1

Téma: Definice kategorie monster truck

V Rychvaldě se do 1:8 Open začaly dostávat truggy a současné monstery proti nim mají nevýhody, které lze mnohdy řešit jen nákupem nového modelu - konečně na fórech se mnohdy píše, že truggy a monstery jsou jiná kategorie.
Pořadatel závodu se jeví celkem nakloněn nějaké domluvě, například rozdělení do kategorie monster a open.
Problémem je trošku definice monster kategorie - nemáte někdo odkaz nebo definici této kategorie? Ukazuje se totiž, že každý máme jinou představu, co dělá monster monsterem a truggy truggynou.

2

Re: Definice kategorie monster truck

V savage cupu je omezeni pro monstery pouze v tom ze nesmi mit pritlacne kridlo a nesmi mit stredovy diff...
Jeste je mozne resit to ze hlavni hnaci osa musi byt pod urovni motoru, ale to je imho zbytecny, protoze pochybuju o tom ze nekdo bude z truggy vyndavat stredovy diff a zavodit s tim v kategorii MT.

Skryte jsem doufal, ze kategorie monster truck potichu v elektrach uz zmizi. Uz jenom kvuli tomu, ze monster truck neni auto urcene na zavody. Navic se do kategorie vejde E-revo, ktere i bez stredoveho diffu a kridla bude porad o uroven jinde nez jine monstery...
Takze stejne lidi budou premyslet o tom, ze si misto emaxxu a esavage poridi ereva. To uz je lepsi si rovnou koupit truggy.

3

Re: Definice kategorie monster truck

... já naopak doufám, že El. Monstery ze závodů nezmizí. Teď jsem dodělal konverzi Savíka z Nitra na Elektru a těším, že to půjdu zkusit na dráhu. Jo a tady jsou ty pravidla:

http://vovo.xf.cz/dd2/cs/?zobrazit=savage_cup

http://www.lestrmodels.cz/cz/savage-cup-2008

http://www.lestrmodels.cz/cz/kalendar-zavodu

Spektrum DX3R a DX3E, Truggy HB D8Te, Strada XT, CR-01 Toyota Landcruiser.
http://balzac.rajce.idnes.cz/

4

Re: Definice kategorie monster truck

Ja osobne doufam, ze MT nezmizi, naopak. Jsou to pekna auta a mit extra kategorii na zavodech by nemuselo byt spetne. Ikdyz to nejsou auta primarne urceny pro zavody, ja osobne bych klidne to kridlo sundal, i vymontoval stredovej diferak (kdybych ho mel) a zajezdil si s nima. Mohla by to byt pekna podivana...  8O

XRAY T3R, Traxxas Ken Block, Axial SCX10 Hilux, Axial Wraith, Tamiya Scania R620 - Spektrum DX3E, DX3C, Futaba 4PL
Beta 1400, Multiplex FunCub, Ikarus vznášedlo - Spektrum DX7, FrSky Telemetry
www.mojemodely.cz, www.calcrc.com

5

Re: Definice kategorie monster truck

Monstry jsou pekna kategorie a jeto jedna z mala kategorii, jak prilakat na zavody obycejne lidi, co maji doma obycejneho monstra na obycejne pojezdeni. Truggy si kupujou jiz vyhradne pouze zavodnici na zavody. Monstry si lide kupujou zrejme prevazne z duvodu moznosti s nim jezdit kdekoliv a kdykoliv. V Rychvaldu je problem, ze se nesejde tolik aut pro obe kategorie, aby se poradateli vyplatilo mit dve rozdelene kategorie.

6

Re: Definice kategorie monster truck

Přesně souhlasím. Já si taky koupil e-maxx před 14 dny. Důvody - líbí se mi vzhledově a konstrukčně více jak revo. Jinak to považuju za téměř totožná auta. A pojezdím kdekoli, kdykoli. Prostě mě upoutal a hobby závody bych si klidně zajel, i když budu poslední. kvůli umístění o 3000,- dražší revo kupovat nebudu. Ještě mám e-firestorma fluxe a jako druhé auto jsem chtěl auto s co největší průchodností. Z mého okolí pro rekreační ježdění vládnou z těch dražších aut monstery. E-savage a e-maxx.

7

Re: Definice kategorie monster truck

Díky za odkaz na pravidla - definice monsteru je tam křídlo a středový diferák.
U křídla pochybuji o jeho významu - jde podle mě hlavně o vzhled.
Středový diferenciál je jiná věc a výrazně pomůže. Nicméně jsem také ochoten ho vymontovat.
Nejsou někde ještě pravidla definující výšku podvozku, uchycení ramen apod.?

Samozřejmě doufám, že MT nevypadnou ze závodů - byla by to škoda a musel bych kupovat další auto. A k porovnání Revo vs Maxx - při dobrém nastavení maxxe je konkurenceschopný i vůči Revu.

8

Re: Definice kategorie monster truck

A k porovnání Revo vs Maxx - při dobrém nastavení maxxe je konkurenceschopný i vůči Revu.

Ale psssst! Tohle uz jsem tu jednou rekl a malem me ukamenovali...  big_smile

XRAY T3R, Traxxas Ken Block, Axial SCX10 Hilux, Axial Wraith, Tamiya Scania R620 - Spektrum DX3E, DX3C, Futaba 4PL
Beta 1400, Multiplex FunCub, Ikarus vznášedlo - Spektrum DX7, FrSky Telemetry
www.mojemodely.cz, www.calcrc.com

9

Re: Definice kategorie monster truck

Skryte jsem doufal, ze kategorie monster truck potichu v elektrach uz zmizi. Uz jenom kvuli tomu, ze monster truck neni auto urcene na zavody.


:twisted:  Grrrr big_smile
Hele takhle bych nepálil, že elektro monstry nejsou auta na závody když se tady hafo jezdí závody Nitro savíků, rev...
Já bych taky nejradši viděl aby byly stejný kategorie v elektru jako u spalováků ale na to je zatim málo lidí sad

10

Re: Definice kategorie monster truck

A hloupý dotaz - jak jsou kategorie Monster vs Truggy defnované u spalováku?
Je to taky jen absencí diferenciálu a křídla?

Mimochodem - to křídlo opravdu má takový význam? Při maximální rychlosti 40 km za hod.?

11

Re: Definice kategorie monster truck

nekamenujte mne, ale co to rozlisit podle toho jak tomu rika vyrobce ? Ne vzdy je to uplne jasny jako treba u Muggy, tusim ze tomu rikaji monster hybrid, ale u ostatnich je to vetsinou celkem jasne. Revo je kategorie sama pro sebe, to bych zakazal uplne :-D

12

Re: Definice kategorie monster truck

Revo je kategorie sama pro sebe, to bych zakazal uplne :-D

Hele na revika mi nesahej!  :evil:  Podle vyrobce je e-revo monster truck, podle me spis uz truggy. On ma tu velkou vyhodu, ze se z nej da udelat oboji...  wink

ad kridlo - momentalne jezdim bez kridla a rozdil v jizdnich vlastnostech nepozoruju...

XRAY T3R, Traxxas Ken Block, Axial SCX10 Hilux, Axial Wraith, Tamiya Scania R620 - Spektrum DX3E, DX3C, Futaba 4PL
Beta 1400, Multiplex FunCub, Ikarus vznášedlo - Spektrum DX7, FrSky Telemetry
www.mojemodely.cz, www.calcrc.com

13

Re: Definice kategorie monster truck

Nemuzu si pomoct... ale opravdu, vy ktery mate emaxxe tak nastaveny, aby se mohly vyrovnat na draze stock revu (ohledne tohohle je nekde jina diskuze.. rekneme ze si myslim, ze maxx/savage ma proti revu sanci kdyz se poradne nastavi... )  pak prijdete domu, stravite 4hodiny tim ze z toho vyndate pulku veci ktery jste tam dali na drahu, zvysite to o 5cm, vymenite diferaky a jdete s tim jezdit do lesa? ja si to fakt nedokazu predstavit...

a nebo je to o tom, ze na zavody jdete vylozene pro tu srandu a pohodu a pobavit se, bez jakejchkoliv ambici a netunite jak cvoci... tudiz je jedno, jestli vas tam da o dve kola truggyna, nebo o kolo revo...

Mozna se malinko zamyslete, chci zavodit na zavodech ve svy kategorii monster truck - tzn s revama, stock e-revo rozmasakruje stock e-maxxe na draze stejne jako stock truggyna rozmasakruje stock revo... tzn stejne musis koupit jiny auto pokud mas nejaky ambice... pripadne nacpat do emaxxe tak deset tisic v tuningu (coz je mnohem vic nez stoji jeta truggy) a bejt konkurence schopnej, ale pak vim ze si s tim na stavbe proste nezajezdim...

a nebo chci zavodit, je mi jedno s kym, budu v kategorii kde me sfouknou truggyny jako svicku, ale bude nas tam hodne....

protoze o tom to je, bud mas zavodnicky ambice.. a ted a tady je v elektru jedina moznost - truggy
nebo nemas a pak fakt nechapu, proc tu vlastne "brecite" protoze v kategorii monster truck je emaxx v cene mensi nez e-maxx+truggy stejne mrtvola proti e-revu

a motory/vysilacky/baterky, jsou investice, ktery jsou ve vsech vyse zminenejch pripadech stejny.

je to hnusny, ale je to fakt, pokud chces zavodit, porid si truggy, pokud uz mas emaxxe a odmitas koupit jiny auto, nebudes v zavodech vyhravat (leda bys do nej nahrnul miliardu coz je imho naprosta kravina), coz ti nijak nebrani si paradne zajezdit a super se pobavit

14

Re: Definice kategorie monster truck

nemas maxe, tak netvrd voloviny...proc bych menil diferaky ? co je to za blbost. Proc bych 4 hodiny neco montoval. Resite tu opet srovnani jak to prase, realita je takova, ze na amaterskych zavodech je revo srovnatelne, jezdime stejne casy s maxema jako reva, hotovo. Ze je revo lepsi to vime vsichni, ale staci ti jeden kotrmelec za zavod a to co jsi nekolik kol ziskaval diky lepsimu podvozku je komplet v haji. A ze na takovych zavodech je kotrmelcu dost.

Co se tyce nastaveni - co tam chces tunit za 10tisic...sam ani nevis, opet netvrd nesmysly. Jedice co potrebujes jsou pritvrdit a snizit - progresivni pruziny a jiny olej do tlumicu. Solidni kola, nejlepe uzsi jako maji truggy. Stredovy diferak je jen tresnicka. Nic jineho NENI nutno delat, nezlepsi se ti jizdni vlastnosti. To same take udelas s revem zejo - kola a snizit a stredovy diferak je naprosto sama volba, bud koupis nebo ne. \

Nikdo tu nebreci a nebreci tu UZ VUBEC NE kvuli revum. Jen jsme chteli vyzdvihnout fakt, ze bychom radi jako majitele monstru svoji kategorii monster truck. Protoze soucasne jezdi buggy/truggy a monstery dohromady. Samozrejme, muzeme si koupit jina auta, ale o tom se tu snad nebavime. Zavadis diskuzi zcela jinym smerem. Cilem teto kategorie je take to, aby tam zacali chodit prave majitele obyc. monstru jak uz jsem rekl, a tim prilakat a UDRZET na zavody vice ucastniku a timpadem udrzet atmosferu na velmi amaterske urovni. Ne kazdy chce/muze mit vice aut at uz z jakehokoliv duvodu a kdyz bych poprve prisel na zavody a vsichni me tam predjizdeli a jeste jak nekteri maji ve zvyku z toho delat demolition derby, tak to odradi kazdeho> Minuly rok jak jsme zacinali, tak jezdilo nekolik maxu i dalsi monstry a to byla zabava, protoze tak nikdo nevycuhoval a kazdy mel sanci.

Tvuj prispevek je presne ten typ, ktery odrazuje kazdeho, kdo na zavodech nebyl, aby tam vubec sel, jen proto, ze nema doma zavodni special. Proto jsou taky v ruznych zavodech kategorie stock/open atp. aby si zde zajezdili za srovnatelnych podminek i podvozkove nebo motorove slabsi auta. Proto take maji spalovaky rozdeleny kategorie na buggy/truggy/monster a nejezdi spolu. U elektry je ten duvod aktualne nedostatek lidi, ale nemyslim si, ze kategorie open nekoho dalsiho opet s normalnim nezavodnim autem nekoho prilaka.

A ze tech lidi s maxema, revama, savikama a ruznyma dalsima je. Je jich opravdu hodne, ale nikdy z nich nepomysli na zavod, coz je skoda. Mozna kdyz jo, tak si prectou pak prispevky, ze bez truggy s kilowatovym stridakem nemas sanci atp.

15

Re: Definice kategorie monster truck

má pravdu předsedo

16

Re: Definice kategorie monster truck

Já mám na to podobnej názor, jako Rimmer. Po trech mesicich, co mam revika, jsem si jel zkusit zavody do Mostu. Zadny trenink, zadne zkusenosti a STOCK auto. Dojel jsem 9. ze 14. Pro me nadherne umisteni. A kdyby jsel nekdo sikovnej s mym STOCK revem, zajede to jeste lip!

Beru zavody jako skvelou zabavu a nee jako sport, kdo do toho narve vic penez. Vim urcite, ze jsem za sebou nechal i nejake stridaky, takze to neni jenom o penezich, ale hlavne o rukach...

Co se penez tyce, pokud clovek nepotrebuje vsechno absolutne top, tak wifi stoji par korun, stridak uz taky (nemluvim o kvalite) a stredovej diff je u nas 1.000 kacek. Takze nejake velke extra investice to nejsou. Lipolky podminkou nejsou, mozna jeste ty gumy, ty jsou opravdu znat.

Zavody by mely byt hlavne o zabave, setkani nas "blaznu", proste relax a pohoda. Ja osobne bych si dovedl predstavit treba i zavod samotnejch Finalu...  big_smile

XRAY T3R, Traxxas Ken Block, Axial SCX10 Hilux, Axial Wraith, Tamiya Scania R620 - Spektrum DX3E, DX3C, Futaba 4PL
Beta 1400, Multiplex FunCub, Ikarus vznášedlo - Spektrum DX7, FrSky Telemetry
www.mojemodely.cz, www.calcrc.com

17

Re: Definice kategorie monster truck

Ja se jen snazim rict, ze mi proste unika smysl toho, chtit zavodit a pritom vlastne nechtit zavodit. Tvrdite ze revo je na urovni emaxxe a je to o jednom preklopeni na boudu taky tvrdite ze revo je truggy a schopny bejt na urovni truggy, pritom tvrdite, ze emaxxe rozjezdi truggyna aniz by mel sanci... nekde mi neco nesedi.. no nic

a na draze potrebujes do differaku treba ridky oleje, kdekoliv jinde presne naopak aby ti to nehrabosilo jen jednim kolem na kterym to zrovna nema grip... kdyz chces skakat, tak to musis zvednout.. pravda, mel jsem maxxe jen asi mesic, savika pulroku, nicmene vychazim z toho, ze to je traxxas a je to velmi podobny revu co se rozdilu draha/nedraha tyce

spocitej si, rpm ramena + kameny komplet, stabilizatory, novy diferaky (protoze ty traxxas proste nejsou na zavody idealni), tuningovy tlumice, stredovej diff, pevny odlehceny kardanny a polosy, 17mm hexy... a sme tak kolem 8k... v tu chvili jsi schopnej porazet reva, do ty doby mas diky kontrukci proste problem...

jinak ver mi, nic bych si nepral vic, nez kdyby nas bylo tolik, abysme v pohode udelali x kategorii a rad bych se do ty maxxovy pridal, je to sranda kdyz jezdej vyrovnany auta... ale kdyz ti do mostu prijede 8truggyn, 3reva a 3 zbytky... budes priste radsi jezdit s tema 8mi jako 9tej, nebo radsi s tema trema? sorry ze sem sehnal levnou truggynu a chci zavodit s co nejvic lidma a mit co nejvetsi konkurenci, bohuzel je nas malo, pokud nechces jezdit ve trech, nic jinyho ti taky tady nezbejva pokud mas zavodeni rad...

a uz sem to jednou napsal, nekdo koho odradi to ze na zavodech jezdej ty nejrychlejsi mozny auta a tudiz nema s maxxem sanci, by na zavody stejne neprisel , kdyby techmaxxu a saviku bylo tolik, tak proc jich tam na zavodech neni tricet? kazdej poradatel ti vypise samostatnou kategorii a bude moc rad kdyz ji naplnis, nam aspon nebudou savici a maxxove delat na draze pojizdny prekazky (tady musim poznamenat, ze jsem s truggynou este nezavodil a prekazkou na draze pro me byly monstery i kdyz sem mel revo.. s novakem, tzn zadna palba za miliardu a ruce rozhodne nemam zadnyho profika, bylo to ciste autem... tohle zamerne pisu takhle hnusne)

loni sme prislo do mostu, v kategorii open by nas jelo 5rev a 5nejakej 2wd desetin.. tak jsme poprosili jestli nemuzem jezdit sami, protoze by to byl ukrutnej masakr, poradatel rekl jasne kluci do toho, misto poharu sme dostali pivko a diplom (nebo co) a skvele se bavili.. misto abysme se tam pretlacovali a nicili ty pomalejsi auta, protoze kdyz se ti to pretoci v zatacce a ja jedu za tebou na plnej kotel, tak s tim uz nic neudelam

Ukaz ze je v cechach saviku a emaxxu tolik aby to v pohode dalo na svoji kategorii, vsichni ti vyjdou vstric, kdyz se na zavodech sejde 8truggyn a 3maxxy... tak co myslis budem jezdit pohromade, nebo ne??

18

Re: Definice kategorie monster truck

tys to proste nepochopil, to co rikas je pravda, ale divas se na to z uplne jineho uhlu.

ale kdyz uz o tom tuningu, proc bych mel kupovat rpm ramena a kameny? proc bych mel kupovat tuningove tlumice, originaly jsou velice dobre pokavad neskaces 2 metry do vysky, proc kupovat jine kardany ? plastove jsou lehke dost a vydrzi hodne.... to je ten tvuj pohled, muj je proste vem auto, a jdi si zajezdit na zavody, kdyz nejsi volsovy, nebudes poledni ani kdybys nemel stridaka. Ty tady porad srovnavas maxe s necim...jezisi je to MONSTER tak at jezdi v kategorii MONSTER. Truggy je truggy, at jezdi svoji- to se porad snazim vysvetlit. A jak jsem jiz rekl taktez chapu, ze neni dost lidi. Nebo mi mas za zle mit prani, kdyby existovala alespon na zavodech kde chodim ja kategorie takova jake mam auto ? Kdyz neni, hold nebude, nic neudelam, ale snazim se vyvolat debatu o tom aby byla, aby to relativne pocetnou komunitu lidi s monstrama, kteri si s nim jezdi doma na zahradce a nevytahnou paty ven, mohlo inspirovat se takovychto zavodeu zucastnit, ze se nebudou muset stydet za sve auto, protoze tam zapadnou. Kdyz tady budes predhazovat porad veci typu investuj 10klacku a si na urovni reva...no nezlob se, to je prece k nicemu. Takovy e-savik, ve stocku napr. naprosto nevhodne auto..oproti maxovi je hodne nestabilni, je maly a kratky a moc mekky. Pritom vem si, kolik lidi ho ma. Staci spravne obuti a pritvrdit pruziny a snizit, to je vsecko - muzou smele konkurovat jinym monstrum na amaterskych zavodech pokavad pojedou dobrou stopu a nebodu bourat- coz je prave na amaterskych zavodech ten nejvetsi chalenge, nebot tam rozhodujou spis ruce nez rozdily mezi jednotlivymi modely, jestli jeden je o trosku lepsi nebo ne je pak fuk.

19

Re: Definice kategorie monster truck

Chlapi nehádejte se kurňa :!:
To že by bylo fajn aby byly samostatný kategorie je jasný ale kdo ti vypíše kategorii kam nakonec příjde 5 lidí...nikdo. Dokud nebude na závody elekter 1/8-1/10 chodit přes 20 lidí bude to tak jak to je.
Stejně tak je jasný, že na závod nepříjde nikdo se stock monstrem aby tam dostal na prdel když ho jen účast a doprava vyjde jako třeba mě Most na 700
Takže je to začarovanej kruh
nejsou lidi :arrow: nejsou samostatný kategorie
nejsou 2 kategorie :arrow:  nejsou vyrovnaný podmínky
nejsou vyr. podmínky  :arrow:  nejsou lidi

20

Re: Definice kategorie monster truck

No a právě proto jsem na začátku položil celkem jednoduchý dotaz: Jaká je definice monstera?

Luďa, pořádající závody v Rychvaldu, je ochoten se o speciální kategorii bavit. Je jasné, že taková kategorie je podložena účastí lidí a je třeba sehnat nějakou definici monstera.

Všichni víme, že Savage je monster, Maxx je monster. Někteří z nás (včetně mně) žijí v představě, že Revo je monster. Všichni pak víme, že truggy není monster.

Zatím jsem dostal jedinou definici - stř. diferenciál a křídlo. Existují i jiné?

21

Re: Definice kategorie monster truck

Pro Kropaczecha a Kalbiena:
Máte pravdu, že pokud budu chtít závodit na vyšší úrovni a účastnit se každých závodů s naději na vítězství, pak mi nezbývá, než se plácnout přes kapsu, koupit truggy, pořádný motor apod. A příští rok, až se objeví lepší model, pak musím opět upgradovat. Tohle kolečko ovšem nechce (nebo nemůže) dělat každý. Sice R. tomecek pise, ze to nestojí tak moc, ale pořád to není zanedbatelná částka v domácnosti (a vím, že i on má svě finanční limity 8-) )
V tom s vámi plně souhlasím.

Závodníci, kteří jsou toto ochotni udělat už monstry nemají, mají truggy a pokud se objeví něco lepšího, koupí si to a nebudou tak moc koukat na peníze. A závodit s takovýma je finančně trošku náročnější.
No a pak je tady skupina, jako je Rimmer nebo já, kteří mají radost z toho, že mají doma monstera, mohou se v něm hrabat a závodit proti podobně postiženým v relativně porovnatelném závodu s nějakou nadějí dostat se na bednu. Takže se snažím(e) dát dokupy definici kategorie a přesvědčit pořadatele závodu o samostatné hodnocení této kategorie. A vyhnout se nejen vlastním investicím, ale také čekáním, až se rozhoupou ostatní známí, ať je mimo oficiální závody s čím porovnatelně jezdit. Proto jsem ochoten na závody s těžkým srdcem odstranit i diferenciál. Auto bez něj bude horší v zatáčkách, ale pokud už někoho předjedu, bude to hlavně rukama a ne jenom technikou.

22

Re: Definice kategorie monster truck

Sice R. tomecek pise, ze to nestojí tak moc, ale pořád to není zanedbatelná částka v domácnosti (a vím, že i on má svě finanční limity 8-) )

Samozrejme. Proto jsem psal, ze clovek nemusi mit vse top! Je velky rozdil, jestli si koupim EZRUN nebo MGM + S-NEU. Nebo DX3R od Spektrumu nebo nejakou cinu - oboji je wi-fi a oboji bude fungovat. Je to hodne o penezich. Proto jsem asi jako jedinej (myslim) jen v Moste s original talonama. Nejsem z tech, kteri nasadi nove gumy a po zavode je zahazujou. Jednak se mi to zda prehnane a jednak na to nemam. yikes

Je urcite krasne vyhrat zavod, ale jet tam jenom kvuli vitezstvi, to se opravdu vice kategorii nedockame, protoze to vetsina vzda jeste doma...  big_smile

Berte to jako ja - zabava, adrenalin, zkusenosti. A bude nas vic...  big_smile

XRAY T3R, Traxxas Ken Block, Axial SCX10 Hilux, Axial Wraith, Tamiya Scania R620 - Spektrum DX3E, DX3C, Futaba 4PL
Beta 1400, Multiplex FunCub, Ikarus vznášedlo - Spektrum DX7, FrSky Telemetry
www.mojemodely.cz, www.calcrc.com

23

Re: Definice kategorie monster truck

Ja sem ten thread pocchoppil uplne spatne... omlouvam se za to, mel sem pocit, ze jde o to, aby si monstery byly schopny poradne zazavodit a mit sanci na dobry umisteni. Mylne sem pouzil svuj metr, ze kdyz jedu zavodit, tak se snazim mit co nejvetsi sance na umisteni.
Kdyz mi jednou stranou reknes ze ti vadi ze te na zavodech rasej truggy a druhou stranou reknes ze stock cokoliv ma s dobrejma rukama na zavodech sanci na dobry umisteni, tak jsme proste v totalni neshode.
Dokud ta kategorie neni definovana jako "stock emaxxy" "stock reva" apod a ty tam dojdes se stockem, tak te tam kazdej kdo nema uplne levy ruce ale ma udelany ZAVODNI auto proste hrozne rozvalcuje.

tohle je bylo a bude, zavody jsou jedna vec, jezdeni napohodu je druha vec...

p.s. pocetna monster skupina znamena, ze v mlady boleslavi byli tri a v moste jeden? :-P i kdyz summit je asi monster, tak v moste teda taky tri...

no shodnem se asi na tom, ze by mely truggy a monstery jezdit oddelene, tak sup, v dolnim bukovsku 13.6 chci mit 16monsteru at maj svoji kategorii smile))

24

Re: Definice kategorie monster truck

Pro Kropaczecha a Kalbiena:
Máte pravdu, že pokud budu chtít závodit na vyšší úrovni a účastnit se každých závodů s naději na vítězství, pak mi nezbývá, než se plácnout přes kapsu, koupit truggy, pořádný motor apod. A příští rok, až se objeví lepší model, pak musím opět upgradovat. .

s timhle proste nemuzu souhlasit... nevim kde jste vzali tu predsatvu, ze truggyny stojeje miliardy a musis je menit kazdej rok za novy... jasne pokud jezdis na mistrovstvi tak asi jo, ale v elektro podminkach?

mrkni
beru ze motor/vysilacku/baterky/regl mas stejny tam i tam
revo - 11k novy, davas to za rtr ktery stejne vsechno vyhazis.. roller jde poridit v nejakym trosku dobrym tuningu za 8k +-
emaxx - 10novej jetej zrovna zadnej neni, tak me doplnte kolik se da poridit roller, me se povedlo koupit s nejakym lehkym tuningem za 6+postovny z usa...
truggyna, nova 13k + 2k konverze, pokud si linej jako ja, nebo tak nic pokud si sikovnej jako treba jaja....
jeta ... moje stala 7k, jajova stala 7k dokonce nova starsi verze, xrayacka lonska 9k, sivi koupil za 5k i se servem(parchant:)

ok, das za truggynu o 3k vic rekneme, to je par baterek, nebo dve sady kol... kdyz chces zavodit, urcite to neni o tolik vic a jsi naprosto nekde jinde.
sry musel jsem tuhle predstavu, ze truggyna ktera to ownuje musi stat majlant.
opet, cely to zacalo definici monster truck na zavodech, takze nepotrebuju resit, ze mi truggyna nevyjede schody za barakem..

25

Re: Definice kategorie monster truck

No pokud to bylo myšleno na mně:
Opravdu ideální by byly kategorie, jak jsi je popsal - Stock Revo, Stock Maxx + definované baterie. Pak to bude o nastavení a rukách za minimálního množství financí.  Tady se snad shodneme, že tolik lidí se nenajde.
Takže teď už jen definovat monstery - vzhledem k tomu co jsem napsal výše amatérské monstery. Zatím Revo bez diferenciálu a křídla vyhovuje podmínkám.
Jinak i já chci mít možnost na závodech vyhrát - povídání kolem je fajn, zábava je fajn, ale mít možnost vyhrát je v mém případě asi to největší lákadlo i když výhrou je pohár za 125 Kč a startovné + půjčka čipu nějakých 400 Kč.