"kolik to cucá" je sice pěkný slangový výraz, ale já bych zůstal při proudu, který odtéká z akumulátoru.
Pokud na 3300mAh, model jede 60 minut, pak I=3,3A
(pochopitelně, průměrná spotřeba)
(to tedy za předpokladu, že akumulátor je schopen odevzdat kapacitu 3,3Ah)
no a potom platí, ...
...... 30 minut........I=6,6A ............plechovka Johnson, Mig
.......10 minut........I=20A .............cca 10T - 13T střída
....... 6 minut........I=33A .............cca 5T - 8T střída
No a když jsem se tak pěkně rozpovídal, ještě dodám:
Špičkový proud (obecně) se může pohybovat //především s ohledem na použitý motor, styl jízdy, valivé odpory v podvozku a v ne poslední řadě také terén po kterém se model pohybuje// až na desetinásobku. Tedy i I=330A. Za předpokladu, že takový proud je schopen akumulátor dodat.
A bohužel, proudová špička se může pohybovat i na 150%?? této (330A) hodnoty. Tedy neuvěřitelných 500A. ....................doma v kuchyni to pochopitelně změřit nejde. Ale domnívám se, že moc vedle tenhle údaj asi nebude. (pokud nebude v cestě konektor a vše je pájené)
To jen tak na okraj. Proto se nikde nic nespojuje konektorama a pokud už tam konektor teda musí být, pak takový, který něco přežije.
Který je schopen přenést (díky svému zanedbatelnému přechodovému odporu, festovní konstrukci) proudy, které po něm budeme, stran provozu našich miláčků žádat.