1

Téma: Vhodný elektro on-road

Ahoj,
chci si pořídit můj první on-road model a tak mě napadlo že se zeptám tady.
Mé požadavky:

- on-road (jak už jsem zmínil)
- elektrický pohon
- 1:10
- RTR (včetně baterky a nabíječky)
- 2.4GHz
- dostupné všechny díly
- dobrá výdrž baterie
- žádnou čínu
- nové
- do 7000,- Kč

Díky,Sam. smile

2

Re: Vhodný elektro on-road

Jen detaily : všechno je z číny a když je k modelu nabíječka tak si stejně musíš koupit modelářskou , aku je u levnějších modelů jen NiMh.

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

3

Aha dík, jsem začátečník...

4

Se stejnosměrem to asi nebude ono a když budeš chtít střídák , tak ti zbyde tak Himoto a podobné , když chceš nové.  Pak teda počítej 1500,- až 2000,- nabíječka a Lipolka.

- -  Servis RC modelů :     Fotky    Videa    Blog    Zvuk    Tel:  608 249 147  - -

5

Tady je stejnosměr : http://rchobbyracing.cz/RC%20MODELY%20A … trada%20TC

A tady střídák : http://rchobbyracing.cz/RC%20MODELY%20A … 0Brushless

6

a co říkáte na tohle ? http://www.carson-modelsport.cz/zbozi/2 … +-Akce.htm
kuličková ložiska nebo baterku + nabíječku bych si dokoupil (podle toho co by bylo výhodnější).

7

Na to rovnou zapomeň !

8

Proč ?

9

Protože TT01 je historická obludnost s hrůzostrašnýho plastu s historickou elektronikou ......... a za 5000,-  mad

10

asi tak :-D shanim zavodni placku bez el xray t2-t3-t4 nebo tamiya trf 416 hot bodies cyclone ,a skoro každej den mi přijde nabidka tipu tt01 e za 5tisic,nevim jestli si představujou pod zavodnim podovzkem tt01 tak už jsem na mrtvici

jo na model bazaru je xray t2 za 2500 co to postavit
by se dalo do 7tisic bez problemu

Naposledy upravil: michyy02 (06. 10. 2014 15:18:19)

HPI blitz Novak Havoc pro SC balistic 6.5z,Team Losi 8ight Truggy Argus a5 3.5cc
Sanwa MT4 FHSS4
http://michyy02.rajce.idnes.cz/

11

dobře a co třeba LRP Blast TC 2,4GHz nebo SPARROWHAWK VX 2.4GHz a nebo jeste SPRINT 2 Sport RTR 2.4 GHz

12