,ten přední dif. určitě.
Tak jsem si dneska poprve projes se svym E-revem
Po tom co se mi pri prvnim stiku plynu polozilo na zada, jsem tam hodil treningovej mod, ale ti tak mam co delat
Jsem moc nadsenej zitra si snad pujdu nekam zaskakat
parada,zrovna taky vaham jestly obednat e-maxe nebo e-revo.Za jak dlouho jsi mel doma revo a kde jsi to koupyl.A jak to prosimte probyhalo na celnici.
Dik Honza
pisl jsem ti do SZ
super,diky moc.Jeste si musim aktivovat kartu v bance na internetove transakce,vytvorit pay pal a uz zyiva jenom trochu cti a odvahzy a mam doma e-revo jak ty.
Honza
Nevite nahodou kde se da u nas da kouyt origo kastle na E-revo?
nasel jsem prvni shop kde se da u nas koupyt E-revo
http://www.elcar.cz/traxxas-e-revo-1085.html
Vykasli se na cesky shopy