
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 9 10 11 12 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
Akce REVO se blíží ke konci ..... všechny fotky : http://lukidol.rajce.idnes.cz/Traxxas_R … _-_servis/
Namontované nové servo zpátečky
Pneuservis ....
A teď už se čeká na nové disky. Majiteli Reva už přišlo nové palivo a teploměr
Tedy, jen čumim!!! Skoro bych nevěřil, že to je to samý auto. Musím říct že jsi odvedl precizní a bezkonkurenční práci. Už se těšim, až ho uvidím na živo a v akci.
A pokračování Reva .... http://lukidol.rajce.idnes.cz/Traxxas_R … _-_servis/
Nové disky
Nová serva plyn/brzda i řazení
Nové jednosměrné ložisko
A výměna spáleného tranzistoru v EZ Startu
"Novej" karter a klika a nová ložiska
Pustil jsem se i do Reely Rex-X , které jsem dostal , ale auto je v hrozném stavu a za díly bych dal randál , takže to odkládám do doby kdy se mi povede sehnat celé auto na díly. Navíc je to ten případ kdy výrobce sníží cenu tím že ze čtyřkolky udělá dvoukolku tím že přední diff nenamontuje a středovej vybrakuje a jen ho zavře. Takže mi chybí i differáky.
http://lukidol.rajce.idnes.cz/Reely_Rex-X
Tak ještě Kyosho Scorpion XL .......... http://lukidol.rajce.idnes.cz/Kyosho_Sc … _B-XXL_VE/
Předělal jsem znova ty přední světla , vyměnil jsem některé ledky za jiné z větším rozptylem a některé za led s nižším výkonem a přidal led aby světla byla osazena kompletně.
Takhle jsem to udělal původně
Předěláno
Odkud máš tu folii? Je super.
Fotky z akce "Modeláři sobě" ........... http://lukidol.rajce.idnes.cz/Modelari_ … 18.6.2016/
A zase Savage XS
Úprava chlazení - obecný problém aktivních chladičů které zřejmě vymýšlí polodebil ze čtvrtkou mozku. Větrák nasává vzduch a fouká ho na motor , ale onen vzduch najednou zjistí že nemá kudy ven a tluče se mezi větrákem a motorem dokud na to majitel vzteky nešlápne , protože má zas přehřátý motor.
A teď kola ...... vaření gumového guláše a přelepení kol , protože majitel přez mé rady přilepil gumy chemoprenem ........ "a hele vono to nedrží" , takže kola plný bordelu ....... uvařit , sundat lepidlo , vyčistit , vyprat , usušit a zalepit
A ještě něco k bývalému majiteli Kyosho Scorpion XXL o němž jsem tak už pochvalně psal .......
Tohle jsou RC vysílače také od něj
První , to je to menší zlo - bez potahu volantu a vytržená anténa ...... rozebrat , zastrčit a opraveno
A ted ta o dost dražší , chytrejší , ale za to nepoužitelná
Jako první jsem si všimnul že je vytržený nabíjecí a zároveň interface konektor , dá se propojit k PC a programovat nebo aktualizovat.
No jo , jenže on nefungoval ani dotykový displej tak to je tím že tam vůbec není do dotykové sklo
které samozřejmě nejde koupit .............. o molitanu přilepeného na volantu sekundovým lepidlem nemluvě , co dodat ? Slušného nic
Hormann
Byl jsem ve středu vyzkoušet Hormanna na letišti , protože jsem na něm dělal nějaké změny , říkal jsem si dám tam onroad kola ať neničim teréní. Jenže trochu začalo pršet a pak ještě o trochu víc ...... mě to ale neodradilo ......
Na letišti jsem to nastartoval , zahřál a začal jezdit , jenže to opravdu hodně klouzalo , tak to vypadalo spíš jako trénink driftu , škola smyku a musim říct že jsem se opravdu pochlapil a fakt se mi to líbilo. Při jednom móc pěkným dlouhým , macatým a mostrózním slajdu ( děj graduje ) jsem trefil díru ...... pecka rána , bum prásk tralala - stále se točící kolo letí vzduchem , Hormann se zmítá v nekončících hodinááÁCH ..... (to je drama ) auto na sračku
....... né , jenom jsem urazil kolo .....
Hormann
Přestalo chodit JX Servo CLS6336 HV (36Kg) , které jsem tak chválil. Je na vzduchových brzdách na přední nápravu.
Volal jsem do eshopu že budu reklamovat , vyplnil jsem reklamační formulář ....... pak mi to nedalo ...... otevřel jsem ho a .....
Tišťák byl nějak špatně zafixovaný , tak se to uklepalo
Takže přiletovat ....
A zafixovat ....
Přišlo loučení s Maverick Blackout a LRP S8 BX Team , které jsem tu měl uložené víc než půl roku .......
Jenže zase se hned vrátili
Maverick s vysypaným ložiskem na spojce ......
Přišla rovnou nová spojka a věci k LRPéčku
A u LRP dodělat balanční konektor .....
Motor Chung Yang z Losi Five
Přišel na kontrolu ...... zvenku : zohybaná žebra na válci , olámané lopatky na setrváku , obří vůle na hřídeli plynu , lehká vůle na ložiskách klikovky , horší komprese a zadřený ložiska na spojce.
Uvnitř to bylo horší ...... velká vrstva usazeného karbonu se pomalu odlupuje a vydírá motor
Po vyčištění by ještě nějaké motohodiny namotal , případně jako záložní motor.
U téhle Losi verze nechápu 100% zakrytí spojky , za prvé se všechen obroušený materiál přilepí uvnitř a za druhé se spojka nechladí.
Orvaný píst
Vyčištěný válec a píst
Čus, Tak jak vlastně jezdí hormann? Už je motor v pohodě? No ten motor z losiny je teda něco. Majitel dával do benzínu asi převodový olej nebo co?