1

Téma: do začátku Tamiya TGS-R nebo CEN TR4

Ahoj všichni! Jsem úplný začátečník a chtěl bych si pořídit spalovák. Mám vyhlídlé tyto dva modely.
1.
http://www.hobbyeshop.cz/inshop/pages/details/CEN%20TR4.htm
2.
http://www.rcauta.cz/inshop/scripts/Detail.asp?kat=43518

Oba dva jsou kompletně sestavené s RC soupravou. Mohl by mi nekdo poradit, který z nich je lepší? Nevidím v tom moc rozdílů, kromě ceny :oops: . Je Tamiya kvalitnější, když je dražší? Auto chci používat jen rekreačně  (na závody moc nemyslím). Prostě si jen víkendově zajezdit. Na víc stejně není čas  :x

2

Re: do začátku Tamiya TGS-R nebo CEN TR4

Nejak tam nikde nevidim cenu na ten CEN. Jestli je o hodne levnejsi, jdi do nej. Jestli ne nechod ani do jednoho a ozvi se mi...

3

Re: do začátku Tamiya TGS-R nebo CEN TR4

Nejak tam nikde nevidim cenu na ten CEN. Jestli je o hodne levnejsi, jdi do nej. Jestli ne nechod ani do jednoho a ozvi se mi...


CEN TR4 stojí komplet vč. RC a serv 6999,-

MODEROVANO! Salvatore

4

Re: do začátku Tamiya TGS-R nebo CEN TR4

Nahoře ve vodorovném menu máš funkci Hledat. Napiš tam TR4, najde Ti to par poznamek, krome jineho i mych z praktickeho uzivani TR4. Na nauceni dobre a pomerne odolne auto, obsahem motorem ale vybocuje z beznych pravidel.

5

Re: do začátku Tamiya TGS-R nebo CEN TR4

Nejak tam nikde nevidim cenu na ten CEN. Jestli je o hodne levnejsi, jdi do nej. Jestli ne nechod ani do jednoho a ozvi se mi...

Ještě jsem se zapomněl zmínit, že bych nechtěl jezdit jen po čistém asfaltu, ale i po něčem špinavějším (šotolina, hlína,...). Spíš styl ježdění rally. Proto jsem vybral tu Tamiyi. Zvládl by to také ten TR4? Cenu napsal Syslík. Co bys mi tedy doporučil? Nechtěl bych investovat víc než 10000 a chtel bych celý set.

6

Re: do začátku Tamiya TGS-R nebo CEN TR4

Ještě jsem se zapomněl zmínit, že bych nechtěl jezdit jen po čistém asfaltu, ale i po něčem špinavějším (šotolina, hlína,...). Spíš styl ježdění rally.