1

Téma: Oprava nebo koupit nový podvozek

Pořídil jsem starší, asi už ze třetí ruky, Hpi Bullet MT flux. Je hodně upraven, lepší motor, regulátor, silnější servo. Má předělány závěsy kol komplet do hliníku, ale nějaká samodomo výroba. Docela to má všude vůle. Pořád mi vypadávají ty kosti od difu ke kolům. Ještě se mi nestalo, že bych vyjel celou aku. Tlumiče mají asi taky to nejlepší za sebou.
Tak přemýšlím, jestli nakoupit náhradní díly a předělat to zpět do plastu. Nebo se dá sehnat jiný komplet podvozek, do kterého bych napasoval elektroniku?
Diferenciál taky nějak blbne. Tyč od difu k motoru se točí, ale kola ne. Dif jsem měl rozdělaný, žádný zub není vylomený, jen dva na velkém kolečku jsou velmi mírně obroušené.
Omlouvám se za některé označení dílů, jsem v autech nováček wink

Bylo: HPI Bullet MT flux, Traxxas Stampede VXL, HPI Firestorm 10T flux, Thunder Tiger E-MTA
Je: Traxxas Summit

2

Re: Oprava nebo koupit nový podvozek

Co Ti na to odepsat. Já bych to viděl tak, jelikož jsi si koupil šrot, tak to patří do šrotu. Vyndal bych jak tak použitelné věci a snažil se sehnat něco slušnějšího. V žádném případě bych do toho nové díly nekupoval, protože by Tě to vyšlo dráž, než nové auto.

hmm Traxxas Stampede  hmm Losi Mini 8ight 1/14 4WD hmm Himoto MegaE8MTL Monster Truck hmm  Axial SCX10 II Jeep Cherokee hmm Savage XS Flux hmm Exceed RC Mad Torque 8x8 Crawler hmm
                                                        http://jackie49.rajce.idnes.cz/

3

Pořídil jsem starší... Hpi Bullet MT flux... Docela to má všude vůle.

To neřeš. Vůle nejsou na závadu. A když koupíš nové auto, téměř jakékoliv (mimo Mugen Seiki MBX-7 ECO, které vydrží oproti ostatní mnohem více), vůle se začnou stejně po chvíli projevovat.

Pořád mi vypadávají ty kosti od difu ke kolům.

Stáhni lehce kola k sobě pomocí nastavovacích šroubů na náklon. Není to ideální řešení, ale pokud to nepřeženeš, na jízdních vlastnostech to nepoznáš.

Tlumiče mají asi taky to nejlepší za sebou.