1

Téma: E-Maxx (model: 3906)

Ahoj lidi, chystám se na koupi E-Maxxe, jsem úplný začátečník. Vzhledem k výši investice jsem se chtěl zeptat, zda se jedná o krok správným směrem, nebo, zda by se našlo jiné - podle vás třeba vhodnější řešení. Podotýkám, že výše ceny nezanamená, že na tom musím nutně ušetřit, spíš "jestli to za ty prachy stojí".
Dál bych se chtěl zeptat na klíčové rozdíly mezi spalovákem a elektro. Tuším, že spalováky budou vyžadovat daleko větší servis, nicméně pokud bych měl za půl roku litovat, že jsem si radši nekoupil třeba E-Maxxe....
Předem díky za odpověď. Dron

2

Re: E-Maxx (model: 3906)

Taky jsem se ptal...Podívej se tady: http://www.rcauta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1093
Jinak podle mého názoru je elektrika super(Já budu mít samozřejmě elektriku)!Stačí si jen dobře vybrat... 8)

3

Ahoj lidi, chystám se na koupi E-Maxxe, jsem úplný začátečník. Vzhledem k výši investice jsem se chtěl zeptat, zda se jedná o krok správným směrem, nebo, zda by se našlo jiné - podle vás třeba vhodnější řešení. Podotýkám, že výše ceny nezanamená, že na tom musím nutně ušetřit, spíš "jestli to za ty prachy stojí".
Dál bych se chtěl zeptat na klíčové rozdíly mezi spalovákem a elektro. Tuším, že spalováky budou vyžadovat daleko větší servis, nicméně pokud bych měl za půl roku litovat, že jsem si radši nekoupil třeba E-Maxxe....
Předem díky za odpověď. Dron

O něčem se bavili modeláři zde: http://www.mojehobby.cz/diskuze/strom2.php?idforum=2&r=1128782143&potec=385792

4