26

Re: HPI E-Savage

final je lehci a pomalejsi


jak uz bylo zmineno pri druhem zmacknuti brzdy hned jede spet asi to bude tim ze ja tohlensto delam porad,ale ja kdyz zabrzdim a malo tak auto jede dvermi napred,a este dela kotrmelce

27

Re: HPI E-Savage

Taky o něm přemýšlím.
Mohu se zeptat jak dlouho vydrží na jedny baterky jezdit (samozřejmě vím že je to závislé od terénu, kapacity a stylu jízdy – stačí mi orientačně jak dlouho se s ním dá asi blbnout na jedny určité baterky – nebavilo by mě po každých 6 minutách měnit baterky)? Díky

28

Re: HPI E-Savage

Jezdil sem s ní (e-zillkou) přes 20minut na 3300mAh baterie  wink

29

Re: HPI E-Savage

Tak jsem zrovna koukal, co řešej E-MAXíkáři.
Je to povolování červíků na pastorkách - eventuálně ostatních šroubků.
Moje zkušenost s naší potvorou je prozatím tato:
- Před první jízdou jsme vše dotáhli - tedy spíše zkonrolovali, protože uvolněného nebylo nic - tak max. o čtvrt otáčky 
- Další "šroubkoservis" od té doby proběhl celkem třikrát a to vždy po sedmi vyjetejch baterkách - tedy cca po 3 hodinách jízdy - no byl jsem zatím mile překvapen - pouze pár drobných dotažení o čtrvrt až půl otáčky (nejvíce asi tři inbusky na krytu motoru)
Tak doufáme, že to takto bude i nadále a snad nebude smolec co měl ROHE  :cry:

Savage FLUX HP tuning - Futaba 4PL  / Multiplex Funcopter v2         byl E-Savage
naše RC kalkulačka        Foto   Video       www.rc-models.cz/

30

Re: HPI E-Savage

Chci se ještě zeptat, k nabíjení používám tu nabíječku co byla v krabici i s e-savíkem k zapojení do auta.......baterky mám 2x3300 mAh a nabíjím je obě najednou, někdo mi už říkal, že když je nabíjím každou 4A, tak by měli být nabité cca za hodinu a čtvrt. Jenže ta moje nabíječka začne svítit že jsou nabité cca už za půl dodiny +-. Což je asi špatně....nikde se nemůžu dočíst, jestli když to nechám zapojený dál, jestli začne opět dobíjet....(myslel jsem jako že třeba vychladnou baterky atd.) nevim, moc tomu nerozumim a přebytečný 2 tis. na lepší nabíječku ted bohužel nemám.......poradíte někdo, jak to je?  roll

31

Re: HPI E-Savage

jak je to s dostupnosti nahradnich dilu v CR na E-SAVAGE?

32

Re: HPI E-Savage

SASimu
ta rekuperace-neboli využití přebytkové energie např na dobíjení bat,  lol místo aby nám regl vytápěl kastli, do který beztak táhne ze všech stran lol  asi v tomto oboru ne, že?

elektricka brzda neni nic jineho, nez to, ze regl zkratuje privody na motor. Motor se chova jako generator proudu a tim zkratem dojde k jeho zatizeni jak jen je to mozne.

33

Re: HPI E-Savage

jak je to s dostupnosti nahradnich dilu v CR na E-SAVAGE?


  dostupnost je celkem slušná, já nakupuju většinou v Praze  a výhradní dovozce , jak jsem zjistil na stránkách HPI, je Lestr, a jinak mohu říct, že jsem zatím moc náhradních dílů nepotřeboval

34

Re: HPI E-Savage

RIMMER
ano, jednoduchá el. brzda dá se říci takto funguje, ale např. u některých el. lokomotiv (to už není pouhé vyzkratování) je právě ta přebytková energie z motoru (vlak má dostatečnou kinetickou energii, naše modely samo ne) - tzv. rekuperační brzdění - vracena do napájecího trolejového vedení, event. je možno ji použít na dobíjení akumulátorů
Jasně, že u těchto měřítek a výkonů motorků to nehrozí - také to bylo myšleno v nadsázce - ale bylo by to supr ne, brzdit a dobíjet akupack lol  lol

Savage FLUX HP tuning - Futaba 4PL  / Multiplex Funcopter v2         byl E-Savage
naše RC kalkulačka        Foto   Video       www.rc-models.cz/

35

Re: HPI E-Savage

RIMMER
ano, jednoduchá el. brzda dá se říci takto funguje, ale např. u některých el. lokomotiv (to už není pouhé vyzkratování) je právě ta přebytková energie z motoru (vlak má dostatečnou kinetickou energii, naše modely samo ne) - tzv. rekuperační brzdění - vracena do napájecího trolejového vedení, event. je možno ji použít na dobíjení akumulátorů
Jasně, že u těchto měřítek a výkonů motorků to nehrozí - také to bylo myšleno v nadsázce - ale bylo by to supr ne, brzdit a dobíjet akupack lol  lol

super by to bylo, ale te energie co b se ti vratilo z brzeni je strasne malo oproti vydane energii, takze bys to na vydrzi temer nepoznal

36

Re: HPI E-Savage

jak je to s dostupnosti nahradnich dilu v CR na E-SAVAGE?

Mno ono tim ze vsechny dily co se daj pouzit tak uz dlouho delaj hotbodies tak v pohode, ted jsem zlomil unasec v diferencialu a jen jsem naklikal, zamailoval a druhej den sem to mel v praci v poste, koupil jsem si k tomu asi padesat tech sponek kterejma se drzej baterky a kastle (nejak je ztracim jsem nesika) a uplne v pohode.

takze hadam ze ostatni dily budou taky v poho. v nejhorsim z towerhobies je dotahnes taky vid

37

Re: HPI E-Savage

Chci se ještě zeptat, k nabíjení používám tu nabíječku co byla v krabici i s e-savíkem k zapojení do auta.......baterky mám 2x3300 mAh a nabíjím je obě najednou, někdo mi už říkal, že když je nabíjím každou 4A, tak by měli být nabité cca za hodinu a čtvrt. Jenže ta moje nabíječka začne svítit že jsou nabité cca už za půl dodiny +-. Což je asi špatně....nikde se nemůžu dočíst, jestli když to nechám zapojený dál, jestli začne opět dobíjet....(myslel jsem jako že třeba vychladnou baterky atd.) nevim, moc tomu nerozumim a přebytečný 2 tis. na lepší nabíječku ted bohužel nemám.......poradíte někdo, jak to je?  roll

Pánové, to vážně nikdo neví, jak ta nabíječka funguje?  sad

38

Re: HPI E-Savage

RIGIMU
Jak už jsem ti psal v SZ, já ji zatím nepoužil, nabíjím jinou nabíječkou.
Ale že ani nikdo jinej nic.....
Ale něvěš hlávku, až vyjezdíme bat, tak to s ní budu nabíjet a dám ti vědět
Doufám že zítra, to budu mít čas
čus

Savage FLUX HP tuning - Futaba 4PL  / Multiplex Funcopter v2         byl E-Savage
naše RC kalkulačka        Foto   Video       www.rc-models.cz/

39

Re: HPI E-Savage

Chci se ještě zeptat, k nabíjení používám tu nabíječku co byla v krabici i s e-savíkem k zapojení do auta.......baterky mám 2x3300 mAh a nabíjím je obě najednou, někdo mi už říkal, že když je nabíjím každou 4A, tak by měli být nabité cca za hodinu a čtvrt. Jenže ta moje nabíječka začne svítit že jsou nabité cca už za půl dodiny +-. Což je asi špatně....nikde se nemůžu dočíst, jestli když to nechám zapojený dál, jestli začne opět dobíjet....(myslel jsem jako že třeba vychladnou baterky atd.) nevim, moc tomu nerozumim a přebytečný 2 tis. na lepší nabíječku ted bohužel nemám.......poradíte někdo, jak to je?  roll

Pánové, to vážně nikdo neví, jak ta nabíječka funguje?  sad


Ja ti jen muzu rict ze ta nabijecka se vypina kdyz je moc horka,takze kdyz to mas treba nekde kde fouka atd... tak se ti to nabije rychleji

40

Re: HPI E-Savage

Chtel sem se zeptat jak vidite toho e savage(nebo zillu) se zavodenim :?:  :?:

41

Re: HPI E-Savage

No je čím dál pravděpodobnější, že elektro monstery pojedou se spalovacíma. Předběžně počítám, že by elektry měly dvě skupiny rozdělené na jedno a dvoumotorové. Závody připravuju kombinované - trocha rychlosti trocha něčeho podobného trialu...

42

Re: HPI E-Savage

a stihala by ostatnim?to by mne spise zajimalo 8O

43

Re: HPI E-Savage

a stihala by ostatnim?to by mne spise zajimalo 8O


hhhhhh,E-zilla dozene Savika,sam sem jednou byl na draze JKcars teamu,nejdriv sem se ptal jestli muzu trenovat s elektrou a vedouci rekl ze muzu,a este mi rekl ze nemusim platit(asi si myslel ze pojedu jen chvili,hold kazdy se muze zmilit),nojezdit sem jezdil na rovince se mi povedlo predjet Genesis :-),ale jinak se mi nezdalo ze by E-zilla nemela stihat,ale jediny problem byla Alchimie pneumtaik,neznate nejake pneumatiky na E-zillu???

44

Re: HPI E-Savage

jelikoz ezilla/esavage maji standardni 14mm hex tak tam muzes dat jakekoliv  standardni kola pro MT. takze treba proline bowtie ci jedny z nejlepsich response od traxxasu. s tim ze ale budou potreba i nove disky. za dobre penize jsou GRP micro ktere jsou i vcetne disku

45

Re: HPI E-Savage

jelikoz ezilla/esavage maji standardni 14mm hex tak tam muzes dat jakekoliv  standardni kola pro MT. takze treba proline bowtie ci jedny z nejlepsich response od traxxasu. s tim ze ale budou potreba i nove disky. za dobre penize jsou GRP micro ktere jsou i vcetne disku


ja vim ze by na to sli kola z Savage ale tu slo o ty disky,protoze kolas s diskama sou drahe,ale skusim podivat po tech GRP micro

46

Re: HPI E-Savage

Chci se ještě zeptat, k nabíjení používám tu nabíječku co byla v krabici i s e-savíkem k zapojení do auta.......baterky mám 2x3300 mAh a nabíjím je obě najednou, někdo mi už říkal, že když je nabíjím každou 4A, tak by měli být nabité cca za hodinu a čtvrt. Jenže ta moje nabíječka začne svítit že jsou nabité cca už za půl dodiny +-. Což je asi špatně....nikde se nemůžu dočíst, jestli když to nechám zapojený dál, jestli začne opět dobíjet....(myslel jsem jako že třeba vychladnou baterky atd.) nevim, moc tomu nerozumim a přebytečný 2 tis. na lepší nabíječku ted bohužel nemám.......poradíte někdo, jak to je?  roll

Pánové, to vážně nikdo neví, jak ta nabíječka funguje?  sad

mno, v navodu pisou ze v momente kdy prestane blikat tak prestala dobijet. Takze vytahnout a dat tam znova. zkousel jsem 2A nebo 1A a je to naprd, nenabije to nic, takze jen prepnout na 4A a vrazit tam. Nabiji mi to 3600 cca 50min takze 30min je spatne (jak dlouho to pak na to jezdi?)

jeste vsude pisou ze kdyz vyndavas baterku z nabijecky tak musi bejt tepla.. coz musi, jinak neni nabita.

mas to pripojeny pres nejakej zdroj nebo na autobateku?

jo jinak, prvni bmx navsteva = zlomenej unasec z diferaku, co si auto udelalo samo tahem sad doufam ze jen vada jedny soucastky...

druha bmx navsteva = utrzeny oba predni i zadni "narazniky" je tam takovej ram na kterej je pridelanej ten plat co je zespodu i vzadu a je na ten ram pridelanej naprosot dementnim zpusobem kterej se zakonite musi urvat, docela me to znechutilo, dal jsem tam srouby s poradnejma podlozkama, ale moc tomu nedavam, takze se mrknu po necem co by tam slo dat misto toho... vzhledem k tomu ze na zadnim ramu je pridelanej vypinac (kterej jsem totalne znicil) tak to fakt neni stastny reseni...

47

Re: HPI E-Savage

Chci se ještě zeptat, k nabíjení používám tu nabíječku co byla v krabici i s e-savíkem k zapojení do auta.......baterky mám 2x3300 mAh a nabíjím je obě najednou, někdo mi už říkal, že když je nabíjím každou 4A, tak by měli být nabité cca za hodinu a čtvrt. Jenže ta moje nabíječka začne svítit že jsou nabité cca už za půl dodiny +-. Což je asi špatně....nikde se nemůžu dočíst, jestli když to nechám zapojený dál, jestli začne opět dobíjet....(myslel jsem jako že třeba vychladnou baterky atd.) nevim, moc tomu nerozumim a přebytečný 2 tis. na lepší nabíječku ted bohužel nemám.......poradíte někdo, jak to je?  roll

Pánové, to vážně nikdo neví, jak ta nabíječka funguje?  sad

mno, v navodu pisou ze v momente kdy prestane blikat tak prestala dobijet. Takze vytahnout a dat tam znova. zkousel jsem 2A nebo 1A a je to naprd, nenabije to nic, takze jen prepnout na 4A a vrazit tam. Nabiji mi to 3600 cca 50min takze 30min je spatne (jak dlouho to pak na to jezdi?)

jeste vsude pisou ze kdyz vyndavas baterku z nabijecky tak musi bejt tepla.. coz musi, jinak neni nabita.

mas to pripojeny pres nejakej zdroj nebo na autobateku?

jo jinak, prvni bmx navsteva = zlomenej unasec z diferaku, co si auto udelalo samo tahem sad doufam ze jen vada jedny soucastky...

druha bmx navsteva = utrzeny oba predni i zadni "narazniky" je tam takovej ram na kterej je pridelanej ten plat co je zespodu i vzadu a je na ten ram pridelanej naprosot dementnim zpusobem kterej se zakonite musi urvat, docela me to znechutilo, dal jsem tam srouby s poradnejma podlozkama, ale moc tomu nedavam, takze se mrknu po necem co by tam slo dat misto toho... vzhledem k tomu ze na zadnim ramu je pridelanej vypinac (kterej jsem totalne znicil) tak to fakt neni stastny reseni...

s tim ze kdyz prestala blikat zo uz je nabito,to podle me neni pravda,proc???sem vydel ze prestala blikat tak sem ji nechal,podivam se pak a zase blika,jak uz sem rikal pri prehrati se vypne a schladne pak pokracuje vesele dal

48

Re: HPI E-Savage

Mno v manualu pisou ze kdyz prestane blikat a zacne svitit tak nenabiji a zustane tak az do chvile, kdy baterky odpojis. Tak se taky chova me, ale kdyz to rikas tak to tak asi bude smile

49

Re: HPI E-Savage

Takže:
souhlas s Kalbienem co se tý origo nab týká
Dnes jsem jí poprvé zkusil na 4200ovky
1. teplota v místnosti 23 stupňů
2. nabíječka na 4A - vypnula po hodině, takže pokud bych chtěl nabít na 100%, tak zapnout znova na cca 20min
3. vrčí sice jak stará pračka, ale po ukončení nabíjení studená
4. špatně odrušená - ruší TV, prevít

Závěr:
1. Pro nouzové nabíjení určitě stačí, ale člověk slouží nabíječce, místo aby nabíječka sloužila jemu
2. Zlatej SHARK, můžu jen doporučit - když nechci čekat spojím oba packy do série a nabíjím současně - nab. si automaticky upraví max. nab proud - o nic se nestarám,  - ještě jsem přikoupil teplotní čidlo, takže stačí zapnout teplotní ochranu (ale raději ještě mám nastavenu kapacitní na 120%) lol

Savage FLUX HP tuning - Futaba 4PL  / Multiplex Funcopter v2         byl E-Savage
naše RC kalkulačka        Foto   Video       www.rc-models.cz/

50

Re: HPI E-Savage

hmm,ja nevym ale me to tak dela,jinak ja preferuju bell 510