Re: HIMOTO Nascada 1:10 RTR
Je tam, v převodovém poměru. Nascada je trochu rychlejší...
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Je tam, v převodovém poměru. Nascada je trochu rychlejší...
tak to spraví větší pastorek....
a proc je jeden podovzek drazsi, kdyz v tom neni zadnej rozdil krome prevodu... a taky nechapu jak muzou ruzny dva vyrobci prodavat stejnej vyrobek...
Seat a Fabka maj taky stejnej podvozek, jen jinou kastli :-)
//prispevek porusoval pravidla a byl smazan;;; admin scarabeus
tak jsem chvili googlil a porovnaval a v celkovym vysledku by mela vyjit trochu lip kara od himota...
zdravim, konečně mi došel model tohoto auta s 27 mhz a mám problém. večer jsem, podle návodu, zapnul vysílač , zapojil akumulátor, a zapnul přijímač. Vše bylo ok, chviličku pomaličku jsem jezdil po pokoji, a pak ho zase podle návodů vypnul. Ráno jsem model opět zapnul podle návodu a auto nejezdí . přijímač bliká což má znamenat že jsem zapnul nejdříve přijímač a pak vysilac, což jsem neudělal. akumulátor je nabitý a baterie ve vysilaci nové. neví někdo kde je problém? diky
Jestli zapnes driv radio nebo auto je jedno jezdit bude tak i tak.. ale je to prasarna. prijmac bez signalu se muze zblaznit a ....
A ted jedna moje otazka.. to same auto(himoto onroad) a chci novou kastly... takze podle ceho mam hledat? hodi se na to z tamye? a nechaj se nekde sehnat uz nalakovany? Diky
Ano, Tamie se na to hodí, nalakované karoserie se sehnat dají většinou jako náhradní díly pro RTR modely, ale jejich kvalita není valná, lepší je si s tím trošku pohrát.
K mému předešlému problému:
Z nějakého mě neznámého důvodu se vysílač a přijímač spojí jen pokud zapnu vysílač s nevytaženou anténou, pokud nejdřív vysunu anténu a pak zapnu vysílač tak se nenajdou.
Po asi 5 cyklech baterky mi regulátor po připojení baterky hlásí že je vybitá a nepustí mi proud do motoru (baterka je nabitá, 7.2, napětí 8.6V) Zvláštní je že pokud v tomhle případě spustim zpátečku na plno tak se zapne zpátečka a nezastaví se dokud neodpojim baterku.
Samotnej podvozek se mi zdá pěkně udělanej ale elektroniku asi dělal nějakej hladovej číňan v pondělí nebo pátek.
Zdravím, chci se zeptat, možná mě ukamenujete, ale bude tento podvozek lepší než HPI E10?
Líbí se mi především nastavitelné odklony a sbíhavosti, což E10 nemá.
Na druhou stranu, jak tu čtu o problémech s tou elektronikou... Nerad bych si ještě pohoršil.
Díky za odpověď.
Ano, je určitě lepší než HPI E10. Nascadu mám doma už docela dlouho a dělal jsme an ní dost pokusů, tak se klidně ptejte na konkrétní věco jestli někoho něco zajímá Můj názor je, že by auto bylo uplně někde jinde kdyby bylo dražší... takhle každý soudí podle ceny
ahoj chci si koupit autíčko na ježdění a čase závodit je tohle dobrá koupě ? XXXXX aby to bylo aji v nějákém hobby závodě konkurenční ? a dají se sehnat náhradní a tuning díly levně ?
___________________________
Prosim bez linku na CZ shopy...
Naposledy upravil: Tomecek (16. 12. 2011 07:24:31)
Nedávej prosím odkazy na CZ obchody, je to proti pravidlum. stačí když napíšeš název auta a ostatní si to najdou.
děkuji za smazání btw jedná se o HIMOTO Nascada 1:10 RTR jestli o tom stále platí to co je tu psaný 2 roky zpátky nebo byste mi doporučili spíš něco jiného. Ideálně RTR on road a klidně to muže být i drift do 5k, kdyby o tomhle už neplatilo, že je dobrý
děkuji
Máš klasický problém. Chtěl bys auto, idealně RTR do 5 tisíc (to problém není), ale aby případně bylo i konkurenceschopné v nějakém závodu, je už těžší. I poměrně amaterské závody se dneska jezdí např. s podvozky XRAY, Yokomo atd. které jsou vlastnostma a cenou jinde, než RTR do 5 tisíc. Pokud bych ti v téhle ceně měl něco doporučit, aby to mělo šanci i na závodech tak bych doporučil LRP S10 TC 2,4GHz. http://www.lrp.cc/en/products/rc-cars/1 … r/details/ V tomhle provedení koupíš v čechách okolo 4 tisíc ale budeš ještě potřebovat baterky a nějakou lepší nabíječku. Pokud to se závody myslíš jen trochu vážně a nemáš velký rozpočet, vzal bych tohle auto v Non RTRverzi (cca 2200 Kč) a osadil ho lepší elektronikou. http://www.lrp.cc/en/products/rc-cars/1 … r/details/ nebo ještě lépe http://www.lrp.cc/en/products/rc-cars/1 … e/details/ ale to je už opravdu holý podvozek a dost věcí musíš doskládat. Ale já se o onroad zajímám jen okrajově, takže ještě raději počkej jestli nenapadne někoho lepší řešení. Jinak tady jsme už dost mimo téma, takže pokud přemýšlíš o jiném autě než Nascada, tak založ dotaz v sekci Výběr RC modelu auta.
Naposledy upravil: Dovi5 (16. 12. 2011 12:07:09)
Jeste bych mohl doporucit Ansmann ARE-2, cenove se vejdes. Par lidi v mym okoli ho ma a chvali. Co ja tak pozoroval, tak srovnatelne s tim LRP, co ti psal Dovi...
Tak to LRP doporučuju především na základě zkušeností v závodu, jedná se tedy o BX verzi, ale princip je podobný. Důležitý je poslední odstavec článku : http://www.elektrobuggy.cz/index.php?op … ;Itemid=63
jinak Ansmann ARE-2 Bl http://www3.ansmann.de/cms/en/rc-cars/e … -2-bl.html se střídavým motorem a 2,4GHz vysílačkou je za ty penize taky super volba. Navíc v Praze je přímo kamená prodejna s Ansmann modelama, takže náhradní díly OK.
Naposledy upravil: Dovi5 (16. 12. 2011 13:16:30)
Také se přikláním k výběru.
Himoto nascadu v RTR verzi mam už skoro rok. Za tu dobu co ji mám jsem ji značně přestavěl ale práce na ní je ještě dost.Pro nahlédnutí přikládám níže video. K tomuhle modelu je řada tuning hliníkových dílů skoro všude k dostání to je pro tenhle model značné plus. Pokud se kouknete na plánek a tabulku náhradních dílů v návodu přiloženém k nascadě. Zjistíte že se dá opravdu skoro vše předělat do kovu a co si budeme povidat kov je kov. Nascada je v návodu označena A1 a ta je totožná s E2 kam už můžete dát ocelové hnací kolo i ocelový pastorek a podvozek A2 může také ocelové převody. Brzy Ji budu mít už komplet přestavenou a pak dodám další příspěvek s videem
http://www.youtube.com/watch?v=bKv-Cz1cdcw
Slideshow pekny. Delal si nekde bokem poznamky, na kolik ten "tuning" prisel?
mno přehled sem si přesně nedělal ale pokud se pamatujuzprávně tak to tu nějak rozepíšu.
zaklad model stal nejaky necely 3000kč pak silnejsi baterka regl motor nabíječ a kola cca 5500kč pak karoska a nějaky drobnosti jako led pasky a nějaký spojovací materiál cca 2000 dále hliníková ramena těhlice a domečky cca 2500kč chladič další kola a pár elektro dílů pro blinkry cca 1300kč a vysílaš DX3E s přijimačem a servem okolo 2000kč
takže model stál 3000kč a tuning 13300kč přibližně. jezis to sem si to radsi nemel pocitat
Málem bych zapomněl brzy mi dorazí ocelové převody a lipo 6500mAh a to budou další 3000kč pryč
Drakenosss: pěkný video osobně mám taky Himoto a jsem s ním moc spokojený plánů je s ním hodně ale zatím se s ním seznamuju a hlavně se to učím pořádně ovládat.
Nechci zakládat nový téma když tu jedno o tomhle autě je.Mám dotaz časem mám vplánu se porozhlidnout po silnějším motoru.A chci se zeptat pokud budu kupovat jinej motor tak zůstat u stejnosměrnýho a nebo koupit střídavý.A co to obnáší.Vím,že regulátor bude muset být jiný.
Zdravím všechny modeláře, potřebuji se vás zeptat zda nevíte jaký má Himoto nascada limit motorů v základní verzi bez tuningu respektive mám himoto nascada bez alu tuningu a odešel mi regul takže tam chci dát brushless set ale nevím jak silný motor mi to zvládne...
Pokud někdo víte tak Vám předem děkuji car.lol.
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.