101

Re: TRAXXAS E-Revo

Zdravím všechny, tak jsem konečně koupil e-revo a jsem ůplně nadšený. Že bude v sérii tak živé jsem opravdu nečekal. Jen se chci zeptat na konektory, které jsem vyměnil za TAMIYA a pořád se mi pálí včetně umělých krytů, dělá vám to taky? Jinak nemůžu seřídit zadní nápravu, když dám plný plyn, prostě zadek jde tak šíleně k zemi, že jakýkoliv kamínek bere sebou a to mám Long Travel kit. Poradíte jak na to ? Děkuji, je to mé první auto.

Pouzivam Traxxas konektory a spokojenost smile Ta dravost me taky prekvapila, ale to bude asi tim, ze je to my prvni RC auto smile
Problemy se zadni napravou nemam - pouzivam 6ti clankovy NiMh baterky - v tom boxiku je mam vystredeny.

102

Re: TRAXXAS E-Revo

...Jinak nemůžu seřídit zadní nápravu, když dám plný plyn, prostě zadek jde tak šíleně k zemi, že jakýkoliv kamínek bere sebou a to mám Long Travel kit. Poradíte jak na to ?...


Dát tvrdší pružiny a ty pak více "předepnout" prstencem(#5465) na tlumiči, hustější olej do tlumičů, vahadla s větší progresivitou (P2, P3). Ale i tak jde Revo při zátahu lehce "do kolen". lol

103

Re: TRAXXAS E-Revo

Zdravím všechny, tak jsem konečně koupil e-revo a jsem ůplně nadšený. Že bude v sérii tak živé jsem opravdu nečekal. Jen se chci zeptat na konektory, které jsem vyměnil za TAMIYA a pořád se mi pálí včetně umělých krytů, dělá vám to taky? Jinak nemůžu seřídit zadní nápravu, když dám plný plyn, prostě zadek jde tak šíleně k zemi, že jakýkoliv kamínek bere sebou a to mám Long Travel kit. Poradíte jak na to ? Děkuji, je to mé první auto.

Pouzivam Traxxas konektory a spokojenost smile Ta dravost me taky prekvapila, ale to bude asi tim, ze je to my prvni RC auto smile
Problemy se zadni napravou nemam - pouzivam 6ti clankovy NiMh baterky - v tom boxiku je mam vystredeny.

Mám zlacené Tamiya a naprostá pohoda. 7-čl NiMh aku jsou po jízdě horké, konektory skoro vůbec...

104

Re: TRAXXAS E-Revo

no jezdím v e-revu 6lipolek a než dát tamiya konektory,to raději na těch kabelech udělám uzel wink myslím že horší konektory při větších proudech snad použít ani nelze.Jinak tlumení v pohodě P2+duté spojovačky pro P3(jsou o něco delší)a v ramenou uchycené za vnitřní díry.Olej ten co tam byl,prstýnkem na tlumiči zas tak výšku neovlivníš pouze přitvrzuješ tlumení a naopak

105

Re: TRAXXAS E-Revo

siky pls jen pro upresneni - vnitrni diry = ty nejdal od kola? smile

106

Re: TRAXXAS E-Revo

no jezdím v e-revu 6lipolek a než dát tamiya konektory,to raději na těch kabelech udělám uzel wink myslím že horší konektory při větších proudech snad použít ani nelze.Jinak tlumení v pohodě P2+duté spojovačky pro P3(jsou o něco delší)a v ramenou uchycené za vnitřní díry.Olej ten co tam byl,prstýnkem na tlumiči zas tak výšku neovlivníš pouze přitvrzuješ tlumení a naopak

až budu jezdi LiPolky, tak možná dám jiný konektory, ale pro NiMh prostě pozlacený Tamiye celkem stačí. Nehřejou se = nejsou zráty

podvozek: origo nastavení + nastavené cca. 80% max. předpětí pružin. V budoucnu možná hustší olej, ale teď na zimu (nízké teploty) nechám origo olej

107

Re: TRAXXAS E-Revo

Čus já tam mám novaka 4.5 a nechal jsem TRX konektory a zatím super.Mám ale problém s baterkama,2x7článek je to asi moc.Po nabití mají oba dohromady kolem 20,6V a po cca 5min svižné  lol jízdy se mi regl nebo motor přehřeje a musím čekat.Převod mám nejmenší co lze 68/12Z.Asi by to řešila sada lipolek?Máte někdo podobný problém roll

108

Re: TRAXXAS E-Revo

to:kajamarik2: konektory Tamiya=potize at uz ted nebo v dohlednu, to se tu propira stale, neco proste pri vetsim zatiteni odejde a prinejhur regl.
mechom: lipo tohle nezachrani, jedine jeste lehci prevod 68/11, nebo 72/12-13 chce to vyzkouset

1/8 Mugen Seiki ..MBX6-TR e.../Flux 2200...Mugen Seiki ..MBX7R Eco.../Tekin 2650
**Xray XB4
http://intertrack.cz/

109

Re: TRAXXAS E-Revo

To jsem chtěl ale menší převod 11Z modul 0,8 se nedělá a na e-revo Spur 70Z také ne!Alespoň co jsem hledal já na netu.Ale ta voltáž u lipo by byla 14,8V to by bylo šetrnější pro regl ne?

110

Re: TRAXXAS E-Revo

Tak jsem po zralem pohledu do penezenky usoudil, ze prechod na stridak se prozatim nebude konat sad
Koukam po RPM true-trak
Akorat bych se rad zeptal, jestli nekdo nevite, jaky je rozdil v barvach (maji modrou a cernou), jestli jde jen o barvu, ci o "tvrdost" "pruznost" nebo tak neco... smile

111

Re: TRAXXAS E-Revo

Jen barva

112

Re: TRAXXAS E-Revo

Alehovno, ina barva jina tvrdost, proto jew i jinak lakujoo

113

Re: TRAXXAS E-Revo

no jezdím v e-revu 6lipolek a než dát tamiya konektory,to raději na těch kabelech udělám uzel wink myslím že horší konektory při větších proudech snad použít ani nelze.Jinak tlumení v pohodě P2+duté spojovačky pro P3(jsou o něco delší)a v ramenou uchycené za vnitřní díry.Olej ten co tam byl,prstýnkem na tlumiči zas tak výšku neovlivníš pouze přitvrzuješ tlumení a naopak

Kde jsi prosím tě sehnal všechny ty věci na tunning? Dost mně zajímá i ten držák jen na jeden motor. opravdu je jeden stříďák lepší než dvě ti Titan 550ky? Ještě se chci zeptat všech, zda se jim revo v sérii při plném zmáčknutí plynu postaví na zadní, díkes.

114

Re: TRAXXAS E-Revo

no jezdím v e-revu 6lipolek a než dát tamiya konektory,to raději na těch kabelech udělám uzel wink myslím že horší konektory při větších proudech snad použít ani nelze.Jinak tlumení v pohodě P2+duté spojovačky pro P3(jsou o něco delší)a v ramenou uchycené za vnitřní díry.Olej ten co tam byl,prstýnkem na tlumiči zas tak výšku neovlivníš pouze přitvrzuješ tlumení a naopak

Kde jsi prosím tě sehnal všechny ty věci na tunning? Dost mně zajímá i ten držák jen na jeden motor. opravdu je jeden stříďák lepší než dvě ti Titan 550ky? Ještě se chci zeptat všech, zda se jim revo v sérii při plném zmáčknutí plynu postaví na zadní, díkes.

7-článek Team Orion 4,5Ah + asfalt povrch - přední náprava se pár cm zvedne. To samé ale ze zpátečky = jde na zadní jak malina. Ale motorům se to asi moc nelíbí :-(

115

Re: TRAXXAS E-Revo

motorum je to u prdele smile ale ozubena kolecka a diferaky trochu trpi mno.

116

Re: TRAXXAS E-Revo

Lidi pomalu to tu procitam, ale poradi mi nekdo? Kdyz budu mit e-revo v zakladu, vyhodim puvodni elektroniku a hodim tam 2x 3s lipol 5000mAh.. kolik otacek by mel mit motor aby to pekne jelo? Netouzim po zadnym jezdeni po zadnich atd.. Bude tam klasickej stridak do aut, ekv. "540", pocitam tam okolo 3000ot/V? Utahne to?

117

Re: TRAXXAS E-Revo

Neutahne, motor spalis. Do monstra 1:8 jaksi nemuze logicky prijit motor, ktery je delany na 2-3clanek lipol cestovni a ty do nej chces pustit 6clanku a jeste tahat auto, ktere vazi 3x tolik. 3000ot na volt se snese pokud das maly pastorek, treba 12-13zubu (podobne tocky maji snad novaky). Pokud nechces zadne staveni na zadni atp. tak proc chces davat motor, ktery to nepostavi na zadni, kdyz original titany s tim nemaji az tak problem pri spravnem nastaveni perovani.

118

Re: TRAXXAS E-Revo

Motor na 6lipolek musíš mít pořádnej z voltáží min 25V jinak ti něco odejde,já mam 35V a 2700Watu 8O ten titan motor má snad 190watu a možná ani to ne,novak kolem 750watu ale je než do 4lipol,takže rozdíl je řádnej ,otáčky potřebuješ mezi 30-40tis,jinak se to blbě převoduje.Ježdění po zadních je k ničemu krom možná efektu nicméně když více přidám auto udělá z místa salto z dopadem zpět na kola,ale pro všechny hnané věci je to dost utrpení  wink už se to tu mockrát řešilo takže pokud nechceš uplnej šit kup bud u nás novaka a jezdi na 4s a pokud chces 6s kup MMM regl+motor medusa

119

Re: TRAXXAS E-Revo

Motor na 6lipolek musíš mít pořádnej z voltáží min 25V jinak ti něco odejde,já mam 35V a 2700Watu 8O ten titan motor má snad 190watu a možná ani to ne,novak kolem 750watu ale je než do 4lipol,takže rozdíl je řádnej ,otáčky potřebuješ mezi 30-40tis,jinak se to blbě převoduje.Ježdění po zadních je k ničemu krom možná efektu nicméně když více přidám auto udělá z místa salto z dopadem zpět na kola,ale pro všechny hnané věci je to dost utrpení  wink už se to tu mockrát řešilo takže pokud nechceš uplnej šit kup bud u nás novaka a jezdi na 4s a pokud chces 6s kup MMM regl+motor medusa

Asi sem to spatne napsal, nechci 6 lipolek seriove, ale do paru, takze 3s2p..

120

Re: TRAXXAS E-Revo

3S je podle dost malo, pak  bude vykon treba honit na velkych proudech coz moc dobre neni.. jet to urcite pojede, coz o to smile (a uz sem taky videl jezdit saviky s novakama na 3clanky), ale osobne bych radsi volil 4 mozna i 5ti clankove LiPo... ale ja mam porad stock motory s 4S lipo, takze kazat tu opravdu nebudu smile

121

Re: TRAXXAS E-Revo

Austin: Co si tam dal za regl? smile Nebo ten taky jezdis stockovej? Po prelouskani navodu jsem se docetl, ze LiPo nema rad...

122

Re: TRAXXAS E-Revo

Proč by neměl mít rád LiPolky? Bez problémů si s nima poradí, akorát musíš auto dovybavit LVC modulem který zajistí vypnutí při vybití bat

E-RevoBL, Futaba 3PM 2,4G, Neu1515, eZRun80A, Savox, Full RPM          http://sejny.rajce.idnes.cz/
Revo, GT3B, Ofna Picco .26MAX Savox HV Brushless servo, 2s LiPo RX, Full RPM  Revo je prostě nej smile
Savage FLUX XL Brushless

123

Re: TRAXXAS E-Revo

asi tak nejak...mam to tak stejne

124

Re: TRAXXAS E-Revo

Jak jsem psal pokud nejsi příznivcem objednávek venku kup novaka u nás+lipolky u čínanu a budeš spokojen,nebo koukej na inzeráty občas tam nějaký auta jsou(nevím tedy kolik chceš investovat)nicméně 3lipolky je fakt málo.Prostě počáteční investice do kvalitních 1/8 BL-konverzí je větší :cry:

125

Re: TRAXXAS E-Revo

Jak jsem psal pokud nejsi příznivcem objednávek venku kup novaka u nás+lipolky u čínanu a budeš spokojen,nebo koukej na inzeráty občas tam nějaký auta jsou(nevím tedy kolik chceš investovat)nicméně 3lipolky je fakt málo.Prostě počáteční investice do kvalitních 1/8 BL-konverzí je větší :cry:

Nevim jestli to jses ty, ale nebyl sem nahodou svama u auta v pristresku v Brezi? smile) No, nechci do toho investovat majland.. To budu radsi jezdit s puvodnima motorama a dam jen lipolky..