Re: leo-x monster truck
No asi to tak udělam bude to nejlepsi.nemas naky ty fotky?
Nejste přihlášen. Přihlaste se, nebo se zaregistrujte.
Stránky Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 Další
Chcete-li přispívat, musíte se přihlásit nebo projít procesem registrace.
No asi to tak udělam bude to nejlepsi.nemas naky ty fotky?
Ahoj,náhodou jsem sem po delší době zavítal a koukám že to tu trochu ožilo.Tak taky trochu přispěju.Myslím že minimonster je v poměru ceny a užitné hodnoty hodně dobrej RCmodel.Trochu tedy záleží na co ho kdo používá,ale výdrž má neuvěřitelnou.
Já ho mám už pár let a svého času dostával řádně dotěla a nikdy se nic nerozbilo.Je pravda že jsem ho postupam času docela přestavěl.
Nejdřív je třeba si říct co s ním chceš hlavně jezdit.Vzhledem k jeho stavbě je určitě vhodnější na triálek a podobné lezení než pro rychlou jízdu.A protože je celkem malej hodí se i na ježdění doma a tudíž opět pomaleji a přes překážky.Kdybys chtěl jezdit driftem někde po dráze je určitě hodně lepších modelů pro tohle.
Pro co nejlepší využití modelu a pro odstranění nekolika nectností modelu přímo z krabice je třeba udělat alespoň toto:
Vyhoď držák aku a vyrob pack z nějakých slušných aku.U tužkovek čím více Ah tím jsou tzv.měkkčí a nedají potčebný proud a auto nemá takový odpich.Nedoporučuji jít nad 2000mAh.Vše propoj kvalitními kablíky s dostatečným průřezem a dobrými konektory.Já doporučuji motor mig 300 7,2V jede pomaleji než 6V,ale má více krouťáku při rozjezdech(to je pro trial lepší).Určitě doporučuji dokoupit kuličková ložiska-lépe to jezdí,šetříš tím převody a aku déle vydrží.Určitě by pomohlo pořešit i tlumiče,ale to je na delší povídání.
Kdybys chtěl tak můžu ještě něco přihodit.
Čau,právě jsem si koupil tenhle truck na doma kuly jeho schopnostem idealnim na takový to dmácí crawlení.No ale tuning bude muset chvyli počkat-nečeký placení :evil: :cry: tak až tak za 14dní.Aspon poberu víc info. Píšeš že se mění i ty kablýky no dotoho se mě zrovna moc nechce no teda spíš nevim vubec co a jak :oops: .Nejsi nahodou z pha?
Ne,jsem z Plzně.Jinak ty drátky až tak důležitý nejsou,akorát tím za málo peněz a trochu práce zlepšíš funkčnost auta.A až budeš dělat(což je nutnost) ten aku pack tak stejně nějaký drátky a konektor řešit musíš.
Já dělal komplet novou el. včetně RC soupravy,protože ji používám i na jiné modely.Kdybys měl zájem můžu někdy nahodit i nějaké foto pro inspiraci.
Joo prosímtě fotky fotky by se hodily chci jeste 2,4 radio tak aspon uvidim co a jak
No super, akoád k tomu 2,4Ghz radiu musíš koupit rovnou i regulátor k motoru....
Hmm a to se asi ani nevyplatí co?
Tak prubnu pár fotek,nejsou nic moc musím někde pohledat nebo vyrobit další.
[/img]http://img682.imageshack.us/i/dscn7165h.jpg/[img]
[/img]http://img198.imageshack.us/i/dscn7152t.jpg/[img]
[/img]http://img200.imageshack.us/i/dscn7160.jpg/[img]
Hmm,tak to klobouk dolu.Pěkně překoplý 8O .No sem zvědavej co stim udělam já,ale todle asi nedám :oops:
No hezká předělávka. Já mom teď oba monstříky rozebrané na stole. Takže můžu vyfotit a také přidám pár obrázků...
To je jasný sypte to sem .taky šoupnu nějaky phota,ale bez tuningu no.
No nějakou dobu mě to celkem bavilo.Možná víc montovat a ladit jízdní vlastnosti než jezdit.V podstatě všechny práce jdou udělat bez strojního vybavení,takže myslím že jsou proveditelné v podstatě pro kohokoliv.
Auto teď má v "těžkém" terénu velmi slušné jízdní vlastnosti.
Nejdůležitější je snaha o snížení těžiště a jeho posunutí dopředu,zvětšení křížení náprav,zvětšení trakce uzavřením diferenciálů a zlepšení funkce řízení.
Moje zásadní úpravy:
Uzavření diferenciálů.Přesunutí serva na př.nápravu(posunutí těžiště+odstranění samořízení při křížení nápravy).Po přesunutí serva se uvolnilo místo pro akupack,který je teď plochý umístěn ve spodním patře šasi co nejvíce vepředu=posunutí těžiště.Montáž olejových tlumičů od 3racing určených pro minizilu.Jsou delší s větším zdvihem.Umístil jsem je co nejvíce skloněné,aby auto nebylo moc vysoké a také se tím ještě více zvětší křížení náprav.Mimochodem stály do 1000,- takže skoro stejně jako origo olejáče.Další úpravy už nejsou tak podstatné...
Pro ještě dokonalejší vlastnosti by to ještě chtělo auto o pár cm prodloužit,protože ve velmi prudkém stoupání má stále tendenci se stavět na zadní a převracet.Taky by to chtělo ještě pomalejší převod.Teď mám pastorek 10zubů a snaslo by to 8 nebo i 7.Někde jsem četl že by z něčeho měl pasovat(teď nevím z čeho),ale nedařilo se mi je nikde dohnat.
No pěkně sis to vymazlil 8O .jak si zavřel ty dify,si je něják zalepil :?:
Původně jsem je zalepit chtěl,ale to by bylo nevratný.Tak jsem je pěkně svrtal a každej prošrouboval čtyřmi zapuštěnými šroubky M2,5(alespoň jestli se dobře pamatuju) v místě kde to ničemu nevadí.Funguje to 100 procentě a jde to zase odmotovat a tím dif otevřít.
No zdá se mě to naky složitý nevim co kde a jak :? zkusil bych to tavnou pistolý nebo tim silikonem na okna to by pak slo vindat,možná :idea:
No jinak nějaky ty phota zatim bez tuningu :http://23hrubec23.rajce.idnes.cz/
Tak zub času zapracoval a červený minimonstřík potřebuje repasovat. Pustil jsem se do práce a z červeného a černého udělám jeden best of. Takže tady je počáteční stav. Začal jsem uplnou demontáží...
První jsem zkompletoval zadní nápravu. Vybral jsem nejlepší kuličkové ložiska z obou, dále jsem vyměnil zlomený wheely bar a použil tuningové hliníkové modré unašeče a tvrzené osyčky z černého monstříka.
Další na řadu přišel motor a převodovka. Na výběr byl Speed300 6V a MegaX 6V, vybral jsem MegaX který má více závitů a tudíž větší kroutící moment a nižší otáčky. Pastorek jsem zvolil 9 zubů a doufám že v kombinaci s motorem bude Monstříka ochotně stavět na zadní. Převodovka je komplet z černého, byla zachovalejší. Kuličková ložiska zůstala původní. Modrý chladič je pozůstatek z Carsona Mr.Fu, alespoň k něcěmu je ten křáp dobrý 8) (i když pasivní chladič za cca 6000 Kč není moc výhra. Ponaučení: Carson nebrat, vyhozené peníze)
Tyjo dobře ty ty osičky sou bomba čovece jen tak náhodou co říkáš nato zalepit ten dif.jak sem psal někde nahoře
S tim difem nevím, nechci crawlit, počítám že bude jezdit i dost na pevném podkladu, takže já ho nechávám otevřený... Ale pokud chceš zavřít, tak bych volit ty šroubky...
aha tak to jo jinak hodně štěstí při kompletaci no až to dáš do kupi tak se mužem někde sejít a pojezdit co?
Zdarec,dotaz na doviho: z čeho tam pasuje pastorek? Bydlím na konci světa ,tak si vsechno musim nechávat posílat poštou. Tak at rovnou objednám to co hačne do leoška. Díky
Moc rád bych ti poradil, ale sám přesně nevím. Už je to 3 roky co jsem ten pastorek objednával, jen tuším že to byl nějaký japonec, asi Tamya. Ale myslím že motory řady 300 mají všechny stejně tlustou hřídelku, takže by měl pasovat jakýkoliv pastorek pro 300 motory. Ještě je důležitý profil zubu, ale u plastu bych to tolik neřešil, ono si to sedne..
Tak sem dneska koupil tu 300ku 6v a potrebuju vedet jak sou takovy ty odpory či co to je na tom puvodnim motorku jestli je mam prepájet taky nebo ne :oops: :? dik
Ty " odpory " jsou asi odrušovací kondenzátory. Já sem nic na motor nedával a žádné rušení se zatím neprojevilo. A to už je v leoškovi druhý speed B-)
No já sem je tam napájel, no a ted mam jinej problem když couvan a pak hned dam plnej dopředu tak v tom praská a pomalu to poskakuje sem to asi nekde pos... :twisted: no a když pozvolně davam plyn tak to nedělá a rozjede se to :oops: :? co je špatně?dik
Hálooo tak poradí někdo co stim? :cry: