K napsanému příspěvku Acida:
ad 1) nic se nesmí přehánět a také záleží na kvalitě jednotlivých komponentů kul. dif. Jak jsem výše uvedl, je těžké stavy nastavení slovně popsat. Aby se pochopilo, kde ta hranice asi je, je opravdu lepší si seřízený dif. ošahat.
ad 2) oba dva máme vpodstatě pravdu, protože zase záleží na konstrukci náprav. Nejobecněji platí - přetáčivost eliminuje menší přilnavostí předních kol a větší přilnavostí zadních kol. Pokud nechci tuto eliminovat výměnou pneu, ale progresivitou pružení, tak se musím snažit o to, aby přední kola se dotýkala povrchu dráhy menší plochou a zadní větší plochou. Z teorie konstrukce víme, že geometrie náprav může mít základní nastavení odklonu kol záporné, neutrální či kladné. A z tohoto se musí vycházet, zda pružiny "přitvtdím" či "změkčím".
Z výše uveřejněného plyne, že by jsme měli své zkušenosti předávat i se zmíňkou u jakého konkrétního podvozku platí to, co jme napsali, jinak z toho budou mít ostatní guláš. Já jsem své postřehy předal z podvozku dvanáctiny Corally G.
Hezký zbytek dne přeji. MiKy;
http://mkmiky.wz.cz