1

Téma: Team Losi XXX BK2 2WD

Ahoj, chci si koupit tuto buggy od Teamu Losi. Pročetl jsem všechno, co jsem na internetu našel o této kategorii aut. Bohužel praktických informací je k velmi málo. Rád bych vás tedy požádal o pár informací k tomuto autu.

XXX BK2 2WD jsem si vybral z toho důvodu, že se prodává jako stavebnice a  je to hodně doporučovné auto, které se uplatní i při závodech. V edici Brian Kinwald je podle specifikací obsaženo uplně vše a není potřeba již nic dokupovat, mimo vysílačky, nabíječky a baterií. Jsem sice začátečník, ale rád bych si koupil auto, s kterým bych mohl případně i na závody, ale zatím nemusel dokupovat nové díly, o kterých nic moc nevím.

1. Zajímalo by mě, zda jsem vybral dobře. Máte někdo vlastní negativní zkušenosti s tímto autem, na co bych si případně měl dát pozor..?

2. Je opravdu po sestavení ihned provozuschopné?

3. Na co si dát pozor při výběru bateríí, nabíječky a rc soupravy?

4. Moc rád bych zkusil i závodit, je toto auto vhodné nebo jsou potřeba další tuningové úpravy? Sice je v popisu napsáno, že má tuningové úpravy, ale stačí to, pro závod?

5. Je dost závodů pro 1:10 elektro buggy, je tato kategorie dostatečně populární?

6. Za jakékoliv další související informace moc děkuji..

http://www.rcauta.cz/inshop/scripts/set … ND=9257078

2

Re: Team Losi XXX BK2 2WD

1. Zajímalo by mě, zda jsem vybral dobře.
5. Je dost závodů pro 1:10 elektro buggy, je tato kategorie dostatečně populární?

odpovim na obe (mozna vsechny) otazky zaroven. 2wd se v Cechach pro nulovy zajem nejezdi. Tusim na Slovensku nejake zavody existuji soubezne s 1/8 nitro.

osobne si myslim, ze pokud nebydlis v blizkosti hranic se Slovenskem, tak nakup pro zavody neni vhodny.

Co se tyka podvozku - neni lepsi volba

3

Toho jsem se bál..

Můžeš mi prosím tě říct jaké kategorie electro off-road jsou u nás rozšířené? Nechtěl bych si koupit auto, s kterým bych mohl jezdit akorát tak sám..

V čechách se nejezdí electro buggy vůbec nebo jen 4wd?

4