651

Re: E-Maxx (model: 3906)

Ahoj Emaxxíci, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, jestli moje dotazy nebudou na správném místě (ale poctivě jsem hledal, tohle vlákno jsem přečetl celé = cca 3 hodiny času). Emaxxe mám od podzimu, až na to, že bezprostředně po objednání dali do prodeje nový typ, jsem spokojený. Ale nerozumím několika věcem:
- jeden motor se mi hřeje malinko víc. Je to normální? (Je to při klidném ježdění, druhý motor je zcela studený). Nevím, jestli to nějak souvisí, ale maxík se mi nějak nechce stavět na zadní - vždycky prokluzujou kola, jedno na jakém povrchu. Ze začátku to ale šlo, taky skoro všude. Přisuzuju to už trochu ošoupaným kolům. Měl jsem nastaveno na Evx-2 poloviční rychlost, ale už tam mám zase 100 %.
- Regulátor Evx-2 funguje dobře, akorát mi předevčírem po stisku tlačítka na vypnutí nejenže nevypnul, ale zjevně způsobil zkrat (asi 3 vteřiny mi trvalo, než jsem pochopil, co se stalo a než jsem rozpojil kontakty od baterek - i tak se spojovací plošky v akusadách rozžhavily jako žárovičky; ale naštěstí fungují dál...). No a včera se taky nechtěl vypnout, naštěstí bez zkratu, prostě nereagoval (zelená ledka svítila a auto normálně jezdilo a zatáčelo). Máte s tím někdo zkušenosti? Představa reklamace v Americe je..., no... Blbý je, že mám 4letýho kluka, právě jsem ho chtěl naučit to vypínat a zapínat, ale teď se bojím, on by si s tím neporadil.

No a jeden dotaz, ze kterého je zřejmá moje nezkušenost - vyměnil jsem servo za Hitec HS-5955. Jak se připojuje na samostatné napájení? A Novak mu dává 4,5 V, nebo 6 V?

Chlapi díky za rady!

652

Re: E-Maxx (model: 3906)

Ahoj.Ja si myslim ze mas jeden pastorek nedotazeni.Takze pracuje jen jeden motor.

653

Re: E-Maxx (model: 3906)

Ja bych to videl jinak. Kdysi to tu resil Rh (Rohe). Z niceho nic to auto jezdilo podobne. Vysledek byl, ze mu odesel motor. Pokud je zubova vule stejna, tak je vec jasna.

Jinak standartni Novak dava 4,8 V

Pokud chces na prijimac pouzit externi napajeni, je treba prerusit kablik napajeni z evx. Pokud me pamet neklame, je to prostredni kabel. Kup si prodluzku a prerus to tam, at nenicis origo kabel z evx

654

Re: E-Maxx (model: 3906)

Pamět tě neklame je to na str 39 tohoto linku

655

Re: E-Maxx (model: 3906)

Ahoj.Ja si myslim ze mas jeden pastorek nedotazeni.Takze pracuje jen jeden motor.

Jo, jo, v podstatě chvíli po tom, co jsem dopsal dotaz mě napadlo, že když je jeden motor chladnější a auto tolik nejede, že asi ten motor nemusí (nemůže) podávat výkon. A včera koukám, ozubené kolečko (asi pastorku) kouká skrz plastový kryt ven - normálně si tam vybrousilo díru. Takže je asi uvolněné a posunulo se. Neměl jsem čas to řešit, večer to vyfotím a dám sem. Někde se tu psalo, že se to má dotahovat :oops:

656

Re: E-Maxx (model: 3906)

Ja bych to videl jinak. Kdysi to tu resil Rh (Rohe). Z niceho nic to auto jezdilo podobne. Vysledek byl, ze mu odesel motor. Pokud je zubova vule stejna, tak je vec jasna.

Jinak standartni Novak dava 4,8 V

Pokud chces na prijimac pouzit externi napajeni, je treba prerusit kablik napajeni z evx. Pokud me pamet neklame, je to prostredni kabel. Kup si prodluzku a prerus to tam, at nenicis origo kabel z evx

Já se omlouvám za svojí natvrdlost - přeruším prostřední kablík a co dál? Ty dva krajní asi nechám připojené do regulátoru, aby regulátor řídil servo. A kam připojím ty dva dráty jakožto nového napájení serva?
Jo mimochodem - neexistují nějaké záslepky pro nevyužité konektory v Novaku? Aby do toho necákla voda... Vlastně by to šlo řešit prázdným konektorem...

657

Re: E-Maxx (model: 3906)

Tak jinak - Prijimac na konektory na serva/regl + jeden navic vetsinou s napisem BEC. Prerusis prostredni kablik od regulatoru do prijimace (tim udelas to, ze prijimac ani serva nebudou napajena z regulatoru potazmo z pohonnych aku). Vezmes 4pack nejakych baterek (treba AAA 1000mAh) a ty pripojit k prijimaci do konektoru BEC (nebo i do konektoru pro bezna serva)...

Tohle byva vysvetleno a nakresleno v kazdem manualu k lepsi vysilacce/prijimaci.

Ted to mas:

REGL ----- PRIJM ---- SERVA

a pak to budes mit takto:

REGL ---x---PRIJM ----- SERVA
                       |
                       |
                       |
            4.8V 4cl pack

658

Re: E-Maxx (model: 3906)

Jeste mala oprava vyse napsaneho a "nakresleneho" - formatovanim to trosku utrpelo:

Spoj od baterek ma jit K PRIJIMACI!

659

Re: E-Maxx (model: 3906)

Do primace zapojis baterypack na nejaky volny misto
Z kabelu od reglu odpojis (at uz jakymkoli zpusobem) prostredni kablik. Ostatni nechas zapojeny. Tim docilis odpojeni napajeni primace od reglu

660

Re: E-Maxx (model: 3906)

Tady je super nakres
http://www.scriptasylum.com/rc_speed/_wiring_bec.html
Tebe se tyka (zleva)
Receiver pack wiring option 2 (?)
Use one battery pack
None
No

661

Re: E-Maxx (model: 3906)

A jeste jeden link
http://scriptasylum.com/rc_speed/_picture.html?motor_esc.gif~43~0~~12,%20bec_5.gif~0~326~~17,%20batt_1.gif~172~421~~14,%20receiver.gif~18~421~~15,%20fan_1.gif~62~291~~16,%20lvc_1.gif~73~217~~18

662

Re: E-Maxx (model: 3906)

Pánové díky! Snad to pochopím 8O

663

Re: E-Maxx (model: 3906)

...tak obrázek pastorku, který si vydobyl cestu skrz plastový kryt, sem nedám, pač nevím, jak se to dělá :cry:

664

Re: E-Maxx (model: 3906)

http://www.rcauta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4120

665

Re: E-Maxx (model: 3906)

...tak teda děkuju...
A tady jsou obrázky:
http://img339.imageshack.us/my.php?image=img09971rr1.jpg

http://img260.imageshack.us/my.php?image=img09991xk5.jpg

... no jo, ale proč tu není náhled?

666

Re: E-Maxx (model: 3906)

Hehe aneb jak se rodi kone. Pouzij Loctite a poradne to dotahni

667

Re: E-Maxx (model: 3906)

Ahoj,
musím se pochlubit. Tekhle vypadá můj maxx během příprav na sezónu.
Jakub

http://www.kapsa.eu/maxx1.jpg

Traxxas Summit 1/16 VXL, RC4WD  Bully crawler, DF03-RA Tamiya, Mini-Z AWD

668

Re: E-Maxx (model: 3906)

Vypada hodne dobre, jeste bych investoval do RPM ramen. Resp. prednich klasickych RPM a zadnich techto:
http://www.rpmrcproducts.com/products/traxxas/pics/hires/80942.jpg
Nevyhodou zadniho systemu je, ze se musi pouzit 3.3 kardany, takze pokud chces mit i ve predu stejny, tak je potreba koupit dopredu jiny kameny a delsi ocka na spojovacky

669

Re: E-Maxx (model: 3906)

aaa sorac, koukam, ze uz 3.3 je, takze jen dopredu RPM ramena a dozadu to, co je na obrazku a je vystarano wink

670

Re: E-Maxx (model: 3906)

Tak jsem mel pravdu s tim pastorkem smile se mi  stalo to sami,ale nez jsem si to vsiml,spalilo se mi druhy motor protoze pracoval sam..

671

Re: E-Maxx (model: 3906)

Tak jsem dneska malinko pojezdil trošku tvrdší dobrždění salto dopředu přes boudu až na kola a pokračování v jízdě a najednou maxxík poklekl na zadní nápravě a tady je důvod. Bylo to na měkké trávě. Je to foceno mobilem.

http://www.ukazto.com/?id=3712169&klic=WNo06O1B&overall=1

672

Re: E-Maxx (model: 3906)

Pekne...

1/8 Mugen Seiki ..MBX6-TR e.../Flux 2200...Mugen Seiki ..MBX7R Eco.../Tekin 2650
**Xray XB4
http://intertrack.cz/

673

Re: E-Maxx (model: 3906)

Přední bulkheady už mám šedivé z 3,3 eventuálně novýho Maxxe, tak budou i zadní nic nevydrží věčně big_smile

674

Re: E-Maxx (model: 3906)

To se utrhlo přímo z šasi? zadní část která nese závěsy ramen a tlumičů se nedá měnit zvlášť?

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

675

Re: E-Maxx (model: 3906)

Jo jo parohy se utrhly z bulkheadů, měnit se dá zvlášť vše.

http://www.traxxas.com/products/electric/emaxx/blueprints/070330_emaxx-susp_rear.pdf