1

Téma: Bezpečnostní prvek karburátoru 1/5

Zdravim,
Pročítám si pravidla Českého poháru Large Scale a zastavil jsem se nad jedním pravidlem.

"V ovládání karburátoru musí být vřazen bezpečnostní prvek, který vrátí škrtící klapku do uzavřené polohy v případě přetržení / zlomení ovládacího táhla škrtící klapky."

Nikdy jsem nic podobného neviděl a nedokážu si to představit.

Děkuji za vysvětlení. smile

HPI Baja 5SC, Spektrum DX3C
http://tomik112.rajce.idnes.cz/

2

Re: Bezpečnostní prvek karburátoru 1/5

je tim mysleno pero na klapce ktere ji vraci zpet pokud by se ti prethnul bowden nebo tahlo od serva

nicmene to neresi vlastni poruchu serva (treba kdyz se ti strhne prevodovka)

3

Re: Bezpečnostní prvek karburátoru 1/5

Šlo by přidat nějakou fotku. Jsem asi zabedněnej, ale stejně pořádně nevím o co jde. hmm

HPI Baja 5SC, Spektrum DX3C
http://tomik112.rajce.idnes.cz/

4

Re: Bezpečnostní prvek karburátoru 1/5

Přeně tak jde o tu pružinu na klapce

http://www.mvvs.cz/obrMVVS/prislusenstvi/3224x.jpg

je to ta vlevo dole

Naposledy upravil: Tom69 (23. 09. 2011 17:26:46)

5

Re: Bezpečnostní prvek karburátoru 1/5

Super. Přesně takhle jsem si to představoval. Moc díky cool

HPI Baja 5SC, Spektrum DX3C
http://tomik112.rajce.idnes.cz/