1

Téma: Dotaz ohledně Traxxas Monster Jam

Zdravím,

uvažuji o koupi tohoto modelu ve verzi Grave Digger 1/10 s vysílačem Traxxas TQi 2,4 GHz. Jelikož jsem na zdejším fóru nenašel vaše zkušenosti s tímto modelem, tak se chci zeptat jaké s tímto modelem máte zkušenosti. A jak je na tom sériově dodávaná baterie? Doporučili byste mi nějakou lepší + nabíječku? Jsem tu nováček, tak se radši zeptám než něco pořídím. Předem díky za odpovědi.

Naposledy upravil: ondra.cbr (02. 04. 2014 05:01:20)

2

Re: Dotaz ohledně Traxxas Monster Jam

Čus,
jen obecně.
Pokud se jedná o set s 3000 mAh NiMH, tak za sebe bych doručil přechod na LiPo baterie + vhodný nabíječ. Dodávaný nabíječ je totálně k ničemu. Je to jen opravdu nouzové řešení. Ohledně nabíječe si přečti příspěvky ZDE na foru.
NiMH se jezdí tř. na závodech. Nicméně, pokud máš model jen na rekreační jízdu a jdeš vyloženě po délce jízdy, tak kup zrovna LiPO baterii/e. Ohledně LiPo si též něco pročti v odkazu výše.

ZÁSADNÍ VĚC: LiPo musí podporovat regulátor modelu, takže si zjisti, kolika článkovou baterii je schopen pojmout.

Traxxas E-Revo Brushless (5608), Turnigy Nano-Tech 6000mAh 3S
Reely TC-04, Škoda Fabia S2000, Turnigy Nano-Tech 5300mAh 2S
http://revko.rajce.idnes.cz/

3

Nevim jak ty, ale já nikdy neslyšel o někom, kdo by v dnešní době používal nimh na závodech :-D jinak, normální 2S lipolky mají 7,4 voltu, tzn. je podporuje každý regl. Jen je potřeba dokoupit pípak (bzučák) který hlídá stav článků, aby se nepodvybili ;-) nabíječ s balancerem a dostatečnou silou, min 50W, abys to nenabíjel moc dlouho. Doporučuju nakoupit v hobbykingu, maj tam nejnižší ceny, pokud ti teda nevadí nakupovat ze zahraničí.

4