1

Téma: Kyosho-Spider-TF-4-TYPE-R

Chtěl bych se zeptat na tento inzerat: http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/Pr … u/556346/#

Mám dojem, že je to dobré, ale nevím. Nenašel jsem nic na Internetu u nás. A tak jsem trochu na rozpacích. Tuším, že Kyosho je dobrá značka. Cena proto se mi nezdá příliš velká.

Jestli někdo umí poradit, bych byl vděčný.

mlg

2

Re: Kyosho-Spider-TF-4-TYPE-R

K jakému účelu chceš podvozek používat? Jestli chceš jezdit závody, podívej se po podvozku, na který má podporu ND.

Jediné cenné je čip, ale o něm není v inzerátu ani písmenko.

3

Zatím jsem téměř úplně začátečník, takže nechci moc do toho investovat. Myslím, že možná bych šel na rally, protože je víc možností jezdit volně.

Jinak, co je podpora ND, a o žádném čipu také nevím… sory, omlouvám se za hloupé otázky.

Díky za odpověď

mlg

Naposledy upravil: mlg (24. 03. 2014 14:24:46)

4

Myslím tím dostupnost náhradních dílů, tohle dost starý podvozek a zde bych viděl problém.
A ten čip myslím tu červenou krabičku, je k počítání kol pomocí systému AMB.

Osobně bych ti to nedoporučil, nejdřív si ujasni co budeš chtít jezdit, pro každou kategorii to chce specifický podvozek :-)

5

Díky za radu. Já také váhám, protože sám nevím dobře, co bych přesně chtěl. Jezdil jsem teď nějak volně s kamarady v garaži, na parkovišti a tak s Himoto Nascada. Ale to autičko není opravdu nic moc. Uvažuji, že ho předělám na rally, protože jak jede trochu rychle prostě odbočuje jako blázen, a nedokážu to správit, i když jsem se různě díval. Nicméně jede dobře, a je s tím legrace.

Co se týče toho Kyosha líbí se mi, že podvozek vypadá kvalitně a že tím, nic nezkazím, protože i kdybych třeba nakonec ho předělal také na rally, myslím, že by to mohlo být dobré. Ale právě ty náhradní díly... to je otázka, která mě právě nepřesvědčuje. Ale na druhé straně tak kvalitní podvozek za takové peníze, není k zahození, nebo ano?

Díky.

mlg

6